Türk erkek ve kızlarının beklentileri neden bu kadar düşük?

Cidden neden bu kadar basit ve kalitesiz ki? Kızlar resmen şerefsiz seviyor erkekler de nerde kaşar var hepsine yazıyor. Hayattaki her şeyiniz bu olamaz seçimleriniz bu kadar basit olmamamli ya
Kızlarla konuşuyorum zengin olsun ona istediği kadar kötü davransin burnu sürtsün istiyor elde edemedikce daha da bağlanıyor. Mesela çocuğun geçmisine hiç bakmıyor. Bir insanın geçmişi her seyidir. Aynı şey erkekler için de geçerli neden ya cidden anlam veremiyorum.
Türk erkek ve kızlarının beklentileri neden bu kadar düşük?
Cevapla