Ben bütün gün hamakta yatabilirim.
Çimlerde bira içmeye bayılırım.
Temiz havadan bisiklet turu apayrı
Peki senin zevklerin?


Çimlerde bira içmeye bayılırım.
Temiz havadan bisiklet turu apayrı
Peki senin zevklerin?






Telaşsız yürüyüşler yaparım. Çimlerde oturur ve ağaçları, çiçekleri, kuşları seyrederim. Ve gözlerimi kapatıp güneşin ruhumu ısıtmasına izin veririm
Ben de senin aktivitelerin aynısnı yaparım. Bira hariç. Bostanlıya benziyor ilk foto.
Bostancı aynen
İzmir Bostanlı ya da benzettim ;)
Yok orayı bilmiyorum pardon ben yanlış anlamışım kusura bakma
Önemli değil. Coğrafi olarak da isim olarak da benziyorlar zaten :)
Evet kesinlikle 😁
Bahçede bahçe işleri, salincakta erik agacinin altinda sallanmak falan
Deniz kenarinda denizi seyredip kumda kahve olsa of bayılırm
Ricalarrr 😁 😁
Cevap
25Cevap
Yeşilliklerde yalnız kalacaksın. İnleteceksin. Jartiyerler çıkacak piyasaya. İnleteceksin. Ağzına alacak inleyeceksin.
Ne yaptın yahu yaşın 40 bıkmadın mı 😢 😢 😢
Çok kötü gömdün beni. Ne desem inandırıcı olmaz artık. :)
bol bol yürüyüş
tabi keşke bisikletim olsa şöyle bir açılırdım bahçelere doğru ama yok..
ve tabi hamakta uyumak fena olmazdı
fotoğraf makinamı alıp bisikletimle gezerek fotoğraf çekmeye bayılırım..
Gezmekkk ve özellikle akşam yürüyüşlerine bayılırım
Doğanın canlanisina şahit olacağım her ayrıntıyı yaşamayı severim genelde dışarda zaman geciririm yağmurlu havalar haric
Hamakta sallanmak , bisiklet sürmek , kitap okumak , müzik dinlemek
2-3 saat süreyle bisiklet turu
Akşamları terasta mangal ve rakı
gece vakti deniz keyfi
balkonda cay mesela.. yalnız ınsan halleri:)
Spor demiştim ama 😁
ben calısırken yapıyorum onu:))
Haha böyle bir işim olmadı
gunde bın merdıven rahat ınıp cıkıyorumdur:)
Asansör mü yok
3 kata kadar asansor kullanmıyorum.. maksat spor olsun:))
Utandım şimdi kendimden
estagfurullah.. ama bıraz vucudu calıstırmak gereklı ve merdıven bırde yuzme bunun ıcın ıdeal!
Asansörden vazgeçebilir bir miyim diye düşünüyorum yok ya
ozellıklede kadınların dıkkat etmesı gereken bırsey bu.. gorsellıgı gectım yaslılıkta yasanacak kemik erımesı ıcın bol kalsıyum ve bol hareket sart!!
Evet önemli
Gezmeyi seviyorum
Sahil kenarı varoşca bira içmeyi seviyorum.
Sırf martılara simit atmak için arada bbesiktastan üsküdara geciyorum.
Hafta sonu kacamaklari
Nereye peki
Cevre illere iste... gunduz gezeriz aksam da hos bir oteldd kaliriz... kisin urgup filan olur... yazinda antalya taraflari... tabi bunun icin Şu an hatun olmasi lazim..
Sen ne taraflara gidiyodun
Hatun olmadan olmaz mı yani?
O zaman erkek erkege saplar geziyor... adi kacamak olmazki😉
Pikiyi
Sence ne o zaman
çimlerde ama no bira...:)
Kahve o halde 👍
en güzeli doğada dolaşmak 😊👍
bende kumsalda ay isigina karsi gitar calip bira icmek
Bostancı mı orası 🤔
Evet
10 dk ya oradayım 🤗😋
Mangal
Rakı masası
Süper 👍 👍
mesire alanında ders çalışmak
Gezmek, dolaşmak...
caddebostan sahilde takılırım
Bisiklet turu keyifli oluyor.
Mangal keyfi :)
Senden bekliyordum bunu 😀
İyi bir şey mi dedin ;))
Keyifçisin 😄
Baharda açılıyom ben : )
Az kaldı az
uyurum
Nerde uyumak İlkbahar dedim uyumak diyorsun ama
😢😢😢😢kışın uyunur
İyi uykular 😆😆😆
su isindiysa yuzmek ve gezmek
Biraz tatil yapabilsem iyi olurdu
klasik Türk geleneği mangal 😀
Terlemeyeceğim şeyler.
Seks😍😉
Mart ayı boyunca
Dolaşmak olurdu
Evde yatmak
O masallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar