+1 yılHer şeyi umursarım ama gerekli gördüğümü kafaya takarım.
Her şeyi taksam kafayı yerim, altından kalkamam.
Umursamamak güzel şey ya da öyle görünmek en azından öyle görünce üstüne çok gelmiyorlar zaten takmıyor deyip salıyorlar bu taktiği sürekli uyguluyorum.
Haftada 1 ayda 1 oturur bir kendimle durum değerlendirmesi yaparım her gün olması yerine belli bir gün üzülürüm düşünürüm olası kararlar verip yoluma devam eder böyle olmadığı sürece mutluluklar çok uzak.111 Yorumla- +1 yıl
Güzel düşünce sende benim gibi oğlakmisin birden oğlak geldi aklıma
- +1 yıl
Burçlara inanmam pek ama oğlak değilim.
- +1 yıl
Anladım ama fazla düşünme kendini yorursun unutma
- +1 yıl
Ben asla çok düşünmem, benim şöyle bi huyum var hata yapsın direkt aynı dk gözümde biter her şey silinir gider.
İstediği kadar gelip özür dilesin uğraşsın yok eskisi gibi asla olmam.
- +1 yıl
Sende geri dönüş yok ozaman acımam diyosun güzel zaten gerilerden hayır gelmez
- +1 yıl
Beni buna zorlayan onlar ben zamanında çok çabalarım toparlamak isterim ama karşı taraf olayı buyuturse çıkılmaz hâle sürekli sokarsa bende sakın kalamam ne kadar sabırlı olursam olayım ama konu bana karakterime gelirse o zaman susmam işte bende o zaman konuşurum. Çünkü yeterince sustum biraz konuşmak isterim beni genellikle yanlış anladıkları için 20 yıldır susuyorum 1 yılda konuşmayı denedim herhalde yaptıklarının karşılığı olan cevaplarım ağır gelince etrafımdan birer birer gittiler yanlız kalmaya mahkûm biriyim ben. Bunu sevmeye çalışmak zorundayım kendimle barışık olmak zorundayım hayat bana bunları kattı işte.
- +1 yıl
Üzüldüm yalnızlık güzeldir ama helal olsun sana istikrarlisin kimseye acıma harbi bir süre sonra acınacak duruma düşüyorsun
- +1 yıl
O konuma düşen o konumdan çıkmak için çırpınır ve birgün başarır.
Balığın suda çırpınması gibi düşün ben şu an karaya çıktım ölmeden önceki saniyelerimi akıllanarak yaşadıktan sonra geri suyuma döneceğim.
Üzülecek bir durum yok aksine çok mutluyum 🙏 - +1 yıl
Mutlu ol zaten gayet güzel konusuyosun 😌
- +1 yıl
Estağfurullah, dilimizin döndüğü kadarıyla bir şeyler biliyoruz bizde.
Sizde mutlu olun efendim hayırlı akşamlar - +1 yıl
Tskrler ne demek iyi akşamlar ☺️
En İyi Cevaplar
+1 yılHer şeyi kafaya takmak, yaşamdan keyif alınacak anları kaçırmak anlamına gelir hep olumsuz düşünceler kafada oluşur.
Bide ister iyi ister kötü sonuç olarak hepsi geçiyor taksanda günü gelince geçiyor takmasanda hayat kısa ve en doğrusu da tüm olumsuzlukları günlerce kafada düşünmek yerine günü gelince zaten hersey olacağına varır diyorm15 Yorumla- +1 yıl
Bencede çok güzel ozetlemissiniz hanfendi dediklerinize aynen katılıyorum ☺️
- +1 yıl
Biraz uzun oldu ama 🤣
- +1 yıl
Olsun uzun güzel ve açıklayıcı oldu beğendim böyle olması lazmdi☺️
- +1 yıl
T. ederim
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılBirşeyleri kafaya takmamak mümkün değil hatta ufacık birşeyi günlerce kafama taktığım olur ama sorunları kendi iç dünyamda çözmeyi sevdiğim için hep güçlü ve gamsız görünürüm
13 Yorumla- +1 yıl
Bak bu çok güzel ama maviş sen gamsız dusunemezsin bak onu soleyim yufka yürekli maviş ☺️
- +1 yıl
Gamsız değilim ki zaten sadece öyle gözüküyorum 😂
- +1 yıl
Dedim maviş benle konuşuyor diye ben gibimi oldu 😂
Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı. Takmıyorum valla, ne yalan söyleyeyim.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılTakamamaya çalışıyorum elimden geldiğince.. ve umursamıyorum boş ve gereksiz insanları
11 Yorumla- +1 yıl
Sen kariyerine kafanı yor kimseyi takma başarılı olursun insanları salla gitsin
Kafama taktığım şeyler var ama güçlü gözükmeye çalışıyorum her zaman
11 Yorumla- +1 yıl
Buda güzel takmam ama güçlü durman peki o düşünceler seni yoruyormu
+1 yılKafası olan insan bir şeyleri kafaya takmalı bence. Hiçbir şeyi kafaya takmayan acaba bende kafa var mı diye gövdesinin üstünü bir yoklamalıdır.
