
Bi baltaya sap olamadım. Ne istediğimi 22 yaşımda öğrendim. Kendimi daha yeni yeni tanımaya başladım ama çoğu arkadaşım bunu benden 4 sene önce başarmış ve hepsi özel okullarda ya da hastanelerde calısıyorlar ve ben hala bi baltaya sap olamadım bir daha okul okumayı düşünüyorum çok geç kaldığımı düşünüyorum. Psikolojik olarak kendimi hiçbirşeye veremiyorum ben bu psikoloji ile napıcam? Sürekli her gün ağlamaktan sıkıldım. Hiçbir şeye yeteneğim yok ne biliyim çok üzülüyorum Resmide bilerek koydum belki dikakt çekerim diye çünkü bu tarz durumlarda pek ciddiye alınmıyorsun buralarda cinsellik sorusu sormadıgın takdir de. Belki umut ışığım olur birisi… Teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Cünsellik ne alaka ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer