Kin beslemem ama unutmam da..
Biriktirir en sonunda söylerim
Kin beslemem ama unutmam da..
Biriktirir en sonunda söylerim
Bana yapılanı unutmam.. kinciyim. ama intikamcı değilim. o kişiyi hayatımdan silerim ve bir daha umursamam. ama hiç bir zaman da bana yaptığı yanlış ve hatasını fark etmemesini unutmam
Cevap
2Cevap
Kinci biri değilim. Ama yapılan iyiliği de kötülüğü de unutmam. Aklımın bir köşesinde mutlaka durur.
Genelde unuturum. Nadiren içime işleyen sözler vardır bir tek onları hatırlarım, ona da çok çok üzüldüğüm için.
Hmm anladım
Kinci değilim ama yapılan kötülüğü affetmiyorum affedemiyorum deniyorum olmuyo silince kafam rahatlıyor yıllardır konuşmadığım küstüğüm insanlar var
Unutmuyorum maalesef bu bana çok zarar veriyor ama idare ediyorum iste
Kin beslerim ya elimde olan birsey degil ama kötü özelliklerimden
Bana ne yapıldığını unuturum ama hissettiğim acıyı üzüntüyü unutmam
Kesinlikle...👍
ben genellikle icimde tutup tutup en son herseyi soyluyorum sonra soyleyecek tek kelimeleri kalmiyo
Bana yapılanları unutmam bir yere kayıt ederim lazım oluyor ve gerçekten hayat kurtarıyor
Unutmam ama bu illa kin besleyeceğim anlamına gelmez. Kin beslediğim insanlar da var elbet.
Kim tutmam ama unutmamda 🙂
Unuttum hep
Unuturum
Beslerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?