114 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru ama takmakta insanı yaslandirir fiko biliyosun ondan akışında yasicaksin
- +1 yıl
Kafaya takmamız gereken şeyler var. Oluruna bırakmamız gereken şeyler var. Kafaya takarken amaç çözüm aramak olmalı. Sorunun içinde boğulmak değil
- +1 yıl
Doğru çözüm genelde bulunuyor bu durumlarda bulunmayanlari zaten bitiriyoruz senin etiketli cevaplara noldu bakım
- +1 yıl
Nasıl yani etiketli cevap derken
- +1 yıl
Altına ismini yasiyosun onu diyorum uzun cevapların
- +1 yıl
Haaaa sen onu kastettin. Çok uzun ve etkileyici cevaplarımin altına atıyorum Fikret Doğan hastchagini. Her yoruma atarsam bir çekiciliği kalmaz.🤣🤣😂😅😅
- +1 yıl
Olsun o senin imzan 😂
- +1 yıl
@Cendere1910 Napiyim abi o hastchag KS milflerini acayip tahrik ediyor. Hemen mesaj kutuma çöküyorlar. Mesaj kutumu kapatıyorum. Özele çağırıyorlar bu sefer.😅😅😂😂😂😂
- +1 yıl
Haha o soruna güldüm valla harbi demek sapıklar rahatsız ediyor bak eğlenceli o soruların güzel 😂 sesli güldüm
- +1 yıl
🤣😅😂 Yaaa yüz kere dedim benim kriterlerim belli. 25-30 yaş arası en az 175 boylarında, hafif kaslı, baby face kız yakışıklısı, statü sahibi, arabası olan kızlar.
PARASI VE ARABASI OLMAYAN KIZI BABASI SEVSİN.😂😅🤣 - +1 yıl
Hahaha valla bak bunun tersini onlar istiyordu sen yenilik katmissin 😂
- +1 yıl
🤣😅😅 Ben bu sitede her zaman reformcu liberal demokrat bir isim olarak öne çıktım ve hep öyle olacam.
- +1 yıl
Öyle ol her zaman sen farklisin herkes kendi yolundan gitmeli 😂
- +1 yıl
🤣😅
Valla takmıyorum artık takarakta biyere varılmıycagını anlıyorsun yaşın verdigi olgunluk mudur nedir boş veriyorsun olmazları zorlamadan yaşamayı ögreniyorsun bence
1155 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru more sana zaten takmayı yasaklıyorum. ne takcan yaşamak varken 😂
- +1 yıl
Yani bak şu an yaşama zamanın heryeri gez yurt disina git 😂
- +1 yıl
Hayat nerde başlıyor tam olarak biliyomusun kendinle dalga geçmeye başladıgın anda daha çok gülüyorum şimdi kaç kere gelicez bu hayata ya da nekadar kalıcaz belli degilken niye üzülüp zorlayalım hayatı dimi yaşa mis gibi bak bugün uyandın yeni yaşam hakkı verildi ötesini gerisini düşünmeden hemde 😂
- +1 yıl
Valla bak bugün yaşam hakkın yeniden verildi more senin için en güzeli 😌
- +1 yıl
Ben onları hep yaparım taş kalp ben 😂 sonra egoist oluyoruz more 😂
- +1 yıl
Oo guzel laf more hikayeyi biz yazarız diyosun
- +1 yıl
Biliyorum bizden egoist çıkıyor more 😂
- +1 yıl
Valla oda meşakkatli yollardan geçiyorsun zor almak valla sesli güldüm more bacaklarim bulutlarda gibi 😂
- +1 yıl
Yani bizde gaddariz bilirz affetmeyiz 😂
- +1 yıl
Yani affetme yok bizim lugatimizda 😌
- +1 yıl
Yani girgirimizi anlamayan bile olur bak şimdi 😂
- +1 yıl
Yani şimdi sonuç ne zaman cikcak senin
- +1 yıl
Valla ettin harbi bende anlamadım vampir olabilir misin acaba 😂
- +1 yıl
Korkmuştur dişleri cikardaydin biz vampiriz 😂
- +1 yıl
Yani dişleri çıkar dracula kim acaba 😂
- +1 yıl
Haha olabilir çünkü yorulmuyorum günüm sporla geçiyor az uyuyorum bu güç nerden geliyor sandın 😂
- +1 yıl
Yani spor aşkım herşeyden farklı hayatımın aşkı 😌
- +1 yıl
Evet tek aşkım benim yerim ben onu 😂
- +1 yıl
Olabilir koşu benim sevdiğim bir şey o ayrı spor ağırlık ayrı
- +1 yıl
Yani bende tutku herzaman vardır
- +1 yıl
Ben işte şu havuzlarda yüzüyorum ama deniz benim için sıkıntı 😂
