İnsan büyüdükçe mi yalnızlaşır, yalnızlaştıkça mı büyür?

Kimsesiz olmak mı asıl yalnızlık sorusundan mütevellit aklıma gelen bu soru bana Kemal Sayar'ın Olmak Cesareti kitabını anımsattı. O bu konuda; "İnsan büyüdükçe yalnızlaşır." diyor. Peki sizce nasıl?

İnsan büyüdükçe mi yalnızlaşır, yalnızlaştıkça mı büyür?

Yalnızlık sadece yalnızken var. Paylaşıldığında eriyip gidiyor.

Nietzsche Ağladığında / Irvin D. Yalom

İnsan büyüdükçe mi yalnızlaşır, yalnızlaştıkça mı büyür?
Cevapla