Düğünlerde oynamayı sevmeyen kız absürt mü kaçıyor?

Kızlar genellikle eğlencelidir oynamayı vs sever ben eğlence ortamlarında pek oynamayı sevmiyorum zaten eğlence ortamlarına da pek girmiyorum, giremiyorum da mesleğimden ötürü. Bu çok anormal mi? Psikiyatriste falan mi gitmem gerekiyor

Düğünlerde oynamayı sevmeyen kız absürt mü kaçıyor?
Cevapla