- +1 yıl
Ben acilirsam birdaha karaya gelemem 😂
- +1 yıl
😂 valla boghlurum ben iyi yüzücü değilim 😂
- +1 yıl
Senide boğmayim bak ona göre 😂
- +1 yıl
Haha yok okadar da değil simitle ben 😂
- +1 yıl
Haha yok havuzun yüksek olması fark etmez denizde yuzemiyorum 😂
- +1 yıl
Yani ben acilirsam beni yerler sahilde kalırsam oda sıkıntı 😂
- +1 yıl
Haha olabilir köpek balığımi var orada 😂
- +1 yıl
Yok ya öylemi dersin private😂
- +1 yıl
Hahah beni kaciriyolarmis napcaz 😂
- +1 yıl
Haaha bak çok Rus hayranım var more 😂
- +1 yıl
Benimi yok kaçırmasınlar ama benim Almanya'da hayranlarım var hatta bandanali fotom telefon ekranı çoğunda bak 😂
- +1 yıl
Kim cikarmi
- +1 yıl
Erkekleri çirkin ama soleyim 😂
- +1 yıl
Bak sen bakcan yani yanımda 😂
- +1 yıl
Benim yanımda da olmaz yani 😂
- +1 yıl
Niye kız ben bakmam bakarlar 😂
- +1 yıl
Benmi valla ben otelde kalırken yemeğimi Ruslar koyuyordu açık büfeden 😂
- +1 yıl
Hahah edersen kaçırırlar beni 😂
- +1 yıl
Yukarda napcaklar kız 😂
- +1 yıl
Haha Rus hemsireler yenimi onlar 😂
- +1 yıl
Bana özel bir yer 😂
- +1 yıl
Yok ben kolay bayılmiyorum uluslararasımiyim ben 😂
- +1 yıl
Haha yuh ne kesecek beni ben yalnız adamım 😂
- +1 yıl
Ne gördün bakım 😂
- +1 yıl
Ne gordunki 😂
- +1 yıl
Ne gördün şu eglence yerimi 😂
- +1 yıl
He onlar diyosun 😂
- +1 yıl
Haha sen varya kız az değilsin 😂
- +1 yıl
Yani bende oglagim napcaz
- +1 yıl
Yani benim suçum yok more 😂
- +1 yıl
Haha işte benim oğlak işte 😌
- +1 yıl
Yani oğlaklar hep iyi olur biz 1 siradakini diğerleri alsın 😂
- +1 yıl
Yani oğlak 1 sıra diğerleri diğer sıralar 😂
- +1 yıl
Yani gerisi bizi bağlamaz 😂
- +1 yıl
Haha ne zararı kız 😂
- +1 yıl
Valla 40 milyon hahah
- +1 yıl
Haha lens taktik ya maviş olduk 😂
- +1 yıl
Valla şu an ulkemk karışıyor Van felan ona bakıyordum
- +1 yıl
Neyi anladın bakım 😂
- +1 yıl
Neleri anladın maviş ☺️
- +1 yıl
Beni anliyosun sen elas 😂
- +1 yıl
Anlıyorum niye anlamim elas😂
- +1 yıl
Sevin more napiyosun bakım 😌
- +1 yıl
Korku filmi sabah izlenmezki
- +1 yıl
Peki korku filmi ne peki ismi ne bende izlerim
- +1 yıl
Ben sevmem mi benim en çok sevdiğim korku filmidir kim dedi sevmem diye
- +1 yıl
Hepsini değil beni valla güldürdü bir su Hocalı köyde geçen kafa taşlı felan o hoşuma gitti 😂
- +1 yıl
Yani ben korku filmini severim iyi hatırlattın akşam spordan sonra korku filmi izleyim 😂
- +1 yıl
İzlicem 😂
- +1 yıl
Bakmam lazım puana göre güzel olsun
- +1 yıl
Siccin 2 izledinmi acaba bakmam lazım 😂
- +1 yıl
Eski bu izledimmiki hatırlayamadim baktimda
- +1 yıl
İzledim izlememiş gibiyim 😂 severim böyle filmleri
- +1 yıl
Valla ben yabancıları izledim genelde bunu izlemedim ilginç 😂
- +1 yıl
Valla izlemdim ama izlerim 😂
- +1 yıl
Maviş kadar olmasami o kim lan 😂
- +1 yıl
He severim mavisi valla iyi birisidir cidden 😌
- +1 yıl
Yani ama iyi insandır bak maviş ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılKafama taktığım şeyler oluyor fakat genellikle çok abartılmayacak konuları çok düşünerek , zaman harcamam
15 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel yanı zaten düşünme insanı yaşlandırır sen güzel seyler düşün ☺️ tamammi
- +1 yıl
Umarım 😅teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim al sana bunu verim 🌹
- +1 yıl
Sağolsın 💐
- +1 yıl
Ne demek , ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.
