• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

10 yaşındaki haliniz, şu anki haliniz ile gurur duyar mıydı?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
FenomenMentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2012
Yapay Zekaya Sor
10 yaşındaki haliniz, şu anki haliniz ile gurur duyar mıydı?
10 yaşındaki haliniz, şu anki haliniz ile gurur duyar mıydı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
33 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl

    10 yaşımdaki ben şimdi benim içimde yaşıyor, benden haberdar her şart ve koşulda gözleri her daim üzerimdedir.10 yaşımdaki versiyonumun ellerinden öpüyorum 🤣 saygıyla, sevgiyle kucaklıyorum kendisini.. Kendisi dile gelse beni tepeden tırnağa bi süzer, "aferin sana yetişkinliğini beğendim, takipteyim seni, aburcuburu, çizgifilmleri, bilgisayar ve konsol oyunlarını aksatmadan devam ediyorsun, sorumluluk sahibi bir yetişkinsin" diyebilir bana sdffsd 🤣🤣👍

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ahaha en güzeli :D

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Bez_BheBek
    Bez_BheBek Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    10 yaşındaki halim şu an ki halim ile orta kıvam gurur duyardı çünkü büyük büyük hatalar ya da utanç verici durumlara girmedim. Kendi hayatımı kurdum. Ayaklarımın üzerinde durabiliyorum.

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      En güzeli bu zaten

      Yorumla
    • Bez_BheBek
      Bez_BheBek
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Evet gurur duyardı tabi ki de.. kişilik ve karakter olarak ne kadar değişmişsin daha güçlü olmuşsun derdi.. olayları daha az takıyor ve sorunlarla daha iyi başa çıkıyorsun derdi.. tabi arada 14 yıl olduğu için bir çok şey yaşıyor insan bu sürede. değişmemesi mümkün değil. tabi önemli olan iyi yönde değişmeye bakmak

    2
    0 Yorumla
  • uyumsuzbirbilinmez
    uyumsuzbirbilinmez Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 513 cevap paylaştı.

    Sanırım 10 yaşındaki halim şu an benim için sitemli cümleler kurup, neden hayallerinin peşini bıraktın aptal! Diyordur ama 10 yaşındaki halim hayallerimin peşini bırakma sebebimin benim elimden gelmediğini anlarsa o da şu an benimle gurur duyar ve üzülürdü.

    1
    7 Yorumla
    • Sefa_Kılıç
      Sefa_Kılıç
      +1 yıl

      Hâyalin neydi ki

      Yorumla
    • uyumsuzbirbilinmez
      uyumsuzbirbilinmez
      +1 yıl

      Amerika’da yaşamak

      Yorumla
    • Sefa_Kılıç
      Sefa_Kılıç
      +1 yıl

      Şu an zor olabilir ama ilerisi için umut yok mu

      Yorumla
    • uyumsuzbirbilinmez
      uyumsuzbirbilinmez
      +1 yıl

      Umutta kalmadı artık ekonomiye baksana

      Yorumla
    • uyumsuzbirbilinmez
      uyumsuzbirbilinmez
      +1 yıl

      Ayrıca vize verilmiyor

      Yorumla
    • Sefa_Kılıç
      Sefa_Kılıç
      +1 yıl

      Doğru ekonomi konusunda haklısın ama vize işinin de şeyini çıkardılar artık. Amerika zaten genel olarak bi yerleri kalkık bi ülke reis çok da üzülme istersen, başka ülkelere gidersin en azından içinde kalmaz

      Yorumla
    • uyumsuzbirbilinmez
      uyumsuzbirbilinmez
      +1 yıl

      Eyvallah cansın

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

131

Cevap

48

Cevap

  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Büyük şok yaşardı! 😂😂 10 yaşındaki halimle 47 yaşındaki halim arasında uçurumlar var fakat gururdan ötesi olurdu bence.

    1
    5 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Qhahqh merak ettim 😅

      Yorumla
    • Hayatİstanbul77 u
      Hayatİstanbul77
      +1 yıl

      10 yaşındaki halimi atayım sana aradaki farki gör sen bile şaşırsin😂😂

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      At bi ara 😃

      Yorumla
    • Hayatİstanbul77 u
      Hayatİstanbul77
      +1 yıl

      Atarım 😃

      Yorumla
    • AegonTarrgaryenn
      AegonTarrgaryenn
      +1 yıl

      Abla merak ettim nasıl bir fark acaba

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Aradaki büyük farkı görse gururdan çok şaşkınlık yaşardı muhtemelen.

