Kişilik & Karakter İletişim becerilerinizi nasıl geliştirdiniz? Kawaakari Takip Et Xper 5 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Eskiye göre insanlarla daha iyi iletişim kurabiliyor musunuz? İletişim becerilerinizi nasıl geliştirdiniz? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Ben kendim oldum her zaman.. kitap okumak da faydalı oluyor.. ya da film ve dizileri izlemek.. spor yapmak.. 1 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kişisel gelişim kitapları bu konuda önemli bir faktör. 1 5 Yorumla Kawaakari +1 yıl Hangi kitapları önerirsiniz? Yorumla MrKuzey +1 yıl Etkili İnsanların 7 Alışkanlığı bununla başlamanı tavsiye ederim... Yorumla Kawaakari +1 yıl Daha önce kitaba bir göz gezdirip beğenmemiştim, belki de yanlış yapmışım. Okuyacağım, teşekkür ederim. Yorumla MrKuzey +1 yıl Ben bana çok şey kattığını düşündüğüm için önerdim okumalısınız bence de. Rica ederim.. Yorumla Kawaakari +1 yıl O zaman kesinlikle okuyacağım. Yorumla
rascalovvvvvv Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl evet, üni için evden çıkmak. toplumda kendi kendine yetip, kendi işlerini kendinin halletmek zorunda kalmaktan dolayı gelişti. 1 0 Yorumla
-Brahmann- Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 80% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 415 cevap paylaştı. Sakin konuşarak, daha çok dinleyerek, anlamaya çalışarak geliştirebilirsin. Gereksiz yere kendinden bahsetmemelisin bunları yaparken. 1 0 Yorumla
Mericeyn10 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yurt dışına gitmiştim açıldım ama kitap okumak lazım. Çalıştım onlar da geliştirdi de 1 0 Yorumla
Hamza155 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl İletişim sorunu var karşı taraf kız ve erkek olsun kedi gibi birbirimize giriyoz 1 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Benim iletişim becerilerim gelişmedi maalesef 2 1 Yorumla Kawaakari +1 yıl Çabalarsan gelişir Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Iletişim kurarak 1 0 Yorumla
ölümmmeleğiii Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ben iletişim konusunda oldum olası başarılı idim. 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Alışarak kendimi adapte ettim 1 0 Yorumla
astroceydaa Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 88% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 355 cevap paylaştı. Zamanla gelistirdim 1 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı. Gelistiremedim. 2 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben kendim oldum her zaman.. kitap okumak da faydalı oluyor.. ya da film ve dizileri izlemek.. spor yapmak..
Kişisel gelişim kitapları bu konuda önemli bir faktör.
Hangi kitapları önerirsiniz?
Etkili İnsanların 7 Alışkanlığı bununla başlamanı tavsiye ederim...
Daha önce kitaba bir göz gezdirip beğenmemiştim, belki de yanlış yapmışım. Okuyacağım, teşekkür ederim.
Ben bana çok şey kattığını düşündüğüm için önerdim okumalısınız bence de. Rica ederim..
O zaman kesinlikle okuyacağım.
evet, üni için evden çıkmak. toplumda kendi kendine yetip, kendi işlerini kendinin halletmek zorunda kalmaktan dolayı gelişti.
Sakin konuşarak, daha çok dinleyerek, anlamaya çalışarak geliştirebilirsin. Gereksiz yere kendinden bahsetmemelisin bunları yaparken.
Yurt dışına gitmiştim açıldım ama kitap okumak lazım. Çalıştım onlar da geliştirdi de
İletişim sorunu var karşı taraf kız ve erkek olsun kedi gibi birbirimize giriyoz
Benim iletişim becerilerim gelişmedi maalesef
Çabalarsan gelişir
Iletişim kurarak
Ben iletişim konusunda oldum olası başarılı idim.
Alışarak kendimi adapte ettim
Zamanla gelistirdim
Gelistiremedim.