+1 yılBen takıntılıyım bunun için psikiyatriye yönlendirildim gittim falan 🤣🤣 uyutmazdı eskiden kafamda düşünceler sesler şimdi öyle değil ama az şükür
171 Yorumla- +1 yıl
Düşünme kız sen düşünürsen şimdi bir sürü şey cikar 😂
- +1 yıl
Kolum ağrıyor mesela ya kalp krizi geçirip ölürsem diyordum 🤨🤣o gece asla uyumuyordum
- +1 yıl
Senin yaşın kaçta kalp krizi gecircen
- +1 yıl
Çocuklara kadar indi yaşı yok bunun bende o zaman 15 yaşında falan dım 🤣
- +1 yıl
Asi varya asi ondan işte
- +1 yıl
Ama 2015 dediğim genç birisi öldü bundan dolayı onu duydum etkilendim çocuktum ben
- +1 yıl
Asi işte vuruluyorlar ondan
- +1 yıl
Aşı neyim bilmiyorum 🤣
- +1 yıl
Vurulmadinmi afferim kız 😂
- +1 yıl
Korona oldum ama 2021 de bundan başka aşı bilmiyorum 2015 te ne vardı ki
- +1 yıl
Valma korona ben oldummu bilmiyorum
- +1 yıl
2020 de çıktı bu korona 2015 temizdi 🤣 aşı değilde gıdalardan oluyor bunlar aşı bana bir şey yapmadı şükür
- +1 yıl
Yani her gdo gıda bizim ülkede maşallah
- +1 yıl
Ben her şeyi yemem yesem bile çok az ya da bir şey yoktur ondan yerim 🤣 alternatif yoksa yani
- +1 yıl
Ben senir bir kosturum bakım nasıl yersin 😂
- +1 yıl
😂hem oruç hem temizlik ikisi bir arada ama çok çok yorumluyorum
- +1 yıl
Yorulmuyosun sen ne zaman yoruluyorsun abisinin gülü 😂
- +1 yıl
Çarşıya kadar yayan gittim bir kere araba otobüs beni yoruyor başım dönüyor
- +1 yıl
Dokunur normal
- +1 yıl
Birde asansör yorucu sersemliyorum
- +1 yıl
Asansör ozaman kokuya duyarlılığın var
- +1 yıl
Araba kokuları hele Çok kötü kokuyor birde otobüste parfüm oggggh yani
- +1 yıl
Doğrudur otobüs fiyatları ne kadar bak onu bilmiyorum
- +1 yıl
Fiyat önemsiz parfüm çok sıkmasınlar nasıl ağır koku öyle 🤣
- +1 yıl
Fresh koku güzel olurda onların kokusu apış kokusudur 😂
- +1 yıl
Artık kendi deodorantım bile garip gelmeye başladı bitsin daha almam
- +1 yıl
Ney seninkisi
- +1 yıl
Bee beauty narenciye ve çiçek kokuları değişik gelmeye başladı
- +1 yıl
Ne kullancan peki simdi
- +1 yıl
🤣sabun ya da doğal kokular bakacağım araştırma yaparım
- +1 yıl
Sabunmu o nasıl oluyor
- +1 yıl
🤣eskiden parfüm mü vardı sanki 😂 duş al sabunla tamam 🤣🤣
- +1 yıl
Öylemi sence sabun felan hacı şakir sabunmu 😂
- +1 yıl
O kadar daha 🤣😅 başka marka olur
- +1 yıl
Ne varmış başka marka
- +1 yıl
Dove sabun 😅😅
- +1 yıl
Dove sabun eski değildir o kadar 😂
- +1 yıl
🤣 işte ben yeni nesil kullanacağım
- +1 yıl
Neymiş yeni neslin 😂
- +1 yıl
Dove işte 🤣🤣 başka bilmiyorum ki
- +1 yıl
Dove göre neler var neler 😂
- +1 yıl
Duru biliyorum ben reklama çıkardı okyanus ferahlığı diye işte orada kadın onu sürünce okyanusa düşüyordu abim bir kere aldı ondan 🤣bende öyle kadın gibi sürünce okyanusa düşeceğim diye hayal ediyordum🤣🤣🤣
- +1 yıl
Hayallerin bosami gitti 😂
- +1 yıl
Gitmedi aslında yine gözümü kapatıp hayal ettim kokusu ferahtı
- +1 yıl
O değil aslında reklamlar sahtekar hepsi herşeyi güzel gösteriyor ama aliyosun berbat
- +1 yıl
Eskiden saçım zor taranırdı kıvırcık aşırı zor oluyor birde şampuan değişimi yaptım şimdi daha kolay taranıyor 😅😅 çünkü eski olanlar marka değildi saçım çok sert oluyordu
- +1 yıl
Kıvırcık saç zor olur bak ama sabun degdirme saça benim saçlar kıvırcık değil iyi 😂
- +1 yıl
Kestim ondan dolayı çok kırılıyor hassas kesince daha iyi oldu 😅😅
- +1 yıl
Ama kadında saç uzun iyidir soleyim
- +1 yıl
Kıvırcık bile olsa mı 😅😅
- +1 yıl
Bonus yap komple bakalım😂
- +1 yıl
O kadar kıvırcık değil 😅 kabarık ve kıvrık ama bonus değil öyle saç olur mu 😅😅
- +1 yıl
Bonus olur güzel olur şemsiye gibi 😂
- +1 yıl
Kıvırcık Tuğçe diyolardı bana sınıfta 😅
- +1 yıl
Marul Tuğçe 😂
- +1 yıl
Böyle yapmak için para veriyorlar benim ki beleş 😅😅
- +1 yıl
Bonus ayrı güzel olur valla değişik saç 😂
- +1 yıl
Bonus değilim ben 😑🙂😃
- +1 yıl
Ol ol bonus iyidir 😂
- +1 yıl
Sen ol 😅😅
- +1 yıl
Ben niye olum olmaz benden
- +1 yıl
🤨😅 yakışmaz mı
- +1 yıl
Bana yakışmaz ben sevmem kendimde başkasında severim 😂
- +1 yıl
😂 bazı erkekler de çok güzel oluyor kıvırcık saç
- +1 yıl
O bazılarına 😂
- +1 yıl
Ayy bir tane çocuk vardı çok tatlıydı kıvır kıvırdı saçı dövmesi vardı 😂😂
- +1 yıl
Valla çoğuna yakışmaz çoğuna yakışır
- +1 yıl
Bir kaç sene önce dövmeli küpeli erkekleri severdim 😂😂
- +1 yıl
Küpeli erkek ciddisin
- +1 yıl
😅 çok ciddiyim
- +1 yıl
Valla helal olsun ozaman ne diyim 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılKafama takmam gereken bazi seyler oluyor, kafama taktigim zaman ise çevremdeki kisilere belli etmiyorum.
