Benim en nefret etiğim şey dır bu 😒😒😡😡direk sinirleniyorum
Aslında bir sürü sinirlendiğim şey olduğunu fark ediyorum 😂😂😂
Benim en nefret etiğim şey dır bu 😒😒😡😡direk sinirleniyorum
Aslında bir sürü sinirlendiğim şey olduğunu fark ediyorum 😂😂😂
Tamam, gidelim derim. Biraz plansız ve spontane yaşamaktan zevk almayı öğrenmezseniz, her şeyinizi planlamaya çalışırsanız mutsuz olursunuz. Planlanan her etkinlikte mutlaka aksilik çıkar.
Plânsız yolculuk sevmiyorum ya. Çok emrivaki oluyor.
O an ki piskolojime bağlı
😂😂😃
Cevap
9Cevap
benim için yakınlık önemli.. eğer samimi arkadaşımsa sorun etmem.. tamam derim işim yoksa. kafa dengi olması lazım
Nereye diye sorarım ona göre müsaitsem gidebilirim, planlı şeyler genelde hayal edildiği gibi olmuyor😀
Plansız spontane yaşamak daha heyecanlı. Ama her zaman değil. Ara sıra olduğu zaman harika oluyor
Küfür ediyorum
Deli dolu çılgın ruhlar boyledir
Hadi sür bakalım
Olmaz yavrum derim
Kesinlikle hayır / benim kendi programlarım oluyor
Bizim agalar grubu 😂😂 plansız gidiyoruz her yere
Pilandan dönenin kaşığı kırılsın 😁
Giderim ya ben
Daha güzel bence 🤣
Sakin ol şamp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?