Kadınlara neden bu kadar merhametliyim de erkekler den gıcık oluyorum?

hayvanın bile dişisine çok vicdan yapıyorum canı yansın ismiyorum erkekler dense nefret ediyorum sanki bu erkekler bana zarar verecek gibi hissediyorum ne bileyim sohbet ederken bile kadınların daha akıllı daha olgun olduğunu görüyorum erkekler beni sinir ediyor

Kadınlara neden bu kadar merhametliyim de erkekler den gıcık oluyorum?
Cevapla