17 Yorumla- +1 yıl
Güzel özellik belli etmemen peki nasıl hallediyorsun
- +1 yıl
Öncelikle inaniyorum daha sonra basarmanin yollarini arayip uyguluyorum.
- +1 yıl
İnanmak zaten basarmaktir basaramayacagin çıkmamıştır doğrumu
- +1 yıl
Bilmiyorum yasayarak ögreniyorum. Simdilik çikmadi ama gelecekte hazir olmaliyim.
- +1 yıl
İnşallah çıkmaz hep kazanırsın diyelim ☺️
- +1 yıl
Tesekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
+1 yılBazen birazcık taksam da geçiyor. Takmamayı taka taka öğrendik 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel soylemissin takmamayi taka taka öğrendik ben genelde takmam egerki takiyorsam onu kesin basaririm inat ederim ☺️
+1 yılAynaya bakınca öyle görmüyorum ama dışarıdan çok umarsız görünüyorum eminim :D
17 Yorumla- +1 yıl
Yani dışardan sallamaz ama içinden birisine sevecensin ☺️
- +1 yıl
Evet tam olarak bu şekilde.
- +1 yıl
Güzelmiş bu huyun ozaman disardakiler tehlikeli olur zaten fazla güvenme 😂
- +1 yıl
Hayat kafama vura vura öğretti :D
- +1 yıl
şu an tecrubelisin ozaman 😂 bu arada nick değişik 😂
- +1 yıl
Evet öyledir😂
- +1 yıl
Öyle bir börek vardır inşallah 😂
+1 yılAilem ve işim dışında hiçbir şeyi takmam umursamam
15 Yorumla- +1 yıl
En güzeli ailen dışı ama sinirini 3 şahıslar bozmuyormu hiç peki
- +1 yıl
Bozuyo tabi ki ama anlık sonra umurumda olmuyor
- +1 yıl
Seni tanıdımi göre bence hiç sallamaz gibisin izlenim diyelim
- +1 yıl
Gibi değilim öyle söyledim zaten 😄
- +1 yıl
Ben gördüm kadarıyla biraz huy bana benziyor 😂
Takmıyorum artık yaa.. önceden çok takardim ama artık değil
14 Yorumla- +1 yıl
En güzeli ozaman şu an tecrübeden dolayı takmiyosun
- +1 yıl
Sevindim senin adına hep böyle kal ozaman ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
+1 yılHerşeyi kafaya takıyorum mesela hep şunu diyorum bu aileden ne zaman kurtulcam
19 Yorumla- +1 yıl
Niye napiyoki ailen peki
- +1 yıl
Hayatım zorlaşıyor
- +1 yıl
Anladım baskıcı yani ailen
- +1 yıl
Annem değişik bir tür
- +1 yıl
Anneler melektir nolduda bakim
- +1 yıl
boş ver Ailevi sorunlar
- +1 yıl
Takma kafana iyi olur her şey
- +1 yıl
İnşallah saol
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
Öyle görünüyorum da bazı şeyleri takıyorum ya o kadar rahat degilim😀
127 Yorumla- +1 yıl
Taktiklarinmi rahat değil bakım☺️
- +1 yıl
Olammasi güzel kafana zaten bir şey takma anlaşalım😌
- +1 yıl
Takma bu aralar güzel sorular soruyosun helal sana ☺️
- +1 yıl
Onu sen Bulcaktin bana diyosun ben soru bulursam millet burada ağıt yakar haha sen bul soralim ☺️
- +1 yıl
Yoksa varya burdakileri Müslüme bağlarız eminmisin
- +1 yıl
Olabilir aklıma nedense dertli sorular geliyor bak bu soruyu bile sırf sen komik olsun diye iskelet koydum 😂
- +1 yıl
Sen bul ama şöyle bişeye benzetme olsun 😂 örnek ne olabilir Yeşilçam starı ya da yabancı starlar ya da hangi şarkıcısin olabilir bak veriyorum tüyolar
- +1 yıl
O soruldu ama yabancı olabilir ya da sanatçı olabilir
- +1 yıl
Dedim işte yabancı sanatçı benzetcez bunu uyarla 😂
- +1 yıl
Şimdi senin soru olayini ucuralim cevap çok gelsin ondan sana yapalım bak seni düşünüyorum
- +1 yıl
Ben sorarsam komple yoruluruz eminmisin 😂
- +1 yıl
😂 illa bana sordurcak 😂
- +1 yıl
Sen fikri çıkardın sor düzenle etiketle beni 😂
- +1 yıl
Tamam ben solerim o tarz sor derim sana
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılTakiyorum. Bir sure takmasam da arada yoklayabiliyor dogruya dogru.