    2
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Hayırdır belediye başkanı mı seçildin😃

      Yorumla
    • LEYYA_GS
      LEYYA_GS
      +1 yıl

      Hayır evrim geçirdim 😄

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maşallah diyelim pü😃

      Yorumla
    • LEYYA_GS
      LEYYA_GS
      +1 yıl

      Aminnn

      Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı.

    10 yaşındaki haller şimdiyi idrak edebiliyorsa helal olsun

    3
    0 Yorumla
  • Daiys_m
    Daiys_m Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Sen bu hallere gelicek kızmıydın püü sana

    10 yaşındaki haliniz, şu anki haliniz ile gurur duyar mıydı?
    2
    3 Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Şaka yapıyorum tabiki de duyardı...

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Helal :D

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Karakterimle, ahlaki değerlerimle, yahut insanlığımla, her şeye rağmen gülebiliyor oluşumla, özetle maneviyatımla gurur duyardı. Ve hatta belki sakarlıklarımla bile gurur duyardı. Belki yeteneklerimle de... Ama hayattaki yerime baktığında ne hissederdi bilmiyorum. Bende bu yaşımda bu konuyla ilgili ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum zaten. 😁

    1
    0 Yorumla
  • Muhibbî35
    Muhibbî35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 102 , eic 94%
    +1 yıl

    Yaşlanınca böyle mi oluyormuşum derdi ve gençlik iksiri hazırlamak için kimya mühendisi ya da büyücü olurdu shsjjj

    1
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      O kadar mı vahim :D

      Yorumla
    • Muhibbî35
      Muhibbî35
      +1 yıl

      45 e merdiven dayadık olsun o kadar shsjjj

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Bide benim 2 lokma ekmeğime laf yaparsın :D

      Yorumla
    • Muhibbî35
      Muhibbî35
      +1 yıl

      2 lokmaya değil 2 ekmek sonrasına laf yaptım dikkatini çekerim ahahsssjj

      Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Sanırım evet. Kesinlikle duyardı. Başardın oğlum derdi. Her şeyi başarmış olmasan da tek başına hayatta ve ayakta kalmayı başardın.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • TürkKızıyız
    TürkKızıyız Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    çocuklar affeder. :) sanırım şey derdi "en azından istediğin bölümü okudun."

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Oda önemli

      Yorumla
  • KRALINIZASELAMDURUN
    KRALINIZASELAMDURUN Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Hem gurur hem üzüntü hem yuhhh bunları da mı yaptın derdi gibi gibi

    1
    2 Yorumla
    • KRALINIZASELAMDURUN
      KRALINIZASELAMDURUN
      +1 yıl

      Bugün berberler açık mı

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Yok kapalı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    10 yaşında annemi kaybettim. O halim o acıyı biraz olsun hafiflettiğimi görse şoka girerdi. Geceleri anne diye ağlayarak uyuyan çocuk nasıl olduda tek başına uyuyorsun diye sorardı sanırım.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Başın sağ olsun

      Yorumla
  • Buzlukahvem
    Buzlukahvem Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 704 cevap paylaştı.

    Evet ölmeden bu yaşıma kadar gelmiş olmam yeter bile gururlanmak için.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Orası öyle

      Yorumla
  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben her halimle gurur duyuyorum.. Çocukken de şimdi de..

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ne güzel

      Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    O gün verdiğim sözü tuttuğum için elbette gurur duyardı.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maşallah

      Yorumla
  • Kral_Aragorn
    Kral_Aragorn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hani sen pehlivan olucaktın derdi büyük ihtimalle 😄

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ahaha :D

      Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Sorunlarımdan en büyüğü belki bu olabilir, hesabını veremiyorum ona

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Kısmet

      Yorumla
  • etrial
    etrial Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Duyardı hatta delirirdi mutluluktan. Hayal ettiği yaşlardayım çünkü kendisinin 🥹

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Oo ne güzel

      Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    10 yaşında çok dobra, kendini bilmez bir çocuktum kesinlikle gurur duymazdı hatta bana zorbalık yapardı hshsjsjsjs Ben bunun için mi okula gidiyordum püü falan

    1
    0 Yorumla
  • Mutsuz_Kraliçe
    Mutsuz_Kraliçe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    Her yaşımda kendimle gurur duyuyorum her yaşımı seviyorum bütün tecrübelerimle önemli olan yaş ilerledikçe tecrübe kazanmak yaptıklarından ders almak hayat zaten bir sınavdır değil mi

    1
    0 Yorumla
  • Dariusiiu
    Dariusiiu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben kendimle hiç gurur duymayan birisiydim hâlâ da öyleyim ne iyi bir evlat olabildim ne iyi bir arkadaş o yüzden 10 yaşındaki halim bu halimi görse tepki vermezdi

    1
    0 Yorumla
  • birtanekızzz0
    birtanekızzz0 Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır harabe gibiyim maşallah nsfjjwjfw tokat atardı naptin kendine diye ben bir şey yapmadım oysa o yapmıştı...

