• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Hiçbir şeyi kafaya takmiyomusun ya da öylemi görünüyorsun?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
63
Yapay Zekaya Sor
Hiçbir şeyi kafaya takmiyomusun ya da  öylemi görünüyorsun?
Hiçbir şeyi kafaya takmiyomusun ya da öylemi görünüyorsun?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • the_belansekerim
    the_belansekerim Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Her şeyi umursarım ama gerekli gördüğümü kafaya takarım.
    Her şeyi taksam kafayı yerim, altından kalkamam.
    Umursamamak güzel şey ya da öyle görünmek en azından öyle görünce üstüne çok gelmiyorlar zaten takmıyor deyip salıyorlar bu taktiği sürekli uyguluyorum.

    Haftada 1 ayda 1 oturur bir kendimle durum değerlendirmesi yaparım her gün olması yerine belli bir gün üzülürüm düşünürüm olası kararlar verip yoluma devam eder böyle olmadığı sürece mutluluklar çok uzak.

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel düşünce sende benim gibi oğlakmisin birden oğlak geldi aklıma

      Yorumla
    • the_belansekerim
      the_belansekerim
      +1 yıl

      Burçlara inanmam pek ama oğlak değilim.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım ama fazla düşünme kendini yorursun unutma

      Yorumla
    • the_belansekerim
      the_belansekerim
      +1 yıl

      Ben asla çok düşünmem, benim şöyle bi huyum var hata yapsın direkt aynı dk gözümde biter her şey silinir gider.
      İstediği kadar gelip özür dilesin uğraşsın yok eskisi gibi asla olmam.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende geri dönüş yok ozaman acımam diyosun güzel zaten gerilerden hayır gelmez

      Yorumla
    • the_belansekerim
      the_belansekerim
      +1 yıl

      Beni buna zorlayan onlar ben zamanında çok çabalarım toparlamak isterim ama karşı taraf olayı buyuturse çıkılmaz hâle sürekli sokarsa bende sakın kalamam ne kadar sabırlı olursam olayım ama konu bana karakterime gelirse o zaman susmam işte bende o zaman konuşurum. Çünkü yeterince sustum biraz konuşmak isterim beni genellikle yanlış anladıkları için 20 yıldır susuyorum 1 yılda konuşmayı denedim herhalde yaptıklarının karşılığı olan cevaplarım ağır gelince etrafımdan birer birer gittiler yanlız kalmaya mahkûm biriyim ben. Bunu sevmeye çalışmak zorundayım kendimle barışık olmak zorundayım hayat bana bunları kattı işte.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzüldüm yalnızlık güzeldir ama helal olsun sana istikrarlisin kimseye acıma harbi bir süre sonra acınacak duruma düşüyorsun

      Yorumla
    • the_belansekerim
      the_belansekerim
      +1 yıl

      O konuma düşen o konumdan çıkmak için çırpınır ve birgün başarır.
      Balığın suda çırpınması gibi düşün ben şu an karaya çıktım ölmeden önceki saniyelerimi akıllanarak yaşadıktan sonra geri suyuma döneceğim.
      Üzülecek bir durum yok aksine çok mutluyum 🙏

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Mutlu ol zaten gayet güzel konusuyosun 😌

      Yorumla
    • the_belansekerim
      the_belansekerim
      +1 yıl

      Estağfurullah, dilimizin döndüğü kadarıyla bir şeyler biliyoruz bizde.
      Sizde mutlu olun efendim hayırlı akşamlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler ne demek iyi akşamlar ☺️

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Yagmur7273
    Yagmur7273 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 91%
    +1 yıl

    Her şeyi kafaya takmak, yaşamdan keyif alınacak anları kaçırmak anlamına gelir hep olumsuz düşünceler kafada oluşur.
    Bide ister iyi ister kötü sonuç olarak hepsi geçiyor taksanda günü gelince geçiyor takmasanda hayat kısa ve en doğrusu da tüm olumsuzlukları günlerce kafada düşünmek yerine günü gelince zaten hersey olacağına varır diyorm

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede çok güzel ozetlemissiniz hanfendi dediklerinize aynen katılıyorum ☺️

      Yorumla
    • Yagmur7273
      Yagmur7273
      +1 yıl

      Biraz uzun oldu ama 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun uzun güzel ve açıklayıcı oldu beğendim böyle olması lazmdi☺️

      Yorumla
    • Yagmur7273
      Yagmur7273
      +1 yıl

      T. ederim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Birşeyleri kafaya takmamak mümkün değil hatta ufacık birşeyi günlerce kafama taktığım olur ama sorunları kendi iç dünyamda çözmeyi sevdiğim için hep güçlü ve gamsız görünürüm

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak bu çok güzel ama maviş sen gamsız dusunemezsin bak onu soleyim yufka yürekli maviş ☺️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Gamsız değilim ki zaten sadece öyle gözüküyorum 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dedim maviş benle konuşuyor diye ben gibimi oldu 😂

      Yorumla
  • Adeliina u
    Adeliina Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı.

    Takmıyorum valla, ne yalan söyleyeyim.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

6

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    Takamamaya çalışıyorum elimden geldiğince.. ve umursamıyorum boş ve gereksiz insanları

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen kariyerine kafanı yor kimseyi takma başarılı olursun insanları salla gitsin

  • helene1
    helene1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    Kafama taktığım şeyler var ama güçlü gözükmeye çalışıyorum her zaman

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Buda güzel takmam ama güçlü durman peki o düşünceler seni yoruyormu

  • FikretinMücadelesi
    FikretinMücadelesi Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Kafası olan insan bir şeyleri kafaya takmalı bence. Hiçbir şeyi kafaya takmayan acaba bende kafa var mı diye gövdesinin üstünü bir yoklamalıdır.

