Hiç ırkçılık yaptınız mı ya da ırkçılığa maruz kaldınız mı?
Ben ırkçılık yaptım yapmaz olaydım siz peki?
Hiç ırkçılık yaptınız mı ya da ırkçılığa maruz kaldınız mı?
Ben ırkçılık yaptım yapmaz olaydım siz peki?
Ermeni, Azeri, Tacik, Kırgız, Rus, Nijeryalı, Kazak, Gürcü, Özbek arkadaşlarım ve tanıdıklarım oldu, hem okul döneminde hem iş hayatımda bir sürü insanla tanıştım hiç ırkçılık görmedim. Belki ben şanslıyım bilmiyorum, Türk olduğumu öğrendiklerinde hepsi şaşırdılar daha fazla ilgi gösterdiler. Ama yüz yüze insan çekiniyor olabilir, içten içe bir ırkçılık olabilir sadece dile dökemiyorlardır.
yaptım maruz kalmadım
Cevap
3Cevap
Hayır ama Türkçülüğü savunurum ırkçılık olarak görmem
Irkçı biri değilim, ırkçılığada maruz kalmadım. Sonuçta burası benim ülkem benim vatanım. Benim vatanımda bana kimse şekil yapamaz.
Yapmadım da maruz da kalmadım
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?