Bu sonsuza kadar süremez diyerek ağzınızın tadı kaçıyor mu?


Bu fotorafi biliyorum yazdığım bi hikayede kullanmıştım
Ve soruya gelecek olursam hayır aksine anın tadını çıkarmaya çalışıyorum çünkü bi daha gelicek bi mutluluk ve şansımı iyi değerlendiririm😅😅😆😆😆
Evet bazen geliyor. Karamsar kişilikler bunu çok iyi anlar. Ama yapılmamalı yani bunu aşmak lazım
Evet diyorum ki bu kadar mutluluk fazla kötü bir şey olup sanki bozulacak.
Çok mutlu olduğum zamanlar geçmesini istemediğim, kesin bunun sonunda da bir şey olacak diye endişeye kapılıp, mutluluğu kendime zehir ettiğim çok oldu.
Cevap
5Cevap
Hiç mutlu olmadığım için bilmiyorum. zaten alıştım.. mutlu olursam buna şaşırırım asıl. ve gerçekmiş gibi gelmez bana
Ilk kez çok mutluyum bu akşam uzun zamandır karnıma sanci girdi bi anda sağolsun hayat işte🤣
Çok mutlu oldum mu bilmiyorum ama geliyor. Heveslerin fazlaca kurdakta kalmasiyla alakalı o bence
Hayır. Mutlu olsam bile anı yaşayıp tadını çıkarırım. O endişede olursam yaşadığım mutluluğun keyfini süremem.
Hep gelir her mutluluğumda bir bedel vardır bu t
Yüzden sadece gülümserim kahkahaları bıraktım
Hayir , mutlu oldugumuz zamanlar dusuncem , aklim ve kendim her seyim ile o ani yasarim.
Hayır o anı yaşıyorum
Hayır böyle bir endişe yaşamıyorum sadece tadını çıkarıyorum.
Uzun zamandır mutluyum. ve bitmiyo., bitecek mi diyede dusunmuyorum
Her zaman oluyor maalesef
Kendimi negatif kodlamiyorm
Gelmiyor. Anı yaşıyorum
Geliyor, çünkü uzun sürmüyor
Aklıma cem yılmaz geldi bitecek bitecek jdkxk
hayir gelmiyor ani yasiyorum keyif aliyorum
Hani nerde belam diyorum
Hayır anın tadını çıkartırım genelde ben
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?