Yazın mı yoksa kışın mı daha enerjik oluyorsun?

Ben yazın daha enerjik oluyorum. Güneşten alıyorum enerjimi
Yazın mı yoksa kışın mı daha enerjik oluyorsun?
Yazın mı yoksa kışın mı daha enerjik oluyorsun?
Cevapla