Mecburu estetik yapınca estetik güzeli oluyor mu?

Ark öncelikle herkese selamlar ben çok küçükten maalesef merdivenlerden düşme sonucu burnunu kırdım o Zamanlar Dr 18 olunca ameliyat olmam gerektiğini söylediler. velhasıllı kelam ameliyat olunca (baya kötü idi burnunun durumu) Allah a şükür Dr çok güzel bir ameliyat geçirdi ve cok değiştim beni gören herkes şaşkınlıkla bakar oldu işte lisede böyle olsaydın kızlar yanında idi hep falan gibisinden , bu değişimi yediremeyen cok yakın ark fark ettim işte burnu güzel olduğu halde bana acaba bende mi estetik yapsam gibisinden benim bilmiyorum zoruma gidiyor yani sanki yakışıklı olmamın tek sebebi estetikmiş gibi ama kimse demiyor burnu kırık kırılması zaten yakışıklı gibisinden bazen düşünüyorum bu durumda bana estetik güzeli mi diyorsunuz (bu arada baya değiştim Dr bile 1 yıl aradan sonra gidince bu sen misin diyordu eski fotoma bakıp)

Mecburu estetik yapınca estetik güzeli oluyor mu?
Cevapla