Hayat üstüme geliyor sanki. Nasil bas edeceğim hayatin zorluklarıyla?

İnsanlar kötü hayat zaten zor yarin annemi hastameye götürucem korkuyorum. Ya bir sey çıkarsa diye. Nasol bas ederim, nasıl yasarim zaten sınavım bana agir. Dua edin nolur dua edin onu Allah basimdan eksik etmesin. Bana dua edin, depresyondayim kendimi hic iyi hissetmiyorum. İnsanlardan da kazık kötülük görüyorum. Bu bosluktan çıkmam icin bana oruc tutarken dua ede bilirmisiniz (
Hayat üstüme geliyor sanki. Nasil bas edeceğim hayatin zorluklarıyla?
Cevapla