Güncellemeler
+1 yıl
İnsanları direkt eleyen bir yapım yok ama insan renkli olur biraz. Cidden kadınlar haklılar bazı erkekleri sevmeyerek.
Hergün salona gidenler abi insan sadece vücudundaki kası çıkarmak için bu kadar çaba içine girer mi? Kadınları sadece fiziğe bakan varlıklar olarak görüyorlar. O adamlarla muhatap olmuyorum bile.
Bütün gün hayıflananlar. Bu gruptan çok var sadece enerjimi emiyorlar. Tek gayesi ucuz bir döner yiyip laklak edip evine gitmek adamın.
Duygusal zekanın zayıf olması sanata zaafının düşük olması, doğayı sevememesi falan filan.
Sürekli ekonomi konuşması sadece ülkedeki partiyi konuşan adamdan uzak duruyorum. Seninle tarih konuşamıyorum, bana bir şeyler kat istiyorum. Ama maalesef sıfır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
yaşıtlarım bana çocuksu gelir.
Bazen olabiliyor öyle
senin sorunun tabi
Açıklamayı okumadın galiba. Neden olduğunu anlattım