Güncellemeler
+1 yıl
🤗🤗
Ben işe geldim ama nasıl gelmek 😂 alerjiyle uyandım üstüne sahura kalkmayı unuttum hiçbir şey içmeden niyet ettim. Halim yok.🥲 İş modu;
https://hizliresim.com/habmqep
Siz neler yapıyorsunuz?🫠
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Alerji varsa çözümler buluruz ben çok uzun yıllardır ilaç bile kullanmıyorum
Nasıl?
Bak mesaja
😂😂
Kötü kötü😅
amaaan zaten ne iyi ki şu hayatta
Hiç bir şey yiyip içmeden bu kdr pozitif, enerji dolu durmam :D halsizim diyosun ama böyle halsizlikte ne bileyim :D
Yok acının tatlı tebessümü o😂
Yürümüş gibi olmayayım ama sanki güneş yüzüme yüzüme vuruyor. Ne güzel acının tatlı tebessümüymüş bu 😄😄
Ahahahah 😂
Hem yürümüş olsam dmne gelirdim dimi
Bende işteyim ama sahura kalktım fakat geri yatmadım. Niyetlenme istersen bugun
Valla alerji halimle niyet ettim sabah işe giderken etmese miydim ki🥲
Bence de etmesen iyiydi.
Ne içindesin. Ne işle mesgulsun
Çocuk gelisimciyim😊
Ohooo zor isin ya. Krestemisin. Akşama kadar çocuklarlami olcaksin
Yok işim rahat biraz 😂bir psikiyatri merkezinde calısıyorum
O zaman iyi😁😁
Yas. kac
27:)
Bekarmisin
Günaydın bende klasik olarak sabah güneşiyle uyandım ve annemin azarlamasıyla devam ediyorum.
Ah anneler😂niye?
Anneler iyi ki varlar ama kızmasa daha iyi olacak her sabah kızıyor sanki elimdeymiş gibi :)
Benimki de öyle coğu anne öyle hatta merak etme😂
İş yükümlülüğün sorumluluğunun vermis olduğu bir şey sanırım
Bilemiyorum ki her sabah aynı şey hayır yani elimde olan bir şey olsa neyse de öyle bir şeyde değil bunu kendisi de biliyor ama yine de söylenmeden edemiyor :)
Güzel hissediyorum. Her an her şeyi yapabilirim 😃
Geçmiş olsun diyelim. Ben de işteyim. Standart bir gün anlayacağın.
Belediyeyi chp kazandı akibetimi bekliyorum :D
Akibetim?🤣
Parti değişti haliyle en alta kadar tüm kadro değişecek :D Ya iş çıkışım ya da müdürlük değişimi
Geldimi üst üste gelir
Evet valla bir de niyet ettim ona rağmen🥲
Sabrını verir merak etme
İnşallah 🤗
Bu aralar susuzluk vurmaya başladı ama
Aslında tam tersi alısmak gerek ama bende ilk defa dün susuzluk yaşadım. Başım inanılmaz ağrıdı.
Bende başta bir şey yoktu havalar ısınınca susuzluk vurmaya başladı
Yorucu bir günde koşturuyorum.
Günaydın. Oturuyorum
şu an calismaya başladım
Çalışıyorum 😴
Kolay gelsinnn
Teşekkür ederimm
Günaydın iyiyim otobüs bekliyorum
Yatak keyfisi