    1
    14 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru ama takmakta insanı yaslandirir fiko biliyosun ondan akışında yasicaksin

    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Kafaya takmamız gereken şeyler var. Oluruna bırakmamız gereken şeyler var. Kafaya takarken amaç çözüm aramak olmalı. Sorunun içinde boğulmak değil

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru çözüm genelde bulunuyor bu durumlarda bulunmayanlari zaten bitiriyoruz senin etiketli cevaplara noldu bakım

    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Nasıl yani etiketli cevap derken

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Altına ismini yasiyosun onu diyorum uzun cevapların

    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Haaaa sen onu kastettin. Çok uzun ve etkileyici cevaplarımin altına atıyorum Fikret Doğan hastchagini. Her yoruma atarsam bir çekiciliği kalmaz.🤣🤣😂😅😅

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun o senin imzan 😂

    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      @Cendere1910 Napiyim abi o hastchag KS milflerini acayip tahrik ediyor. Hemen mesaj kutuma çöküyorlar. Mesaj kutumu kapatıyorum. Özele çağırıyorlar bu sefer.😅😅😂😂😂😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha o soruna güldüm valla harbi demek sapıklar rahatsız ediyor bak eğlenceli o soruların güzel 😂 sesli güldüm

    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      🤣😅😂 Yaaa yüz kere dedim benim kriterlerim belli. 25-30 yaş arası en az 175 boylarında, hafif kaslı, baby face kız yakışıklısı, statü sahibi, arabası olan kızlar.

      PARASI VE ARABASI OLMAYAN KIZI BABASI SEVSİN.😂😅🤣

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahaha valla bak bunun tersini onlar istiyordu sen yenilik katmissin 😂

    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      🤣😅😅 Ben bu sitede her zaman reformcu liberal demokrat bir isim olarak öne çıktım ve hep öyle olacam.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle ol her zaman sen farklisin herkes kendi yolundan gitmeli 😂

    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      🤣😅

  • Başak6419
    Başak6419 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Valla takmıyorum artık takarakta biyere varılmıycagını anlıyorsun yaşın verdigi olgunluk mudur nedir boş veriyorsun olmazları zorlamadan yaşamayı ögreniyorsun bence

    1
    155 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru more sana zaten takmayı yasaklıyorum. ne takcan yaşamak varken 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Dimi more ben kendimi çok anlamsız şeyler için yormuşum çok direnmişim o açılmayan kapıların ardında şimdi bakıyorum kız sen ne canım diyorum😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bak şu an yaşama zamanın heryeri gez yurt disina git 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hayat nerde başlıyor tam olarak biliyomusun kendinle dalga geçmeye başladıgın anda daha çok gülüyorum şimdi kaç kere gelicez bu hayata ya da nekadar kalıcaz belli degilken niye üzülüp zorlayalım hayatı dimi yaşa mis gibi bak bugün uyandın yeni yaşam hakkı verildi ötesini gerisini düşünmeden hemde 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla bak bugün yaşam hakkın yeniden verildi more senin için en güzeli 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yani more hayatla barış kendinle barış yapmak istediklerini erteleme hayata geçir kaybettigin her gün acısını çıkararak yaşa istemediğin ortamlarda ısrarla durma dimi bak bunları yeni ögrendim ben 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben onları hep yaparım taş kalp ben 😂 sonra egoist oluyoruz more 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hiç
      Kimse kusura bakmasın isteyen istediğini söylebilir bir zamanlar bizimde kalbimiz vardı dagılmadan önce merhametsiz degilşm olamamda ama güvenmek koşulsuz olmuyor maalesef bizede çok çektşrdiler adımızı biliyorlar hikayemizi degil

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oo guzel laf more hikayeyi biz yazarız diyosun

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Şimdi benim yaşadıklarımı sen biliyorsun ama başkası degil hakkımda ister egoist desinler ister umursamaz ister burnu havada hiç
      Umrunda degil😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biliyorum bizden egoist çıkıyor more 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Egoist olmakta kolay olmuyor yavru şimdi hahahhaha😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla oda meşakkatli yollardan geçiyorsun zor almak valla sesli güldüm more bacaklarim bulutlarda gibi 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hahahhahaha kız bizi bu hale getirip sonra suçluyorlar napalım canımızı yakana aferimmi çekelim😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bizde gaddariz bilirz affetmeyiz 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Affedemeyiz yapmasalardı dimi 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani affetme yok bizim lugatimizda 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yok valla bak biz çok samimi içteniz ama sade birbirimize😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani girgirimizi anlamayan bile olur bak şimdi 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Anlamasınlar kız boş ver kimseye bişey açıklamak zorunda degiliz 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani şimdi sonuç ne zaman cikcak senin

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Perşembe yavru baksana tıp dünyasını alt üst ettim 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla ettin harbi bende anlamadım vampir olabilir misin acaba 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Valla doktorun bakışını görseydin bana sen insanmısın der gibi 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Korkmuştur dişleri cikardaydin biz vampiriz 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Perşembe lazım o bana 18 tane doktorun karşına çıkıcaz birlikte baktık işe yaramıyor sonra kıtlarız😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani dişleri çıkar dracula kim acaba 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tabiki sensin benden durakula olamam ben 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha olabilir çünkü yorulmuyorum günüm sporla geçiyor az uyuyorum bu güç nerden geliyor sandın 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Evet biliyorum sendeki bu spor aşkı kimsede yok 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani spor aşkım herşeyden farklı hayatımın aşkı 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tek aşkın diycektin galiba😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Evet tek aşkım benim yerim ben onu 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hahahhahahhahsh koşu bandınımı yiycen sen😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olabilir koşu benim sevdiğim bir şey o ayrı spor ağırlık ayrı