138 Yorumla- +1 yıl
Peki çözümü nasıl buluyorsun aklım senin şekerlerde 😂
- +1 yıl
Onlardan yiyorum dermisim😅
Mantigim tek basina devreye girerse kolay cozuyorum ama tekrar mesgul edebiliyor zihni onemine bagli olarak. - +1 yıl
Peki en çok neyi kafana taktın bakım. Aman onlardan yeme ben onları eski para sandım tarihi eser 😂
- +1 yıl
Dun yaptim valla, tazeler hala :D
Gerekli her sey, gereksiz daha az sey diyeyim. - +1 yıl
Sen poğaça yap ama bak yeriz bunları arasına koy sevmediklermize veririz 😂
- +1 yıl
Aklima gelmemisti. Yapilabilir bak😂
- +1 yıl
Yani sen güzel poğaça yaparsın içime doğdu 😂
- +1 yıl
Hamur isi sayili yapmisimdir yalan yok :d
- +1 yıl
İyi yap soru Sor ben bakcam bakım nasıl yapiyosun bir hamur isinden poğaça severim oda ev poğaçası ama 😂
- +1 yıl
Hic aramiyorum valla, omasa da olur. Saglikli degil ki hem:)
- +1 yıl
Değil ayda bir yiyorum oda yapan olursa biliyosun beni spor olduğu için ayda bir bozuyoruz istedikerimizi yiyoruz bizde insanız 😂 ama sen ne yaparsan yicem mühür dışı 😂😂
- +1 yıl
O sorudan sonra bir daha dusun derim 😂 herkesi zehirliyordum.
- +1 yıl
😂😂 vallami ama bir ben yemedim yani düşün olsun sen yap tadariz olmadı bişey oldu bir ambulans cagirirsin 😂
- +1 yıl
Iyi, yaparsam ikram ederim :d yerinde olsam yemem sadece bir hatirlatma olsun :D
- +1 yıl
Olsun senden ben umitliyim bence sen güzel yaparsın bir ara yap soru Sor bana söyle bakcam fotosunu koy ama yaptinin ☺️
- +1 yıl
Sevmem oyle paylasmayi. Sanmiyorum soracagimi 👀
- +1 yıl
Ee nasıl yaptını bilcem ben 😂
- +1 yıl
Bilinmeyecek. Gecen de kurabiye yaptim bilindi mi? :D
- +1 yıl
Valla ama sevmem kurabiye o nasıl oldu güzelmi😂
- +1 yıl
Evet. Cok saglikliydi:)
- +1 yıl
Vallami iyi görürüm bir ara ozaman 😌
- +1 yıl
:)
- +1 yıl
Beklicem 😌
- +1 yıl
Tarifi verebilirim
- +1 yıl
Ben yapmayı bilmiyorum 😂 nasıl yapım ben et yaparım sadece anlamam ki
- +1 yıl
Badem unu, bal, hindistancevizi yagi +parcalari, limon suyu ve kabugunu da rendeleyebilirsiniz tercihe gore. Bunlari goz karari olcude karistirip yuvarlak hale getirerek veya istediginiz sekli vererek yiyebilirsiniz pisirmeden. Zarari yok:) ama pissin diyorsaniz bal koymayin. Isida kanserojen etkide olur bal. O zaman da kivam tutmuyor tam. Onun yerine yumurta beyazi eklenebilir.
- +1 yıl
Maşallah sen bunları yazdinda bu adam bunu yapacak sence bir tipe benziyormu ya da yapabilirmi tahmin et bakım 😂 ben güveç et tarzı yaparim bak ama
- +1 yıl
Zor bir yani yok:) herkes yapar.
- +1 yıl
Pisirmeden 3-4 malzemelik sey attim. Neyi var? Guvec bundan daha zordur :d
- +1 yıl
Güveç kolay valla hamur işi zor eğer o dediğini ben yaparsam sen yersen zehirlenirsin düşün bir derim 😂
- +1 yıl
5-10 dk suruyor. Emin ol cok kolay. Bir ara yapip burada paylas bence :D
- +1 yıl
Ben karizmayi cizdirim diyosun ben 😂 hamur işi bana olmaz ki demekki sen bana yaptırırsın 😂
- +1 yıl
Yap yap bir sey olmaz:) ne zaman bir seyer yapmak karizmanin cizilmesi olmus ayrica 😬
- +1 yıl
Hamur işi erkeğe olmazki ama hadi et tarzı olsa tamam ama biskolata erkeği gibi olurum 😂
- +1 yıl
😂
- +1 yıl
Yaa 😂 sen yap ben yerim 😌
- +1 yıl
Unutmazsam yaptigimda koyarim buraya :)
- +1 yıl
Tamam haberim olsun ama ☺️
+1 yılTakıntılılık düzeyinde değil ama taktım mı takıyorum yalan yok.
