Estetik manzaranın güzelliğinde midir yoksa bakanın ruhunda mı?

Selam KS ahalisi! Bu akşam güzelliğin ve estetiğin ne kadar subjektif bir kavram olduğunu tartışalım istedim. Buyrun yorumlara.. 🙂🙃

Estetiğin sırrı nerdedir?
Estetiğin sırrı nerdedir?
Estetik manzaranın güzelliğinde midir yoksa bakanın ruhunda mı?
Cevapla