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bişeyi tuttuykuyla yapmak ayrı bir zevk haz verir insana yavrucum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bende tutku herzaman vardır

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Fark ettim o tutkuyu işte bende spor aşkı yok yavru mesala bende denize tutkunum yüzmeye bayılırım tutkumu kaybetmedigim tek alan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben işte şu havuzlarda yüzüyorum ama deniz benim için sıkıntı 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yok havuz sevmiyorum ben açılmadıktan sonra yüzmenin ne anlamı var benim açılıp suyun üstünden uzanıp gökyüzüne bakmam lazım 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben acilirsam birdaha karaya gelemem 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ya kıyamam okadarmı korkuyosun denizden sen ya neyse seni karada bırakıp ben açılırım ikimizin yerine😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 valla boghlurum ben iyi yüzücü değilim 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ögretirim sana ne olcak😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senide boğmayim bak ona göre 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Simit alırız sana ya da kollarına kolluk 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha yok okadar da değil simitle ben 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ne olsun istiyosun karada çocukların girdigi yerdemi takılalım😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha yok havuzun yüksek olması fark etmez denizde yuzemiyorum 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ya aynı şey biri tatlı biri tuzlu şimdi ben nasıl bırakıp açılcam seni sahilde oda var yavru😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ben acilirsam beni yerler sahilde kalırsam oda sıkıntı 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sahildede tek bırakmazlar seni ordada yem olursun 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha olabilir köpek balığımi var orada 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sahildekiler köpek balıklarından beter 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok ya öylemi dersin private😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Oooooooo evet öyle diyorum sen sahildede güvende olmazsın yok sorun degil diyosan ben açılırım yavrum😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah beni kaciriyolarmis napcaz 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Polise gitcezde 35 yaşındaki adamı sahilden nasıl kaldırdılar onu nasıl izah etcez😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haaha bak çok Rus hayranım var more 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Kaçırsınlar razıyım der gibisin hqhahahhahab😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benimi yok kaçırmasınlar ama benim Almanya'da hayranlarım var hatta bandanali fotom telefon ekranı çoğunda bak 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      var mı şöyle yakışıklı arkadaşları bizede çıkarmı bi kısmet geldik gidiyoruz bari bişeyler yaşamadan gitmeyelim dimi😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kim cikarmi

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Rus hayranların varmış ya yokmu arkadaşları diyorum😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Erkekleri çirkin ama soleyim 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Okadar diyosun yani bende türklerden bakarım😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen bakcan yani yanımda 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ahahhahah izin yokmu😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benim yanımda da olmaz yani 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ozaman sende rusa musa bakamazsın yavrucum bende ona izin vermiyorum 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye kız ben bakmam bakarlar 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Onlar bakarsa bile sen bakamazsın😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benmi valla ben otelde kalırken yemeğimi Ruslar koyuyordu açık büfeden 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Baksen demek öyle yapıyorlardı iyi seni onlara emanet edip ben bakarım keyfime

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah edersen kaçırırlar beni 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Kaçırmazlar kaçırmazlar otelden çıkarmazlar seni merak etme en fazla yukarı çıkartırlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yukarda napcaklar kız 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tansiyonuna bakcaklar korkma seni rus hemşirelere emanet edicem

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha Rus hemsireler yenimi onlar 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yeni sana özel😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bana özel bir yer 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yani sana özel bayılırsın sende rus lara zaten

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok ben kolay bayılmiyorum uluslararasımiyim ben 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ya öylemi rusta kesmiyor seni demek

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha yuh ne kesecek beni ben yalnız adamım 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ya bırak gördük gördük😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gördün bakım 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Görecegimi gördüm😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gordunki 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Çok şey gördüm uluslararası bey

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gördün şu eglence yerimi 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Onları sahil kısmını maniti daha sayımmı😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      He onlar diyosun 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Şimdi burdaki hayranlarında üzülmesin çıtanın bukadar yüksek oldugunu bilip😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha sen varya kız az değilsin 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Oglak burcuyum yavrum bemden normal şeyler beklenemez dimi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bende oglagim napcaz

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bişey yapmıycaz aynıyız çünkü 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani benim suçum yok more 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Dikkat çekiyoruz yapıcak bişey yok ortalamın üstünde olmayı biz seçmedik allah vergisi😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha işte benim oğlak işte 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Şimdi allah var bende taş gibiyim yaşıma göre biliyosun yani tek degilsin bu konuda 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani oğlaklar hep iyi olur biz 1 siradakini diğerleri alsın 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Kim alsın kız nediyosun😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani oğlak 1 sıra diğerleri diğer sıralar 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Digerlerinden banane bir numara kim biz gerisi ben baglamaz 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani gerisi bizi bağlamaz 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Burdan davetiye verceklerin var mı zararımı anca karşılar hahahhababbabab😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha ne zararı kız 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      siteyi anca davet etsek zararımı abca karşılar😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla 40 milyon hahah

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hahahhaha paraylamı korkutcaksın beni be kimse gelmesin gerek yok sevinceklerini pek sanmıyorum maviş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha lens taktik ya maviş olduk 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yok espiriyi anlamadım maviş sen

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla şu an ulkemk karışıyor Van felan ona bakıyordum

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Anladım maviş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neyi anladın bakım 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Çok şeyi anladım maviş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neleri anladın maviş ☺️

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Çok şey anladım maviş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Beni anliyosun sen elas 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sende anlıyosun dimi niye maviş maviş diyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlıyorum niye anlamim elas😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      İyi sevindim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sevin more napiyosun bakım 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Napıyım korlu filmi izliyorum sen napıyosun

