Kendimi boyumdan dolayi çok ozguvensiz hissediyorum. Bu durum geçer mi?

1.70 cm boyundayım bir erkek olarak çok kısa hissediyorum ki bence çok kısa boyum dışarıya dönük hep gülüp eglensemde içten içe özgüven problemi yaşıyorum. Tavsiyelerinizi dinlemek isterim. Psikologa gittim boy uzatma ameliyatlarına kadar başvurdum. Dalga geçecekler sussun konuşmasın. Gerçekten tavsiyesi olan insanları dinlemek isterim.
Kendimi boyumdan dolayi çok ozguvensiz hissediyorum. Bu durum geçer mi?
Cevapla