Kişilik & Karakter Kendinize yaptığınız en büyük kötülük ne idi? flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 09 Yapay Zekaya Sor 20 aralıktan beri ilkkez makarna yiycem 😋😋Allah im nasıl heyecanlıyım 🤸♀️🤸♀️ Kendinize yaptığınız en büyük kötülük ne idi? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Kendime yaptığım en büyük kötülük yaşamak. 1 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Makarnanın bir zararı yok ki, bak italyanlar her gün makarna 🍝 yiyor hep fit hep fitler😃 ve kendime bie kötülüğüm dokunmıyor 1 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Hadsizlere had bildirmemek…sonra iyice her şeyi üzerlerine vazife sanıyorlar 1 0 Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Neden bu işkence 😂 her gün içmicem deyip gün sonu bir sebepten içmek 😂 1 0 Yorumla
Cherrycandy777 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Toksik insanlara çok zaman harcamak, bırakılması, bitmesi gereken yerde zorlamak. 3 0 Yorumla
Şiirden-bıkmış-şair Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Kendime kötülük yapmıyorum 1 4 Yorumla Şiirden-bıkmış-şair +1 yıl İlişki durumun ilişkisi var yazıyor bu şaka mııı😄 Yorumla flaneurx +1 yıl Yoo evli mutlu cocukluyum ❤❤ Yorumla Şiirden-bıkmış-şair +1 yıl Bilmesem tamam derdimde Yorumla flaneurx +1 yıl 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Yorumla
Kırmızı8 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Göm gitsin ya bisi olmaz😂 1 0 Yorumla
arascanpolat Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. yaşamak bencede canım çekti 1 0 Yorumla
Alcyone__ Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Canım makarna salatası istedi şimdi..😕 1 0 Yorumla
tıme-traveler Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Duygusal olmak. 1 0 Yorumla
charmsture Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sebep 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Bayramda tatlıyı fazla kaçırdım
Kendime yaptığım en büyük kötülük yaşamak.
Makarnanın bir zararı yok ki, bak italyanlar her gün makarna 🍝 yiyor hep fit hep fitler😃 ve kendime bie kötülüğüm dokunmıyor
Hadsizlere had bildirmemek…sonra iyice her şeyi üzerlerine vazife sanıyorlar
Neden bu işkence 😂 her gün içmicem deyip gün sonu bir sebepten içmek 😂
Gereksiz insanlara fazla anlam yükledim
Toksik insanlara çok zaman harcamak, bırakılması, bitmesi gereken yerde zorlamak.
Kendime kötülük yapmıyorum
İlişki durumun ilişkisi var yazıyor bu şaka mııı😄
Yoo evli mutlu cocukluyum ❤❤
Bilmesem tamam derdimde
🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Göm gitsin ya bisi olmaz😂
Fazla iyi olmam😅
yaşamak bencede canım çekti
Cok fazla aburcabur yemek
Canım makarna salatası istedi şimdi..😕
Bilmiyorum ki
Duygusal olmak.
Sigara içmek
Güzel
Makarna nom nom nom 😚😚😚😍😍
Canım çekti ya
Sebep