#SheWolfWoman
#İnsanlar içtenlikle duygularını alabildiğine ifade edebiliyorlar mı sizce?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
#SheWolfWoman
#İnsanlar içtenlikle duygularını alabildiğine ifade edebiliyorlar mı sizce?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
Doyasıya ağlamaktan daha çok utanırlar bana kalırsa. Çünkü ağlamak çoğu kişi için bir zayıflık belirtisidir diğerlerine bu yanlarını göstermeye çekinirler ama gürültülü kahkaha atmaktan çekinmezler, bazen birilerini kıskandırmak için ya da sadece daha mutlu olmak için daha fazla kahkaha atarlar
Gülmekten daha çok utanır. Çünkü içinden geldiği gibi gülerek yaşamak bu mutluluğu elde edemeyen ve kıskananlar tarafından yadırganır ve hatta yakın çevre tarafından ayıplanır bile.
Cevap
5Cevap
Ben ikisinden de utanmam gülüyorsam zaten mutluyum demektir.. ağlıyorsam da bazı şeyler bana çok fazla gelmiş demektir.. ki zaten başkası varken ağlamam ben..
Ağlamaktan utanır, çünkü gözyaşlarını saklayıp zayıf görünmek istemez insan. İnsanların "Neyin var?" diye sorulmasını da istemez.
ikisinden de utanmam ama işyerinde göz yaşım aktığı halde kimse anlamasın diye silmeden tuvalete hızlıca gittiğim olmuştu, oturduğum yerde hüngür hüngür ağladığım da 😅
Ağlamak bence. Ben insanların yanında ağlayamıyorum.
Bazı insanlar doyasıya aglamaktan utandigi için, bazı zamanlarda çok mutlu rollerine girer.
İkisini de seviyorum... Kimseyi silklemem yaparken
doyasıya ağlamaktan.
Ağlamaktan daha çok utanırlar.
@DedektifMinnie ne diyorsa aynısı işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?