Doğru çizgileri ararken, oyuna daldığın romantik bir yerdir resim. 😻

Doğru çizgileri ararken, oyuna daldığın romantik bir yerdir resim. 😻

Tabiat gibiyim. İçim neşe doluyor, çiçek açıyorum. Aşık olmak istiyorum. Kuşlar gibi sabahı selamlıyorum. Keyifleniyorum. Diyorum ki; bu baharda diğer yanımı bulacak mıyım? Toprağımız bereketli olacak mı? Ha bir de geçim derdi giriyor araya..
Sağlık versin. Keyfimiz bozmasın yeterli.
Ormanda gezmeyi çok seviyorum bu aralar akşam üzeri bunu çok sık yaparım piknik yapmayı severim ilkbahar gerçekten içimde huzur kaplamasına sebep oluyor...
Çiçek açan ağaçlar ve papatyalar🌼
Kocaman ağaçların tomurcuklanıp, çiçek açtığını görmek umutla dolduruyor insanın içini😇
Çiçeklerin o her yere yayılan kokusuna bayılıyorum. Baharın en sevdiğim yanı.
Cevap
11Cevap
İlkbahar benim mevsimim, ne çok sıcak nede soğuk, çiçekler açıyor, her yer rengarenk ve yazın habercisi.
Benim ilk baharda sevdiğim şeyler genellikle yağmur oluyor.. temiz hava ya da o güzel serin hava da dolaşmak olur..
Mangal semaverde çay doğa ile içiçe olmak insan kalabalığından uzakta gadası
çizim çok tatlı 😄 ben dışarda arkadaşlarımla buluşmayı seviyorum
Her mevsim evde olduğum için maalesef ilkbaharı hiç yaşayamıyorum hissedemiyorum ilkbaharda en çok kır çiçeklerini seviyorum ama onları da hiç göremiyorum
Yeni açmış papatyaların arasına piknik yapmak🐣🌸🌸
Doğanın uyanışı cıvıltısı renk cümbüşü gökyüzünün parıldaması
İlkbaharın en sevdiğim yanı renklerin ben buradayım demesi, hayvanların sesleri arasında.
Bahar geldi umuttur yasamak belkide yapraklar gibi hersey bir anda degişecek
çiçek açmaları seviyorum
Güneş ve çiçekler
Yeni mevsim meyveleri
Ben ilkbaharı sevmem.
Akşam serinliği 🫠
Çok güzel <3
Sahilde deniz havası..
Sıcak havası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?