Insanlarda nezaket , saygı , tevazu neden kalmadı? insan olmak nereye evriliyor?

Teşekkür etmek , tecrübeye, büyüğe saygı, herkeste dünyayı ben yarattım , vazgeçilmezim egoları tavan... Selam vermekten , soru sormaktan, yardım talep etmekten çekinmek..
Insanlarda nezaket , saygı , tevazu neden kalmadı? insan olmak nereye evriliyor?
Cevapla