Hayır yani bu merak niye? Yok yaşın gelmiş, geç kalmadan evlendirelim, yalnız hayat geçmez falan. Benim hayatımdan sanane. Ben bu evlilik muhabbetini çözemedim, Anayasa'da falan kanun mu var yahu.
Evlenmeyince bir de acaba gay mı yoksa erkekliği mi yokta kaçıyor diyorlar. Evlenmek sanki basit bir şey. Bu işin maddi boyutu var, karşı taraf ile gelecek kurabilmeme ihtimali var vs. Yani bizim millet kadar herhalde başkasının hayatını kurcalayan toksik kişilikler yoktur herhalde.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hiç bir şeyi açıklamak zorunda değilim. sadece değer verdiğim insana açıklarım
Geçmiş ilişkilerim.. neden bittiği.. son derece dangalakca bir soru şeklidir..
Dangalakça iyiymiş senmi buldun bu hitap seklini
Evet ☺️ patentini bile aldım 😅
Laflara bak hele. Banada alsana paten 😊
☺️ paten sosyetik oyuncağı olum 😅 beni bozar 😂
Patent falanda bozar bizi otur cayını iç gel koyuyom 😊
☺️ olur..
Ne zaman evlenecen niye evlenmiyon başımın etini yiyolar 😂 her defa şu var bu var bıkmadılar da
özel hayatım aşk durumum sve sevgili yapma durumu
Açıklamak istediğimde açıklarım, istemediğimde açıklamam. Tanıyanlar zaten sormazlar.
Neden ağladın, neden güldün olayına sinir oluyorum.
Ozelliklede agladiginda gelip basina noooğllduğ
O yüzden hep kuytu köşede, görünmeyen yerlerde ağlarım. Gözüm dolduğu an o ortamdan uzaklaşırım
Doğrusunu yapiyorsun
Ne zaman evleneceksin muhabbetine ayar oluyorum. Sanane lan.
Öyle soranlara evlendim ben sizi çağirmadik dihorum.
Hayır yani bu merak niye? Yok yaşın gelmiş, geç kalmadan evlendirelim, yalnız hayat geçmez falan. Benim hayatımdan sanane. Ben bu evlilik muhabbetini çözemedim, Anayasa'da falan kanun mu var yahu.
Keske kanun olsa ve kaliplasmis belli kurallar ustune kurulsa mesela 100 bin tl si olan evlenebilse. Baska birsey geekmese
Evlenmeyince bir de acaba gay mı yoksa erkekliği mi yokta kaçıyor diyorlar. Evlenmek sanki basit bir şey. Bu işin maddi boyutu var, karşı taraf ile gelecek kurabilmeme ihtimali var vs. Yani bizim millet kadar herhalde başkasının hayatını kurcalayan toksik kişilikler yoktur herhalde.
Çoģ insan işgüzar zaten birsey bildiklerinden degil yani. Vurunlarini herseye sokmaya bayilirlar
Aynen öyle kral. Bıktım yani, insanlarla iletişimi kestim iyice artık. Bu evlilik mevzusu bıktırdı, yaşımdan dolayı kuralmış gibi.
dinim ve sınırlarımı soruyor neredeyse tanıştığım herkes
Özel hayatımla ilgili her şey.
Hicbisey.
Ne zaman evlenecegim😅
Bence bir basın aciklamasi ile bunu duyur hemşehrim 😊😊
Özel hayatım