Saçlarımı kestirmek 🥲 niye her defasında pişman oluyorum

Saçlarımı kestirmek 🥲 niye her defasında pişman oluyorum

Zaten ben bir tek kendime düşman olduğum için bir tek kendime kötülük yapabiliyorum. Başkasına yapsam benden iyisi olmazdı belki.🤷 Bir çok kez bende saçlarımı kestim.
Keşke her insanın bu hayattaki en büyük pişmanlığı saç kestirmek kadar basit bir şey olsa. Benim kendime yaptığım en büyük kötülük başkalarına göre hareket etmek, insanların dediğini takmak vs.
Cevap
27Cevap
Birisine merhamet edip acımak
Kökleri sende nasılsa uzar gadası
Aynen
Fotoğraftaki apla kadar kısa mı kestirdin kanks saçları? Ben kendimi sevmiyorum. Dolayısıyla her türlü kötülüğü yapma eğilimindeyim...
Bişey olmaz o zaman ya değişiklik iyidir. İlla yakışması gerekmiyor. Sadece değişik olsun. Hem uzun halinin değerini anlamış oldun. Her şey bir şeyler öğretiyor insana çok takılma... Saç ile güzelleşip çirkinleşmez kimse
İşaret parmağımın tırnağını kısacık kesmek.
Burnumu karıştırırken verim alamıyorum 😔
2. Cümle de beni üzdü 😔
Cümle başlı başına üzücü olmuş oldu 😔
Şu an benimde , olmuyor ya 😂😂
Her iyilik yaptığım da hayal kırıklığına uğramama rağmen yine yapmış olmak mom
Ben de onlara sokacam artık yeminimi bozdum 😄
Can momim 🫠
İnsanların güvenilmez olduğunu bildiğim halde tekrar tekrar fırsat vermek. Daha üstü yok...
En çok ben
Şimdi kötüyü sayıp, hatırlamayalım.. çağrı olmasın.
O yüzden, iyi söyleyip iyi anıları konuşmak gerek 😃
Saçlarımın kahkülünü kendi başıma kesmek olmuştu tabi uzun zaman önce..😅
Kimseye ikinci bir şansı vermiceksin ama her seferinde kendimi tutamiyorum tutsam bile çok zorlaniyorum
"Endüstriyel tasarımı alta çekeyim ya inşaat mühendisliğini üste yazayım" demekti tam olarak
Baklava olan karnımın yağlanması ama bu yaza kadar 😄
Kötü şeyler bize iyi şeyleri kazandırıyor ben pişman değilim 😏
Ayrı eve çıkmamaktı galiba. O da çok kötü değildi. Eh işte.
Hayatta pişman olunacak çok fazla şey yaptım ama şimdi düşününce hiçbir pişmanlığım olmadığını fark ediyorum.
Kendimi eve kapattım senelerdir evden dışarı çıkmıyorum gençliğimi hep evde geçirdim
Eski eşim uzun saçlarımı kıskanırdı hep kesmek zorunda kalmıştım sonradan saçlarım resmen küstü
Ayy rüyamı hatırlattın, bugün rüyamda saçımı kesmiştim niye böyle yaptım falan diyodum. Çok şükür rüyaydı
Tatlı ve şekeri kesmemek
Ruj rengimi yanlış sürdüm. 🥲
Aaa bu ne zalimlik
Sorma kıyafetime hiç uygun değil ve çok mutsuzum 🙃
Kendime iyi davranıyorum 😂
Google> hızlı saç uzatma yöntemleri
🎈 kötülük yapmıyorum
Sen geçen kuafördeydin gördüm seni
😄😄 saçın çok güzel olmuş ama uzar o merak etme
Herkesi kendim gibi görmem
Gereken değeri vermemek
Eşimin ailesine iyi davranmak
İnanmak. Umut etmek
Boş şeyleri kafaya takmak
Aşık olmaktan başka bir şey değil
herşeyde geride kalmamdı
sonunu bile göre bağlanmak
Kendimi gereksiz üzmem oldu
Tekrar burada olmak.
İnanılmayacağını bildiğim halde insanlara inanmak
Tuvalet eğitimi almak
İnsanlara çabuk güvenmek
evlenmek sanırım
hala yaşıyor olmak
Kendimi sevmemek
Aldatmaktan vazgeçememek
Dogumak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?