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Korku filmi sabah izlenmezki

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Çokta sabah degil ama ben izliyorum napıyım ilgimi çekti geceyi bekleyemedim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki korku filmi ne peki ismi ne bende izlerim

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Çocuklar sana emanet ismi sen sevmezdin korku filmi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben sevmem mi benim en çok sevdiğim korku filmidir kim dedi sevmem diye

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ahhahahhah ciddimisin kız siccin serilerini izledim de lütfen bende bayılırım😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hepsini değil beni valla güldürdü bir su Hocalı köyde geçen kafa taşlı felan o hoşuma gitti 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Siccin 2 favorim benimde ya bende diyorum kafamız nasıl sarıyor böyle diye çok ortak yönümüzden kaynaklıymış 😂😂🥰

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ben korku filmini severim iyi hatırlattın akşam spordan sonra korku filmi izleyim 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Gahahahhahha izle yavrucum 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İzlicem 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hangisini izliyceksşn bakıyım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bakmam lazım puana göre güzel olsun

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Siccin iki tavsiyemdir beybi korkmazsan izle😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Siccin 2 izledinmi acaba bakmam lazım 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bir küçük çocuk gardolabın altında kalıyor tam dogum gününde sonra çiftin hayatı degişiyor olaylar başlıyor falan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eski bu izledimmiki hatırlayamadim baktimda

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Attım sana fragmanını zaten

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İzledim izlememiş gibiyim 😂 severim böyle filmleri

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yuh ya nasıl izlemiezsşn bu seriyi 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla ben yabancıları izledim genelde bunu izlemedim ilginç 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Aaaaa ayıp ettin izle hemen😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla izlemdim ama izlerim 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      İzle izle begenirsin maviş kadar olmasada begenirsin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Maviş kadar olmasami o kim lan 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sus sus sen kimden bahsettigimi biliyosun 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      He severim mavisi valla iyi birisidir cidden 😌

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Anladık anladık bak nasılda biliyorsun dimi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ama iyi insandır bak maviş ☺️

      Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Kafama taktığım şeyler oluyor fakat genellikle çok abartılmayacak konuları çok düşünerek , zaman harcamam

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok güzel yanı zaten düşünme insanı yaşlandırır sen güzel seyler düşün ☺️ tamammi

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Umarım 😅teşekkür ederim

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim al sana bunu verim 🌹

    • Esrihbaenl
      Esrihbaenl
      +1 yıl

      Sağolsın 💐

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek , ☺️

  • tugce082000
    tugce082000 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.

    Ben takıntılıyım bunun için psikiyatriye yönlendirildim gittim falan 🤣🤣 uyutmazdı eskiden kafamda düşünceler sesler şimdi öyle değil ama az şükür

    1
    71 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Düşünme kız sen düşünürsen şimdi bir sürü şey cikar 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Kolum ağrıyor mesela ya kalp krizi geçirip ölürsem diyordum 🤨🤣o gece asla uyumuyordum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senin yaşın kaçta kalp krizi gecircen

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Çocuklara kadar indi yaşı yok bunun bende o zaman 15 yaşında falan dım 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Asi varya asi ondan işte

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Ama 2015 dediğim genç birisi öldü bundan dolayı onu duydum etkilendim çocuktum ben

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Asi işte vuruluyorlar ondan

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Aşı neyim bilmiyorum 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Vurulmadinmi afferim kız 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Korona oldum ama 2021 de bundan başka aşı bilmiyorum 2015 te ne vardı ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valma korona ben oldummu bilmiyorum

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      2020 de çıktı bu korona 2015 temizdi 🤣 aşı değilde gıdalardan oluyor bunlar aşı bana bir şey yapmadı şükür

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani her gdo gıda bizim ülkede maşallah

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Ben her şeyi yemem yesem bile çok az ya da bir şey yoktur ondan yerim 🤣 alternatif yoksa yani

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben senir bir kosturum bakım nasıl yersin 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      😂hem oruç hem temizlik ikisi bir arada ama çok çok yorumluyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yorulmuyosun sen ne zaman yoruluyorsun abisinin gülü 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Çarşıya kadar yayan gittim bir kere araba otobüs beni yoruyor başım dönüyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dokunur normal

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Birde asansör yorucu sersemliyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Asansör ozaman kokuya duyarlılığın var

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Araba kokuları hele Çok kötü kokuyor birde otobüste parfüm oggggh yani

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğrudur otobüs fiyatları ne kadar bak onu bilmiyorum

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Fiyat önemsiz parfüm çok sıkmasınlar nasıl ağır koku öyle 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fresh koku güzel olurda onların kokusu apış kokusudur 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Artık kendi deodorantım bile garip gelmeye başladı bitsin daha almam

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ney seninkisi

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Bee beauty narenciye ve çiçek kokuları değişik gelmeye başladı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne kullancan peki simdi

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤣sabun ya da doğal kokular bakacağım araştırma yaparım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sabunmu o nasıl oluyor

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤣eskiden parfüm mü vardı sanki 😂 duş al sabunla tamam 🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öylemi sence sabun felan hacı şakir sabunmu 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      O kadar daha 🤣😅 başka marka olur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne varmış başka marka

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Dove sabun 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dove sabun eski değildir o kadar 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤣 işte ben yeni nesil kullanacağım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neymiş yeni neslin 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Dove işte 🤣🤣 başka bilmiyorum ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dove göre neler var neler 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Duru biliyorum ben reklama çıkardı okyanus ferahlığı diye işte orada kadın onu sürünce okyanusa düşüyordu abim bir kere aldı ondan 🤣bende öyle kadın gibi sürünce okyanusa düşeceğim diye hayal ediyordum🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hayallerin bosami gitti 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Gitmedi aslında yine gözümü kapatıp hayal ettim kokusu ferahtı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O değil aslında reklamlar sahtekar hepsi herşeyi güzel gösteriyor ama aliyosun berbat

