Kendimi yetersiz, güçsüz ve geç kalmış hissediyorum. Bu psikoloji ile ne yapacağım?

Kendimi yetersiz, güçsüz ve geç kalmış hissediyorum. Bu psikoloji ile ne yapacağım?

Bi baltaya sap olamadım. Ne istediğimi 22 yaşımda öğrendim. Kendimi daha yeni yeni tanımaya başladım ama çoğu arkadaşım bunu benden 4 sene önce başarmış ve hepsi özel okullarda ya da hastanelerde calısıyorlar ve ben hala bi baltaya sap olamadım bir daha okul okumayı düşünüyorum çok geç kaldığımı düşünüyorum. Psikolojik olarak kendimi hiçbirşeye veremiyorum ben bu psikoloji ile napıcam? Sürekli her gün ağlamaktan sıkıldım. Hiçbir şeye yeteneğim yok ne biliyim çok üzülüyorum Resmide bilerek koydum belki dikakt çekerim diye çünkü bu tarz durumlarda pek ciddiye alınmıyorsun buralarda cinsellik sorusu sormadıgın takdir de. Belki umut ışığım olur birisi… Teşekkürler

Güncellemeler
+1 yıl
Cünsellik ne alaka ya
Kendimi yetersiz, güçsüz ve geç kalmış hissediyorum. Bu psikoloji ile ne yapacağım?
Cevapla