Hayatın boyunca birisinin sana söylediği en kırıcı şey neydi?


Sen kimsin de seni bilsin! Defol!
Bu sözlerden çok naif ve kibar bildiğim birisinin söylemesiydi beni üzen. Sizlere tavsiyem birisinin gerçek yüzünü görmek istiyorsanız ona zora girdiği zamanlarda bakın.
Kralımı üzmüşler 😢😢😢
🥲🥲
Karşımdaki insanın kendine zarar vermesine dair smylemleri en çok beni kırıyor.
Cevap
6Cevap
Seni sevmiyorum olabilir
🥹🥹🥹🥹🥹🥹
Denir mi öyle be
Mutlaka vardır da aklıma gelmiyor. Hala acısını hissedecek kadar kırılmadım belki de.
Olmadı sanırım hatırlamıyorum öyle bir şey
Annem bazen kalbimi kırar ama takılmam pek
İlkokuldayken bedenen zayıftm biraz tasınması gereken bir dolap vardı ve ben kaldıramadm ve orada kızın biri sen erkekliğin yüz karasısın demişti o kanıma çok dokundu şimdi o dolabı havaya kaldırırm ama o kızın sözü beni ateşlemişti
Hiç hatirlamiyorum o kadar degersizmis demek ki
Seni Adam sanmıştım yüzümde artık sıfırsın 😥 denmez
Çok şey varda unutuyorum Allah'tan en'i yok bu yüzden
Sen benim kızım makyaj parasını karşılayamaz sın demişti biri
boş ver abi onun badanasıyla uğraşılmazmış zaten
Üniversite zamanında bir kız, yüzüme hamamböceği bile senden daha yakışıklı demişti.
🥺 Pis kalpsiz
"bende seni seviyordum."
tamamlanamayan cümlelerimin en büyük sebebi.
Anlamadım
Hatırlamıyorum affetmişim demekki
Hangisini söylesem😄
Hatırlamıyorum.
O kadar çok var ki unuttum 😂
Cahil
🥲🥲🥲🥲
Sen hak ettin bunu..
Neyi..
O kısım ben de kalsın
Pikii
Keşke ölsen demişti
😳😳😳😳😳😳😳
Kiiiiim
Arkadaşım
Ins kendi olmuştur tovbest aaa
Yok yaşasın ama yaptığı haksızlığı anlayıp vicdan azabı çeksin tabi onu anlayacak beyin varsa
Rabbim çıkarır bir yerden bebisim
Bende kalsın.
Soruya niye yazdınız o zaman
😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?