17 Yorumla- +1 yıl
Peki nasıl çözüme kavuşturuyorsun
- +1 yıl
Bazen üzerine gidiyorum, bazen bırakıyorum. 🤷♀️
- +1 yıl
Peki cozebildinmi üzerine gittiklerini
- +1 yıl
Umarım çözmüşümdür.
- +1 yıl
Sen akıllı kadınsın cozmussundur kesin
- +1 yıl
Ordam dem vurmasan iyiydi, nerden anlaşılıyor diye merak ediyorum böyle denilince. 🤦♀️
- +1 yıl
Yani akıllı kadın belli eder kendini vururum arada ben dem 😌
Kafaya takmıyormuş gibi görünmedim hiç.. Mış gibi davranmak tarzım değil..
13 Yorumla- +1 yıl
Yani takarsam takarım diyosun
- +1 yıl
En güzeli bak senin duruşun güzel 😌
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHer şeyi kafaya takıyorum ama iç sesimle kendimi sakinlestirdigim için soğuk kanlı görünüyorum.
115 Yorumla- +1 yıl
Buda güzel yanı soğuk kanlı durmak misal neleri takarsin kafana
Cevap sahibi+1 yılBana her türlü zarar veren düşünceleri kişileri takarım
- +1 yıl
Ve bunlar akraba gibimi peki ya da arkadaş gibimi
Cevap sahibi+1 yılNe farkeder ki
- +1 yıl
Farkeder içten daha tehlikeli oluyor genelde
Cevap sahibi+1 yılİç tehlikenin en azından farkındasın da gardını alıyorsun peki ya dış öylemi bilmeden savunmasız yakalanıyorsun ne olduğunu anlamana fırsat bile kalmıyor
- +1 yıl
O dışlar kolay bak çünkü adamın ne yapcani biliyosun ve zaten onları kolay kolay kaleye yaklastirmazsin doğrumu
Cevap sahibi+1 yılSavunmasız yakalanmaktan bahsettiğimi anımsıyorum
- +1 yıl
Savunmasız ondan dolayı ozaman her istediklerini yaparlar ki
Cevap sahibi+1 yılHer zaman olmaz bu zaten bazen yanılabilirsin belki de inanmak istersin her zaman doğruların peşine takılamıyoruz maalesef yanlışları da onlardan görerek düzeltiyoruz tecrübe ediniyoruz
- +1 yıl
Doğru işte anahtar tecrübe işte onu edine edine yipraniyoruz ve bitmiyor
Cevap sahibi+1 yılGörünen köy kılavuz istemez derler bilirsin görünmeyen için gereklidir kılavuz işte onu da yıpranarak öğreniyoruz. Bu yüzden yalnızlığı seçiyor insanlar insanın olmadığı her yer huzurla dolu
- +1 yıl
Bak bu dedin tam anlamıyla doğru yalnızlık ve kafa dinleme en güzeli
Cevap sahibi+1 yılBizi kitaplara kaçıran insanlara teşekkür edelim
- +1 yıl
Ben genelde kitaplara kaçıyorum sporla oldumda o beyin bende bitiyor stresliysem boks torbası en güzelidir bence terapi
Takıyorum bazen bazen takmıyorum ama iki türlü de belli etmem gamsız gibi dolaşırım
11 Yorumla- +1 yıl
Yani çokça takiyosun sende yok gamsız olmassin en güzeli olursun emin ol
+1 yılÇok takardım bazı şeyleri önceden şimdi değişti.
23 Yorumla- +1 yıl
Şimdi takmiuosun değilmi takma zaten kimse için bir şey takılmaz kafaya ☺️
- +1 yıl
Evet☺️
- +1 yıl
He şöyle cano 😌
Kafaya takmamaya çalışıyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Takmamaya çalışmak sıkıntı oda bir zamandan sonra yoruyor
Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı. Yoo cidden takmıyorum 😎😎
11 Yorumla- +1 yıl
Ciddimi takmiyosun bakım eminiz 😌
Umursamıyorum gerçekten
11 Yorumla- +1 yıl
En güzeli kardeşim bazı şeyleri umursamican yoksa gerçekten sıkıntı yapar
+1 yılÇok takıyorum aşırı hemde
15 Yorumla- +1 yıl
Niye okadar takiyosun bakım sabrına
- +1 yıl
Genel bir özelliğim tencere pencere
- +1 yıl
Sen bu aralar çok takiyon sabrina mabrina hayirdir bir derdinmi var bakım
- +1 yıl
Yaaaa abi valla sen gibisi yok bu sitede 😂🤓 yok yahu benim genel içsel sıkıntılar işte
- +1 yıl
Yani bir bitmedi senin bu içsel sıkıntılar nasıl ben gibi yok 😂
Öyle görünüyorum sadece
11 Yorumla- +1 yıl
Ama içimde neler var neler diyosun
Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Takıyorum, taktığımı da açıkça belli ediyorum 😂
18 Yorumla- +1 yıl
Napiyosun peki kardeşim takınca 😂
- +1 yıl
Takma kafana ben anladım senin kafanı taktiğin şeylere akışına bırak valla en güzeli 😂
- +1 yıl
Onlar seni kaybetsin salla onlardan çok varsa bizden az var 😌
- +1 yıl
Saol sanada kardeşim ☺️
Kişilik & Karakter konusunda 473 cevap paylaştı. Öyle görünüyorüm
15 Yorumla- +1 yıl
Peki iyi yaptini düşünüyormusun
- +1 yıl
Ozaman senin açından çok güzel 😌
- +1 yıl
Tskrler yorum için🌹
- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılTakmamaya özen gösteriyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Ama yinede taktıranlar oluyor diyosun zor insanlar Zor
- Kişilik & Karakter konusunda 936 cevap paylaştı.
