Bazı insanlar neden böyle oluyor çok üzücü?

Kuzenim Malatya'ya üni okumaya gitti önceden de burnu havadaydı ama sanki Avrupa'da okumuş gibi etrafındaki insanları aşağılıyor. Büyüklerine aşırı saygısızlık yapıyor dalga falan geçiyor sürekli. Ayrıca erkeklerden başka kızlarla arkadaşlık kurmuyor pek. Hep erkeklerle, çok da güzel bi kız. Kendisini çok severdim beraber büyüdük ama beni küçük görüyor sürekli küçümsüyor... Üzülüyorum ne yapmalıyım?

Bazı insanlar neden böyle oluyor çok üzücü?
Cevapla