Bipolar ve kronik depresyon hayatımı mahveti ruhsal olarak iyi değilim?

Öncelikle merhaba abilerim ablalarim beni anlayan kimse yok bende buraya yazdım belki siz anlarsınız şimdiden teşekkür ederim belki olumlu ve belki olmsuz yorumlar alırım olumlu yorumların yaralarımı saracagimi biliyorum ben kronik depresyon ve majör olan 18 yaşinda biriyim Kasım ayında 19 olucam yolun başındayım belki belki yolun başına daha yeni giriyorum ama 3 yıl boyunca savaştım bipolar ve majör depresyon hayatımı mahvetti kendimi sevmiyorum nedenide bilmiyorum ailemde kimse beni anlamıyor ablam arkadaşlarınin önünde rezil ödüyor hep sürekli depresyindasin diyor annem zaten benim ve ablam arssinda ayrımcılık yapıyor o istediği şeyleri aliyo ama bana almıyor yani öyle konuyu esasa alayım hep sürekli olarak çöktüm iyi değilim ölmek istiyorum kimse beni anlamıyor yks öğrencisiyim ve sunva depresyon yüzünden hazırlanıyorum maalesef elim sürekli egzema biliyorum benden daha kötü yaşantıları olan insanlrda var ama bipolar hayatımı mahvetti bipolarsiz hayat istiyorum çünkü dayanamıyorum 😢 kimse beni anlamıyor alay geçiyorlar Ogün yolda gittim bir kız boyumla ve hastakigimla alay geçti ve bir çocuk sevdim oda beni seviyor gibi yaptı ama benimle alay geçti sorun bunlarda değil sorun majör ve bipolar nasıl geçer çünkü

Hayatımın mahv olmasını istemiyorum 😢😢

Bipolar ve kronik depresyon hayatımı mahveti ruhsal olarak iyi değilim?
Cevapla