Güncellemeler
+1 yıl
Haftada bir gün temizlikçi gelse güzel olmaz mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Derli toplu bir insanım sadece temizlik yapmasını sevmiyorum
anonimkullanıcixf sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
Ben yemek yapmasına ya da temizlik yapmasına bakmıyorum hizmetçi aramıyorum çünkü.. aşık olacağım kadın isterdim sadece
Bi hizmetçi tutulur ya o kadar da şey yapmaya gerek yok şimdi kflskdmx
Temiz olmak ve çevremizi temiz bırakmak şarttir. Öğrenmeli. Bunun kız/erkek ayrımı yok. Her insan temizlik yapabilmeli.
Ev temizliği yapmıyorum ben , ama topluyorum ortalığı
Ev temizliği de yap. Süpürge, toz alma , silme olnasi gerekenler belli periyotlarla. Düzenli ve temiz bir ortamda yaşamak iyidir.
Onları yapamam
Öğretirim sen de yemek yapmayı öğretirsin oldu bitti win win 😅
Sksjsjsjs 😂😂😂😂
Sen beni besle ben temizlik robotu olurum yavruuum nshdhhshxhsh
Temizlik çi tutalım ama 😂😂😂😂 haftada 1 gün gelsin yormayın beni
Lan ben varım ya temizlerim hshxhs
Seni de yıkayım istersen o kadar üşengeçsen artık yuh shchhzhs
Sksjsjssls 😂
Yemek temizlikten daha önemli bence
Bence de temizlikçi tutulur haftada ayda bir , iki defa... Ama yemek her akşam önemli
Ben de öyle düşünüyorum
Olsun ya nolcak bişey olmaz
Yemek önemli