    2
    0 Yorumla
  • Bilgolog
    Bilgolog Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Ne kadar eksik ve yanlışlarım olsa da hayatımda, yine de kesinlikle gurur duyardı çünkü çok yol kat ettim

    1
    0 Yorumla
  • ahu_dudu
    ahu_dudu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Eminim ki duyardı. Sadece derdi ki:

    "Niye renklerini kaybettin? Resim yapmaya devam et." derdi.

    1
    0 Yorumla
  • Bahtsızzbedeviiiii
    Bahtsızzbedeviiiii Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 339 cevap paylaştı.

    Bir konu hariç benimle gurur duyardı kesinlikle. Hatta o utangaç kız elimden tutar, herkese beni tanıtırdı

    1
    0 Yorumla
  • dertdinlenir28
    dertdinlenir28 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 84%
    +1 yıl

    Duyardim anamda. Dogdum dogali tarlada calisdim okuldan cikdm tarlaya gittim yazlari tarladadim tatil bilmem pisgoloji siz dusunun

    1
    0 Yorumla
  • delidayı0234
    delidayı0234 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    O güne göre daha başarılı ve bilgili olmam gerekirken değişen bir şey olmadığı gibi daha da kötüye gidiyor

    1
    0 Yorumla
  • Nonameoo
    Nonameoo Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Duyardı alnından öperdi. şu an ki ben 10 yaşındaki bana sıkıca sarılıp sen çok güçlüymüşsün be kızım ışığını kaybetmelerine izin verme derdim.

    1
    0 Yorumla
  • bsrtpl
    bsrtpl Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 20
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    duymaz, ağlardı daha çok

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Üzdü

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Gurur duymazdı sanırım

    1
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Adam gibi adamsın neden olmasın

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      youtube.com/shorts/rDPYvNZLfB0?si=QCKoOvKAbpNoYXfO

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Kihikihi

      Yorumla
  • Gitmelerdesin
    Gitmelerdesin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Gurur da duymazdı. Utanç da duymazdı.

    Kendi başıma ayakta durabildiğim için belki teşekkür ederdi..

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Buna da şükür

      Yorumla
  • bayanagresif99
    bayanagresif99 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Duymazdı, sen hala büyüyemedin mi korkak derdi bide

    1
    0 Yorumla
  • blueangel345
    blueangel345 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 421 cevap paylaştı.

    Duymazdı. En çokta kendi küçükken kurduğum hayalleri yok ettim.

    1
    0 Yorumla
  • ölümmmeleğiii
    ölümmmeleğiii Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Evet güçlü bir kız çocuğu idin güçlü bir kadın olmuşsun der kendimle gurur duyardım.

    1
    0 Yorumla
  • -Lili-
    -Lili- Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Gurur duyardı ha benim kim olduğumu bilmeseydi de imrenirdi bugünkü kıza

    1
    0 Yorumla
  • Flos_Mortuus
    Flos_Mortuus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Duysun bir zahmet o kadar cabaladim denedim o gurur duymasa kim duyar

    1
    0 Yorumla
  • Başak6419
    Başak6419 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Duyardı hala o güçlü kızdın diyerek anlımdan öperdi heralde

    1
    0 Yorumla
  • biumuttur
    biumuttur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Evt duyardı neyden çıktığını nasıl ayakta durdurduğunu gördüğünde ağlardı

    1
    0 Yorumla
  • Asiadam209
    Asiadam209 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Keşke hiç doğmamış olsaydım diyorum bazen Allah'ım affet beni

    1
    0 Yorumla
  • pamuklu_şeker
    pamuklu_şeker Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Gurur duymalı tabiki. Duymazsa ağzına patlatırım iki tane 😆

    1
    0 Yorumla
  • agresifpanda69626
    agresifpanda69626 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    10 yaşındaki duyar, 20 yaşındaki halim yüzüme tükürür

    1
    0 Yorumla
  • AegonTarrgaryenn
    AegonTarrgaryenn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Gurur ve üzüntü ile birlikte sarıldı yüksek ihtimal

    1
    0 Yorumla
  • Sibelbamesi
    Sibelbamesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 343 cevap paylaştı.

