Yaşıtlarım bana çok boş geliyor, böyle hisseden var mı?

Hergün salona gidenler abi insan sadece vücudundaki kası çıkarmak için bu kadar çaba içine girer mi? Kadınları sadece fiziğe bakan varlıklar olarak görüyorlar. O adamlarla muhatap olmuyorum bile.

Bütün gün hayıflananlar. Bu gruptan çok var sadece enerjimi emiyorlar. Tek gayesi ucuz bir döner yiyip laklak edip evine gitmek adamın.

Duygusal zekanın zayıf olması sanata zaafının düşük olması, doğayı sevememesi falan filan.

Sürekli ekonomi konuşması sadece ülkedeki partiyi konuşan adamdan uzak duruyorum. Seninle tarih konuşamıyorum, bana bir şeyler kat istiyorum. Ama maalesef sıfır.

Güncellemeler
+1 yıl
İnsanları direkt eleyen bir yapım yok ama insan renkli olur biraz. Cidden kadınlar haklılar bazı erkekleri sevmeyerek.
Yaşıtlarım bana çok boş geliyor, böyle hisseden var mı?
Cevapla