+1 yılTakmiyor değilim takmiyor muş gibi yapanarda nım
120 Yorumla- +1 yıl
O nasıl oluyor peki 😂
- +1 yıl
Kafama taktıklarım sevdiklerimdir onarı kafay taktım bilirlerse göött leri kalkar ne gerek var
Sinir oldum kişilerde öyle onarda aynı şekil gülerler kafya taktı bzi gibisinden
Haytaki sorunarida takiyom bunuda dışa beli etmem kendim çozerim.
- +1 yıl
Yani biz çözeriz onları sen kafaya takma ne yaparız sole bakım direk 😂
- +1 yıl
Sevdilerim ailem la onarı dovemem hahah
Beni sinir edeneri sana kargolarım haha - +1 yıl
Haha onlara saygı büyüklere saygı biz pislik her türlü değişik adamları doveriz adaletimiz doğrumu
- +1 yıl
Evet ahah
- +1 yıl
Yani sana boks eldiveni alcam 😌
- +1 yıl
Hahah sağol almiş kadar oldun
Ama gerek yok ben böyle de döverim - +1 yıl
Elin acır Elin dovecegimiz adamlar timsah derisi 😂
- +1 yıl
😂😂acımaz beyzbol sopası iş görür kafa ayak kirlsin yeter hahah
- +1 yıl
Ahahah onda öldürür bak soleyim beyzbol sopası direk öldürür 😂
- +1 yıl
Bacaklara uygularız ölmez
- +1 yıl
Kirlir sade hahah
- +1 yıl
Sakat bırakalım diyosun yurumesin bunlar 😂 yapalım dizden ama 😂
- +1 yıl
Kıralım sen beni evlendirmek istiyon da sen sen 😂
- +1 yıl
Ben evlenmem yasım. kuçuk daha var zaman hahah
- +1 yıl
Seni evledircem aga da uygun kiz yok şimdilik raht sın hahaha
- +1 yıl
Bak sende diyosun sana göre kız yok 😂
- +1 yıl
Hahah yok
- +1 yıl
Yani biz seninle müzmin bekar kalcaz 😌
Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı. Takmam takılacak dünya değil
111 Yorumla- +1 yıl
Bencede bro hayat kısa bunlarla meşgul etmeyelim
- +1 yıl
Yani millet koşturuyor cins cins kime kalmış bu dünya yani
- +1 yıl
Şimdi herkes Sultan Süleyman bakıyorum da 😂
- +1 yıl
Valla her tip var eskiden tipitip sakız vardı hala var mı acaba 😂
- +1 yıl
Verelim onlardan ozaman 😂
- +1 yıl
😂😂😂 iyi gelir açar yüzlerini 😂
Takiyorum maalesef
11 Yorumla- +1 yıl
Misal neleri takarsın kafana çokça
+1 yılöyle görünüyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Yani içinde biriktirdiğin dertler var
+1 yılTakıyorum
113 Yorumla- +1 yıl
Niye takiyosun bakım
- +1 yıl
Herşeyi takarım
- +1 yıl
O kötü her şey takılmaz olmaz öyle zarar
- +1 yıl
Öyle
- +1 yıl
Seni tanıdım taniyali herşeye takiyon buraya dahi 😌
- +1 yıl
😄takarım
- +1 yıl
Yaslascan yaslascan takma söz dinle 😂😂😂
- +1 yıl
O ne demek
- +1 yıl
Yani kafaya takan insan yaşlanır onu diyorum salla kimse senden önemli değil demek
- +1 yıl
Yaşlıyım zaten
- +1 yıl
Sen gençsin genç 😂
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim 🌹
+1 yılSadece bana yapılan yanlışları unutmuyorum
17 Yorumla- +1 yıl
O kötü kardeşim heleki sevdiklerinden değilmi
- +1 yıl
Niye kötü olsun? Bana yanlış yapanın yanlışını unutursam yarın bir gün tekrar yapmasına neden olur. Yanlışları unutma ki tekrar yapamasinlar
- +1 yıl
Bana yanlış yapanı misal ben yanımda tutmuyorum ikinci yanlısı elbet yapar ama ben yaptırman o ayrı
- +1 yıl
Yanında tutma zaten. İleri de karşına çıkarsa sıfırdan başlamazsın. Bir kere yapan her zaman yapar
- +1 yıl
Doğru hep yapar bunlar tehlikeli kardeşim gerçi insanlar değişti eskisi gibi değil hiçbiri göründüğü gibi değil
- +1 yıl
Ben neysem oyum, ne ise o olan birileri olmadıkça hayatımda tutmuyorum
- +1 yıl
En güzelini yapiyosun gerçekten
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle gorunuyom
11 Yorumla- +1 yıl
Ozaman çok kafanda dertlerin var
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 