    10 yaşındaki ben şu anki beni çok severdi gururda duyardı 💕

    1
    0 Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Şu an ben 10. Yaşımı kınıyorum. Çok yanlış yaptın o dönemde çocuk ! diyorum 😂

    1
    0 Yorumla
  • Sefa_Kılıç
    Sefa_Kılıç Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla duyardı ya. Helal lan büyük adam olmuşsun işlere bak derdi

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı.

    Akademik açıdan olmasa da genel anlamda gurur duyardı sanırım.

    1
    0 Yorumla
  • RealistPandaa
    RealistPandaa Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Duymazdı. kendime yakışmayacak çok şey yaptım.
    Terk edişlerim oldu, pişmanlığım oldu, öfkeyle kalkıp zararla oturduğum zamanlar oldu, kalp kırışlarım oldu, birileri mutlu olsun diye kendimden ödün verişlerin oldu sonra bı baktım kaybolmuşum.

    1
    0 Yorumla
  • AsteriaTitan
    AsteriaTitan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    10 yaşında asla yapmam dediklerimi yaptığım için herhalde beni zorbalardı 😅 Bunu nasıl yapabilirsin apt*l derdi.

    0
    0 Yorumla
  • Eidiv
    Eidiv Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Şok olurdu herhalde. Kendisinin hayal edemediği kadar fazla gelişmiş olduğumu düşünürdü. Yaşamak istemediği eski personamı ö. dürüp yeniden nasıl inşa ettiğimi idrak etmesi zaman alırdı.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hayır o yaşlarda yeni yetme zorba p! çin tekiydim

    1
    0 Yorumla
  • rohtade
    rohtade Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bence hem gurur duyar hem üzülürdü. Başardığım şeyler için ve güçlü duruşum için gurur duyar ama bir şeylerden çabuk pes ettiğim ve ümitsizliğe düştüğüm için ise üzülür ve kızardı.

    1
    0 Yorumla
  • elifdazfile
    elifdazfile Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bunları yaşayacağını tahmin etmediği için şaşırırdı ama bu olaylara karşı duruşumla gurur duyardı tabi eksik yönlerimi de hemen tanır ve geliştirmediğim için kızardı galiba

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hayal kırıklığı yaşar ve söverdi kesinlikle

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hayır sanırım yüzüme tükürürdü bunun içinmiydi her şey derdi

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Cocukluktan itibaren agresif olmaliydim. Insanlara kredi vermek o salaqlari daha da azdiriyo cunku.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hayır duymazdı. sen ne kadar masumdun, şimdi pisliğin teki olmuşsun derdi.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yaşadıklarına çok üzülürdü ama bu kadar sakin kalabildiği için de tebrik ederdi.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Asla... Bu yaşa gelmemek için elinden geleni yapardı 😅😅😅

    1
    0 Yorumla
  • ѕüтʟüĸαнve
    ѕüтʟüĸαнve Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet hayali gerçek oldu taze öğretmenişko oldum 😁

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Hayırlı olsun

      Yorumla
    • ѕüтʟüĸαнve
      ѕüтʟüĸαнve
      +1 yıl

      teşekkür ederim

      Yorumla
  • Uçanpingu
    Uçanpingu Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır bana kızardı tartışırdık onunla😅😂😂

    2
    6 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Neden :D

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Çoğu şey onun istediği gibi gitmedi diyeyim ama benim suçum degil benden önceki yaşlarımın suçu😂😂

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Aman boş ver Hangimiz için gidiyor ki sanki

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Doğru sikayetçi değilim yine olsa yine aynı seyleri yapardım gelecek odaklıyım zaten

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      En güzeli bana göre de

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Bencede

      Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.

    Bence duyardı. Çünkü o yaşlarımın sevdiği ve istediği şekilde yaşıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • HarrisDickinson
    HarrisDickinson Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    10 yaşındaki halim şu anki halimden gurur duymaz da bundan 10 sene sonraki halim şu anki halimden gurur duyabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (119)
Devamını Gör(164)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > 10 yaşındaki haliniz, şu anki haliniz ile gurur duyar mıydı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çocukluğunuzda şimdiki halinizi görseydiniz kendinizle gururlanır mıydınız? 7 cevap verildi
Senin gibi bir Oğlun/Kızın olsa onunla gurur duyar mıydın , Dürüst ol? 8 cevap verildi
Küçük iken Yaramaz mıydın? 10 cevap verildi
Küçüklüğünüzde yaramaz mıydınız? 4 cevap verildi
10 yaşındaki sen bugünkü seni görse ne hissederdi? 69 cevap verildi
Küçükken mi daha yaramazdın şimdi mi? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