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Eskiden saçım zor taranırdı kıvırcık aşırı zor oluyor birde şampuan değişimi yaptım şimdi daha kolay taranıyor 😅😅 çünkü eski olanlar marka değildi saçım çok sert oluyordu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kıvırcık saç zor olur bak ama sabun degdirme saça benim saçlar kıvırcık değil iyi 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Kestim ondan dolayı çok kırılıyor hassas kesince daha iyi oldu 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama kadında saç uzun iyidir soleyim

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Kıvırcık bile olsa mı 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bonus yap komple bakalım😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      O kadar kıvırcık değil 😅 kabarık ve kıvrık ama bonus değil öyle saç olur mu 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bonus olur güzel olur şemsiye gibi 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Kıvırcık Tuğçe diyolardı bana sınıfta 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Marul Tuğçe 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Böyle yapmak için para veriyorlar benim ki beleş 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bonus ayrı güzel olur valla değişik saç 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Bonus değilim ben 😑🙂😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ol ol bonus iyidir 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Sen ol 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben niye olum olmaz benden

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤨😅 yakışmaz mı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bana yakışmaz ben sevmem kendimde başkasında severim 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      😂 bazı erkekler de çok güzel oluyor kıvırcık saç

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O bazılarına 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Ayy bir tane çocuk vardı çok tatlıydı kıvır kıvırdı saçı dövmesi vardı 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla çoğuna yakışmaz çoğuna yakışır

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Bir kaç sene önce dövmeli küpeli erkekleri severdim 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Küpeli erkek ciddisin

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      😅 çok ciddiyim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla helal olsun ozaman ne diyim 😂

      Yorumla
  • YanlizligiSeven
    YanlizligiSeven Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Kafama takmam gereken bazi seyler oluyor, kafama taktigim zaman ise çevremdeki kisilere belli etmiyorum.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel özellik belli etmemen peki nasıl hallediyorsun

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      +1 yıl

      Öncelikle inaniyorum daha sonra basarmanin yollarini arayip uyguluyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnanmak zaten basarmaktir basaramayacagin çıkmamıştır doğrumu

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      +1 yıl

      Bilmiyorum yasayarak ögreniyorum. Simdilik çikmadi ama gelecekte hazir olmaliyim.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah çıkmaz hep kazanırsın diyelim ☺️

      Yorumla
    • YanlizligiSeven
      YanlizligiSeven
      +1 yıl

      Tesekkür ederim.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bazen birazcık taksam da geçiyor. Takmamayı taka taka öğrendik 😂

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel soylemissin takmamayi taka taka öğrendik ben genelde takmam egerki takiyorsam onu kesin basaririm inat ederim ☺️

  • kremalıfincanbüreği
    kremalıfincanbüreği Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Aynaya bakınca öyle görmüyorum ama dışarıdan çok umarsız görünüyorum eminim :D

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani dışardan sallamaz ama içinden birisine sevecensin ☺️

      Yorumla
    • kremalıfincanbüreği
      kremalıfincanbüreği
      +1 yıl

      Evet tam olarak bu şekilde.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzelmiş bu huyun ozaman disardakiler tehlikeli olur zaten fazla güvenme 😂

      Yorumla
    • kremalıfincanbüreği
      kremalıfincanbüreği
      +1 yıl

      Hayat kafama vura vura öğretti :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      şu an tecrubelisin ozaman 😂 bu arada nick değişik 😂

      Yorumla
    • kremalıfincanbüreği
      kremalıfincanbüreği
      +1 yıl

      Evet öyledir😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle bir börek vardır inşallah 😂

      Yorumla
  • Şişkolettaa
    Şişkolettaa Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ailem ve işim dışında hiçbir şeyi takmam umursamam

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli ailen dışı ama sinirini 3 şahıslar bozmuyormu hiç peki

      Yorumla
    • Şişkolettaa
      Şişkolettaa
      +1 yıl

      Bozuyo tabi ki ama anlık sonra umurumda olmuyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seni tanıdımi göre bence hiç sallamaz gibisin izlenim diyelim

      Yorumla
    • Şişkolettaa
      Şişkolettaa
      +1 yıl

      Gibi değilim öyle söyledim zaten 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben gördüm kadarıyla biraz huy bana benziyor 😂

      Yorumla
  • Linalizzz
    Linalizzz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Takmıyorum artık yaa.. önceden çok takardim ama artık değil

    1
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli ozaman şu an tecrübeden dolayı takmiyosun

      Yorumla
    • Linalizzz
      Linalizzz
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sevindim senin adına hep böyle kal ozaman ☺️

      Yorumla
    • Linalizzz
      Linalizzz
      +1 yıl

      👍🏼

      Yorumla
  • bayrakmerve27
    bayrakmerve27 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 92%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.

