Geceleri uyuyamayan insanların kendini daha yaşlı hissettiği ortaya çıktı. Geceleri uyuyabiliyor musunuz?
Geceleri uyuyamayan insanların kendini daha yaşlı hissettiği ortaya çıktı. pic.twitter.com/2VpD2dH3Y7
— BPT (@bpthaber) April 4, 2024
Geceleri uyuyamayan insanların kendini daha yaşlı hissettiği ortaya çıktı. Geceleri uyuyabiliyor musunuz?
Geceleri uyuyamayan insanların kendini daha yaşlı hissettiği ortaya çıktı. pic.twitter.com/2VpD2dH3Y7
— BPT (@bpthaber) April 4, 2024
Evet uykusuzluk yaşlı hissettirir ama 1 ay boyunca uykularını tam alan kişilerin oldukları yaştan yaklaşık 6 yaş genç hissettirir tüm olumsuz düşünceleri beyinden atabilsek uyuruz buda elimizde olan bişey iyi veya kötü şeyler beyinde düşünmeye devam edersek uykusuz kalırız zaten hersey olacağına varır ben uyurum sahur diye geç uyuyorum yoksa gece uykusu vücudun ihtiyacı
Doğru olabilir gece hayatı insanı gerçekten erken çökertiyor benimde mesela yıllardır uyku düzenim bozuk ama hangi gerek beslenme olsun gerek kişisel bakım olsun bir şekilde onu dengelemeye çalışıyorum
Geceleri bazen uyuyabiliyorum bazen uyuyamıyorum günümün nasıl geçtiğine bağlı değişiyor. Ama uyuyamadığım zamanlar yaşlı hissettiğim olmuyor yorgun ve enerjim düşük hissediyorum sadece.
Cevap
46Cevap
Geceleri uyuyamıyorum maalesef.. stresten dolayı uyku düzenim baya bozuk.. ve zaten yorgun da hissediyorum gün içinde kendimi
Uyuyorum tabi saat 10 olunca benim gözüm yastik ariyor
Yanağım yastığa değdiği an uyurum valla
Gece uyuyup sabah kalkıp yeniden uyumayı başaran nadir insanlardan birisiyim gadası
Uyuyamamak değil ama geç uyumayı kendimi bildim bileli çok severim. Geceleri kafam daha sakin olup algım daha açık oluyor. Birşeyler içmeyi kafein almayıda seviyorum ama uyku düzenimi etkilemiyor. Uyku bence herkesin kendine yettiği kadar olan bir ihtiyaç yemek gibi☺️☺️
Yani geceleri uyku sorunu çekerim ama yaşlı hissetmiyorum aksine genç hissediyorum. Çok uyumak zaman kaybı uyudugun zamandan kesip hayatı yaşamak gerek
Yani uyuyamıyor değilim de uyumuyorum diyelim. Açıkçası kendimi yaşlı da hissetmiyorum. Sebebi bana ilginç geldi.
Geceleri tutsak bağlı insanım geceden asla vazgecmem ama doğrudur kendime yaşlı hissediyorum 💫
Evet ruhum 110 yaşında gibi hissediyorum ama uyuyamadığım için değil, daha çok gece çalıştığım için
Uyuyamıyorum uyusam bile uykumun kalitesi yok sürekli uyanıyorum dediğiniz gibi kendimi 50 yaşında gibi hissediyorum
Hemde nasil biliyonmu anindA uyurum zaten dinamik enerjimi beni hemen uyutur
Uyuyamiyor değilim gece uyumayi tercih etmiyorum. Gece ayakta olmayi kendimle takilmayi seviyorum. Ama gece dediğim de max sabaha karşi 4'ten sonra uyurum
Uyku düzensizliğim yok ama uyuyamadığım zamanlar kendimi yaşlı gibi değil ölü gibi hissediyorum..
dertten uyuyamadığım vardır ama bu yaşlı hissettirmiyor bana
Ben uyuyorum ama ramazan ayında saatler biraz değişti.
Bayramdan sonra tekrar eskisi gibi olur
Bu kaç saat uyuduğunla ve uyuduğun saat içerisinde kaçı derin uykuda geçtiği ile alakalı bir durum.
Zaten ruhum olgun tavırlı bir adamın ruhu
Ruhum 40 dan büyük
Yaşım 27
Çoğu zaman top atılsa duymam bazen de sabaha kadar bakarım uyku gelecek diye😁
Her gece düzenli olarak 12 de yatar 05:45 te kalkarım 😎
Uyuyamıyorum maalesef. 10 gün falan 4te uyuyup, bir gün erken uyuyorum. Uyku sorunumu çözemedim hala
Geceleri uyuyabiliyorum ama sabah uyandığımda uykusuz olsam bile geri uyuyamıyorum
Uyku sorunum yok uyutmayanlar sorunum var :)
Bazı zamanlar keyfine duruyorum gayet de genç hissediyorum
Uyumak mı gece olunca konu konuyu açıyor düşünmekten uyuyamıyorum
Vallahi uyuyamıyorum ve yaşlandığımı hissediyorum😄
Demek ki kendimi yaşlı hissediyorum neyse düzelir zamanla
ahahahahah doğru olabilir. en büyük hayalim stressiz 1 günlük uyku sanırım
Uyuyamıyorum. O yüzden gündüz sürekli uykum var yorgun ve bitkinimm.
Çünkü geceleri uyumak vücudu dinlendirir hormonları düzenler ama uykusuzluk her şeyi bozar.
Türkiyede yaşayan her genç aslında 50 yaşında bence zaten
Gece uyumazsam gündüz mutsuz oluyorum. Çok da sağlıksız geliyor. Mecbur değilsem en geç 1 e kadar uyurum. Bence doğruluk payı var.
Geceleri uyuyunca vaktimin boşa gittiğini düşünüyorum. Sonra bi bakmışım sabah 5 te uyuyup öğlen 2de kalkıyorum. Bi intihar isteği geliyor ama sıkıntı yok böyle devam
böyle bir araştırmanın kanıtı tweet olamaz, cllckbait den başka bir şey değil
Doğru geceleri uyuyamıyorum ve yaşlı hissediyorum kendimi
Eskiden zar zor uyuyordum simdi ise biraz geçti
uyuyamıyorum gece dizi izliyorum ya da oyun oynuyorum birturlu uykum gelmiyor
Aksma.11 is basi sabah 7 buluyo mecbur yapcak bisey yok
Şu aralar uyuyamıyorum, mimarlık öğrencisinin sınav haftası. ✅
Hmm şimdi mevzu anlaşıldı ben geceleri uyuyamıyorum
Bnbde uyumuyom
Uyuyorum çok şükür
alakası yok ne boş şeyler söylüyor bunlar
Demek saçım ondan beyazladı
Bizde asıl gün gece başlıyor
beni paylaşmanız hiç etik değil
Bence doğru bende oyle hissediyorum
İstediğim zaman uyurum
maalesef uyuyamıyorum
Çok da rahat uyuyorum :D
Hem de nasıl, mışıl mışıl, bebekler gibi.
Bazen. Evet yaşlı hissediyorum
Uyuyorum hemde mışıl mışıl
Neden 3558 yasinda hissettigim anlasildi 🤔
Hayır uyuyamiyorum ilaç bile etki etmedi
Bazen hiç uyuyamıyorum
Geceleri hiç uyuyamiyorum
Uyurum ama hemen değil
Yaşlıyımki zaten asdfs
Ruhumuz yaşlı be kanka
40 yaş sonrası acısı çıkar
Uyuyorum ama bazen uyuyamadigim da oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?