Boyum 147 cm ve kendimi bu yüzden çok değersiz hissediyorum?

Arkadaşlar boyum çok kısa İzmir gibi güzel bir şehirde yaşıyorum (türkiyenin her yerine kurban) ama etrafımda çok güzel uzun kızlar var. Çirkin sayılmam yani öyle olduğumu düşünmüyorum. Ama çok kısayım boyumda uzamıyor hiç napacağımı hiç bilmiyorum özgüvenim çok düşüyor sırf bından dolayı. Herkes şaka yapıyor şaka olduğubu bilsemde artık oturup ağlayasım geliyor. Üzgünüm çok uzatıım biliyorum ama bana moral verebilir misiniz. Moral dileniyorum.
Boyum 147 cm ve kendimi bu yüzden çok değersiz hissediyorum?
Cevapla