    Herşeyi kafaya takıyorum mesela hep şunu diyorum bu aileden ne zaman kurtulcam

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye napiyoki ailen peki

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Hayatım zorlaşıyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım baskıcı yani ailen

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Annem değişik bir tür

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anneler melektir nolduda bakim

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      boş ver Ailevi sorunlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Takma kafana iyi olur her şey

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      İnşallah saol

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • Uçanpingu
    Uçanpingu Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Öyle görünüyorum da bazı şeyleri takıyorum ya o kadar rahat degilim😀

    1
    27 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Taktiklarinmi rahat değil bakım☺️

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Evet benle ilgili bir sorun yok😏

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olammasi güzel kafana zaten bir şey takma anlaşalım😌

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Tamam takmıyorum artik😄😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Takma bu aralar güzel sorular soruyosun helal sana ☺️

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Tesekkürler ortak soru soracaktik unuttun galiba eglenceli bir soru bul

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onu sen Bulcaktin bana diyosun ben soru bulursam millet burada ağıt yakar haha sen bul soralim ☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yoksa varya burdakileri Müslüme bağlarız eminmisin

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Haha herkes kaçar KS iflas eder kapanir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olabilir aklıma nedense dertli sorular geliyor bak bu soruyu bile sırf sen komik olsun diye iskelet koydum 😂

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      😄😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen bul ama şöyle bişeye benzetme olsun 😂 örnek ne olabilir Yeşilçam starı ya da yabancı starlar ya da hangi şarkıcısin olabilir bak veriyorum tüyolar

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Ooo süper fikir yesilcam olur düşüneyim biraz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O soruldu ama yabancı olabilir ya da sanatçı olabilir

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Peki sen bul tecrubelisin 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dedim işte yabancı sanatçı benzetcez bunu uyarla 😂

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Tm bulduysan sen sor beni etiketle ortak cevaplariz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Şimdi senin soru olayini ucuralim cevap çok gelsin ondan sana yapalım bak seni düşünüyorum

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Yok ya ben yoruluyorum uzaylı sorusu beni cok yordu😅😅

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Sen sor daha iyi daha rahat olurum😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben sorarsam komple yoruluruz eminmisin 😂

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Sor merak ettim ne kadar yorulacağimizi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 illa bana sordurcak 😂

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Haha

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen fikri çıkardın sor düzenle etiketle beni 😂

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Tm soruyu bul bana söyle ben yapayim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam ben solerim o tarz sor derim sana

      Yorumla
  • Birkirlangicmisali
    Birkirlangicmisali Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Takiyorum. Bir sure takmasam da arada yoklayabiliyor dogruya dogru.

    1
    38 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki çözümü nasıl buluyorsun aklım senin şekerlerde 😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Onlardan yiyorum dermisim😅
      Mantigim tek basina devreye girerse kolay cozuyorum ama tekrar mesgul edebiliyor zihni onemine bagli olarak.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki en çok neyi kafana taktın bakım. Aman onlardan yeme ben onları eski para sandım tarihi eser 😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Dun yaptim valla, tazeler hala :D
      Gerekli her sey, gereksiz daha az sey diyeyim.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen poğaça yap ama bak yeriz bunları arasına koy sevmediklermize veririz 😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Aklima gelmemisti. Yapilabilir bak😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sen güzel poğaça yaparsın içime doğdu 😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Hamur isi sayili yapmisimdir yalan yok :d

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi yap soru Sor ben bakcam bakım nasıl yapiyosun bir hamur isinden poğaça severim oda ev poğaçası ama 😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Hic aramiyorum valla, omasa da olur. Saglikli degil ki hem:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Değil ayda bir yiyorum oda yapan olursa biliyosun beni spor olduğu için ayda bir bozuyoruz istedikerimizi yiyoruz bizde insanız 😂 ama sen ne yaparsan yicem mühür dışı 😂😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      O sorudan sonra bir daha dusun derim 😂 herkesi zehirliyordum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂 vallami ama bir ben yemedim yani düşün olsun sen yap tadariz olmadı bişey oldu bir ambulans cagirirsin 😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Iyi, yaparsam ikram ederim :d yerinde olsam yemem sadece bir hatirlatma olsun :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun senden ben umitliyim bence sen güzel yaparsın bir ara yap soru Sor bana söyle bakcam fotosunu koy ama yaptinin ☺️

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Sevmem oyle paylasmayi. Sanmiyorum soracagimi 👀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee nasıl yaptını bilcem ben 😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Bilinmeyecek. Gecen de kurabiye yaptim bilindi mi? :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla ama sevmem kurabiye o nasıl oldu güzelmi😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Evet. Cok saglikliydi:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Vallami iyi görürüm bir ara ozaman 😌

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Beklicem 😌

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Tarifi verebilirim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben yapmayı bilmiyorum 😂 nasıl yapım ben et yaparım sadece anlamam ki

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Badem unu, bal, hindistancevizi yagi +parcalari, limon suyu ve kabugunu da rendeleyebilirsiniz tercihe gore. Bunlari goz karari olcude karistirip yuvarlak hale getirerek veya istediginiz sekli vererek yiyebilirsiniz pisirmeden. Zarari yok:) ama pissin diyorsaniz bal koymayin. Isida kanserojen etkide olur bal. O zaman da kivam tutmuyor tam. Onun yerine yumurta beyazi eklenebilir.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Maşallah sen bunları yazdinda bu adam bunu yapacak sence bir tipe benziyormu ya da yapabilirmi tahmin et bakım 😂 ben güveç et tarzı yaparim bak ama

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Zor bir yani yok:) herkes yapar.

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Pisirmeden 3-4 malzemelik sey attim. Neyi var? Guvec bundan daha zordur :d

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güveç kolay valla hamur işi zor eğer o dediğini ben yaparsam sen yersen zehirlenirsin düşün bir derim 😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      5-10 dk suruyor. Emin ol cok kolay. Bir ara yapip burada paylas bence :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben karizmayi cizdirim diyosun ben 😂 hamur işi bana olmaz ki demekki sen bana yaptırırsın 😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Yap yap bir sey olmaz:) ne zaman bir seyer yapmak karizmanin cizilmesi olmus ayrica 😬

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hamur işi erkeğe olmazki ama hadi et tarzı olsa tamam ama biskolata erkeği gibi olurum 😂

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yaa 😂 sen yap ben yerim 😌

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Unutmazsam yaptigimda koyarim buraya :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam haberim olsun ama ☺️

      Yorumla
  • MuhteşemGüneş
    MuhteşemGüneş Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Takıntılılık düzeyinde değil ama taktım mı takıyorum yalan yok.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki nasıl çözüme kavuşturuyorsun

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Bazen üzerine gidiyorum, bazen bırakıyorum. 🤷‍♀️

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki cozebildinmi üzerine gittiklerini

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Umarım çözmüşümdür.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen akıllı kadınsın cozmussundur kesin

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Ordam dem vurmasan iyiydi, nerden anlaşılıyor diye merak ediyorum böyle denilince. 🤦‍♀️

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani akıllı kadın belli eder kendini vururum arada ben dem 😌

  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Kafaya takmıyormuş gibi görünmedim hiç.. Mış gibi davranmak tarzım değil..

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani takarsam takarım diyosun

      Yorumla
    • Alcyone__
      Alcyone__
      +1 yıl

      Yani neden oynayayım ki..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli bak senin duruşun güzel 😌

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Her şeyi kafaya takıyorum ama iç sesimle kendimi sakinlestirdigim için soğuk kanlı görünüyorum.

    1
    15 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Buda güzel yanı soğuk kanlı durmak misal neleri takarsin kafana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana her türlü zarar veren düşünceleri kişileri takarım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ve bunlar akraba gibimi peki ya da arkadaş gibimi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne farkeder ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Farkeder içten daha tehlikeli oluyor genelde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İç tehlikenin en azından farkındasın da gardını alıyorsun peki ya dış öylemi bilmeden savunmasız yakalanıyorsun ne olduğunu anlamana fırsat bile kalmıyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O dışlar kolay bak çünkü adamın ne yapcani biliyosun ve zaten onları kolay kolay kaleye yaklastirmazsin doğrumu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Savunmasız yakalanmaktan bahsettiğimi anımsıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Savunmasız ondan dolayı ozaman her istediklerini yaparlar ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her zaman olmaz bu zaten bazen yanılabilirsin belki de inanmak istersin her zaman doğruların peşine takılamıyoruz maalesef yanlışları da onlardan görerek düzeltiyoruz tecrübe ediniyoruz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru işte anahtar tecrübe işte onu edine edine yipraniyoruz ve bitmiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Görünen köy kılavuz istemez derler bilirsin görünmeyen için gereklidir kılavuz işte onu da yıpranarak öğreniyoruz. Bu yüzden yalnızlığı seçiyor insanlar insanın olmadığı her yer huzurla dolu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak bu dedin tam anlamıyla doğru yalnızlık ve kafa dinleme en güzeli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bizi kitaplara kaçıran insanlara teşekkür edelim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben genelde kitaplara kaçıyorum sporla oldumda o beyin bende bitiyor stresliysem boks torbası en güzelidir bence terapi

      Yorumla
  • Rzeyneprr
    Rzeyneprr Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    Takıyorum bazen bazen takmıyorum ama iki türlü de belli etmem gamsız gibi dolaşırım

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani çokça takiyosun sende yok gamsız olmassin en güzeli olursun emin ol

      Yorumla
  • Üy3ißmin3g3r3kyoK
    Üy3ißmin3g3r3kyoK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 83%
    +1 yıl

    Çok takardım bazı şeyleri önceden şimdi değişti.

    2
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Şimdi takmiuosun değilmi takma zaten kimse için bir şey takılmaz kafaya ☺️

      Yorumla
    • Üy3ißmin3g3r3kyoK
      Üy3ißmin3g3r3kyoK
      +1 yıl

      Evet☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      He şöyle cano 😌

      Yorumla
  • Mayarüya
    Mayarüya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Kafaya takmamaya çalışıyorum

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Takmamaya çalışmak sıkıntı oda bir zamandan sonra yoruyor

      Yorumla
    • Mayarüya
      Mayarüya
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı.

    Yoo cidden takmıyorum 😎😎

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ciddimi takmiyosun bakım eminiz 😌

      Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Umursamıyorum gerçekten

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli kardeşim bazı şeyleri umursamican yoksa gerçekten sıkıntı yapar

      Yorumla
  • Sabrinamabrina
    Sabrinamabrina Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok takıyorum aşırı hemde

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye okadar takiyosun bakım sabrına

      Yorumla
    • Sabrinamabrina
      Sabrinamabrina
      +1 yıl

      Genel bir özelliğim tencere pencere

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen bu aralar çok takiyon sabrina mabrina hayirdir bir derdinmi var bakım

      Yorumla
    • Sabrinamabrina
      Sabrinamabrina
      +1 yıl

      Yaaaa abi valla sen gibisi yok bu sitede 😂🤓 yok yahu benim genel içsel sıkıntılar işte

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bir bitmedi senin bu içsel sıkıntılar nasıl ben gibi yok 😂

      Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Öyle görünüyorum sadece

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama içimde neler var neler diyosun

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı.

    Takıyorum, taktığımı da açıkça belli ediyorum 😂

    1
    8 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Napiyosun peki kardeşim takınca 😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Bunalım oluyor geçiyor bir süre sonra abi 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Takma kafana ben anladım senin kafanı taktiğin şeylere akışına bırak valla en güzeli 😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Sağ ol abi 😂 Doğru 😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlar seni kaybetsin salla onlardan çok varsa bizden az var 😌

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Kesinlikle abim 😊 Hayırlı sabahlar ☀️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Saol sanada kardeşim ☺️

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Sen de sağ ol abi 😌

      Yorumla
  • Bazenn12
    Bazenn12 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 70%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 473 cevap paylaştı.

    Öyle görünüyorüm

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki iyi yaptini düşünüyormusun

      Yorumla
    • Bazenn12
      Bazenn12
      +1 yıl

      Keisnlikle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman senin açından çok güzel 😌

      Yorumla
    • Bazenn12
      Bazenn12
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler yorum için🌹

      Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Takmamaya özen gösteriyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama yinede taktıranlar oluyor diyosun zor insanlar Zor

      Yorumla
  • sweet_trouble99
    sweet_trouble99 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 936 cevap paylaştı.

    Takmiyor değilim takmiyor muş gibi yapanarda nım

    1
    20 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O nasıl oluyor peki 😂

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Kafama taktıklarım sevdiklerimdir onarı kafay taktım bilirlerse göött leri kalkar ne gerek var

      Sinir oldum kişilerde öyle onarda aynı şekil gülerler kafya taktı bzi gibisinden

      Haytaki sorunarida takiyom bunuda dışa beli etmem kendim çozerim.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani biz çözeriz onları sen kafaya takma ne yaparız sole bakım direk 😂

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Sevdilerim ailem la onarı dovemem hahah

      Beni sinir edeneri sana kargolarım haha

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha onlara saygı büyüklere saygı biz pislik her türlü değişik adamları doveriz adaletimiz doğrumu

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Evet ahah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sana boks eldiveni alcam 😌

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Hahah sağol almiş kadar oldun
      Ama gerek yok ben böyle de döverim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Elin acır Elin dovecegimiz adamlar timsah derisi 😂

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      😂😂acımaz beyzbol sopası iş görür kafa ayak kirlsin yeter hahah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ahahah onda öldürür bak soleyim beyzbol sopası direk öldürür 😂

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Bacaklara uygularız ölmez

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Kirlir sade hahah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sakat bırakalım diyosun yurumesin bunlar 😂 yapalım dizden ama 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kıralım sen beni evlendirmek istiyon da sen sen 😂

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Ben evlenmem yasım. kuçuk daha var zaman hahah

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Seni evledircem aga da uygun kiz yok şimdilik raht sın hahaha

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sende diyosun sana göre kız yok 😂

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Hahah yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani biz seninle müzmin bekar kalcaz 😌

      Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Takmam takılacak dünya değil

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede bro hayat kısa bunlarla meşgul etmeyelim

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Ölümlü dünya için niye koşturayımki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani millet koşturuyor cins cins kime kalmış bu dünya yani

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Evet bak Sultan Süleymana bile kalmamış

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Şimdi herkes Sultan Süleyman bakıyorum da 😂

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Evet tiplere gel😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla her tip var eskiden tipitip sakız vardı hala var mı acaba 😂

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Var heralde

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Verelim onlardan ozaman 😂

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Alsınlar bakkaldan çakkaldan çiğnesinler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂😂 iyi gelir açar yüzlerini 😂

      Yorumla
  • Sunshin_e
    Sunshin_e Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 71%
    +1 yıl

    Takiyorum maalesef

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Misal neleri takarsın kafana çokça

      Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    öyle görünüyorum

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani içinde biriktirdiğin dertler var

      Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Takıyorum

    1
    13 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye takiyosun bakım

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Herşeyi takarım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O kötü her şey takılmaz olmaz öyle zarar

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Öyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seni tanıdım taniyali herşeye takiyon buraya dahi 😌

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      😄takarım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yaslascan yaslascan takma söz dinle 😂😂😂

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      O ne demek

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani kafaya takan insan yaşlanır onu diyorum salla kimse senden önemli değil demek

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Yaşlıyım zaten

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen gençsin genç 😂

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim 🌹

      Yorumla
  • SerseriRakıŞişesi
    SerseriRakıŞişesi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Sadece bana yapılan yanlışları unutmuyorum

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O kötü kardeşim heleki sevdiklerinden değilmi

      Yorumla
    • SerseriRakıŞişesi
      SerseriRakıŞişesi
      +1 yıl

      Niye kötü olsun? Bana yanlış yapanın yanlışını unutursam yarın bir gün tekrar yapmasına neden olur. Yanlışları unutma ki tekrar yapamasinlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bana yanlış yapanı misal ben yanımda tutmuyorum ikinci yanlısı elbet yapar ama ben yaptırman o ayrı

      Yorumla
    • SerseriRakıŞişesi
      SerseriRakıŞişesi
      +1 yıl

      Yanında tutma zaten. İleri de karşına çıkarsa sıfırdan başlamazsın. Bir kere yapan her zaman yapar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru hep yapar bunlar tehlikeli kardeşim gerçi insanlar değişti eskisi gibi değil hiçbiri göründüğü gibi değil

      Yorumla
    • SerseriRakıŞişesi
      SerseriRakıŞişesi
      +1 yıl

      Ben neysem oyum, ne ise o olan birileri olmadıkça hayatımda tutmuyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yapiyosun gerçekten

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Öyle gorunuyom

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman çok kafanda dertlerin var

      Yorumla
Devamını Gör(19)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hiçbir şeyi kafaya takmiyomusun ya da öylemi görünüyorsun?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Laf dalasinda üstüme yok gibi geliyor siz de böyle misiniz? 4 cevap verildi
Kafam hicbise kaldırmıyor sizinde oylemi? 5 cevap verildi
Kafama göresin ama dengim değilsin ne demek? 12 cevap verildi
Olduğunuz gibi görünüyor musunuz? 5 cevap verildi
Sizdede boyle oluyormu bilmiyorum ama? 9 cevap verildi
Benim gibi düşünen yok mu hiç? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