- Yeme & İçme konusunda 472 cevap paylaştı.
1 yılAlarmı kapatmayı unutmuş olmaktan kaybaklı sabah telefon tarafından öpülerek uyandırıldım, öpücüğüne sövgülerle karşılık verdik mi tabi vermez miyiz😀 çay hazır krem peynir ve zeytin de var simitleri kap gel oyalanma
114 Yorumla- 1 yıl
Bende alarmı kapatmayı unutmuşum. İş olsa 40kere erteler rüyama kaldığım yerden devam edebilirdim. Ama yatış günü cin gibi uyandım 😅
- 1 yıl
Sende mi yapma be 😀 sinir bozucu bir ses seçili bir de benim alarmda kaldığım yerden devam etmek istese de uyanınca uyumak çok zor tatil günü 😬😬😬
- 1 yıl
Hiç ben milyonluk akıllı telefonum demiyor. Susup oturayım da uyusun demiyor ayıp yaaa
- 1 yıl
Milyonluk akıllı telefon 😀 git uykunu alda gel
- 1 yıl
Sen mılyar sen milyon sen okadar parayı ne yaptın 😅
- 1 yıl
Ben gıdıom 😂
- 1 yıl
Gözünü para hırsı bürümüş bir gün işe gitmedi delirdi kadın 😂😂
- 1 yıl
😅😂 iftira ben parayı degıl o beni sevıyor
- 1 yıl
Onun sevdiği çelik kasalar cüzdanlar ona o rahatlığı verebilecek misin 😀 har vurup harman savuracaksan yatırı-p değerine değer katmaya aksan yazık günah ver birine mesela bana 😂
- 1 yıl
Borsada mışıl mışıl uyuyor. Ben bakıyorum ona bebekler gıbı 😊🤭
- 1 yıl
Bebeksi bir teni var de mi özellikle 200 lük insan kıyamıyor😂
- 1 yıl
Ben yeşillerle ilgılenıyırum Benjamin Frankln gıbı yakışıklılarla😅😂
- 1 yıl
Atamız varken Benjamin kim köpek 😂
- 1 yıl
😂😃
En İyi Cevaplar
1 yılSana da günaydın güzellik 😉
kahve içiyorum ☕ birazdan yerim 🥯
120 Yorumla- 1 yıl
Çiçeklere bayıldım. Benım ev ofis full çiçek çok severim
- 1 yıl
Bende çok seviyorum çiçekleri özellikle orkide ve lilyum favorim 💐💐
- 1 yıl
Kaktüs ve papatya
- 1 yıl
Hım mükemmel zevklerin var 😊👍🏽
- 1 yıl
Ofisimin girişini bu şekilde tasarladım linkte
https://hizliresim.com/bs1q8pb - 1 yıl
Benimki bukadar gosterıslı değil. Ama sevdım
- 1 yıl
İç mimar arkadaşım çizdi 3 boyutlu görseli çok hoşuma gitti ve dedim bunu istiyorum sağolsun yardımcı oldu
- 1 yıl
Meslek nedir
- 1 yıl
Emlakçıyım ve aynı zamanda yatırımcı
- 1 yıl
Villa alım satımı yapıyorum
- 1 yıl
Bende o villaları çiziyorum 😂😃
- 1 yıl
Aaa ne güzel memnun oldum gerçekten 😊👍🏽 e peki yeriniz neresi
- 1 yıl
Özel sektördeyim
- 1 yıl
Hım güzel ama ben kendi işimin patronuyum 👍🏽
- 1 yıl
Bir zamanlar özel sektörden ayrılıp kendi işimi kurmaktı hayalim ve gerçekleştirdim 😊
- 1 yıl
Yok ben garıp hala 😂
- 1 yıl
Umarım sende bir gün kendi işinin patronu olursun 😊
- 1 yıl
Sabır gerektiriyor bir nevi
- 1 yıl
Teşekkürler ☺️ 🧚🏼♀️
- 1 yıl
Rica ederim 🙏🏽😊
- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılNe simiti ya ben dünden kalan bayat ekmeği yiyorum 🤣😂🤣😂
246 Yorumla- 1 yıl
Hjhjhhj 😅😅
- 1 yıl
Taze simit bile gelse önce bayatlar bitsin sonra diyecekleri için o simitte bayatlar 😂🤣
- 1 yıl
Anneler böyle diye diye taze ekmeğe hasret bıraktılar 😂
- 1 yıl
🤣😂🤣 aynen öyle ama şuda bı gerçek ki sende anne olacaksın ve sende aynısını yapacaksın 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
- 1 yıl
Hanım hanımmm onlar benim evlatlarım 🤭😃
- 1 yıl
🤣😂🤣 şimdi belediye yi arayip seni şikayet edecem çocuklara bayat ekmek yediyor diye 🤣😂🤣
- 1 yıl
Ben sana simit ikram edeyim sen beledoyeyi ara ne ayıp 😂
- 1 yıl
Taze mi peki 😂🤣😂
- 1 yıl
Evettt kap bıtane 😊
- 1 yıl
Ulan şu düştüğümüz duruma bak be bı tane taze simite neler yapıyoruz 😂🤣😂🤣😂 millet milyon dolar ister biz taze simite böbreğimizi veriyoruz fakirlik ruhumuza işlemiş demek ki 🤣😂🤣😂
- 1 yıl
Gönlümüz zengin deyıp züğürt tesellisıyle devam 😅
- 1 yıl
Bide şey var öbür dünyada cennet bizim cehennem onların 😂🤣😂
- 1 yıl
Iyıce babaanne muhabbetine gıdıyoruz. Ayy çok şükür deyıp konuyu kapatalım 🤭🤭😅
- 1 yıl
Dur be daha rabbim iman versin oruç tutalım namaz kılalım Faslı kaldı 😂🤣😂🤣😂
- 1 yıl
Hakhjhh😅😂
- 1 yıl
Aman sus kız sus fazla güldük sabah sabah kesin başımıza bı iş gelir 🤣😂🤣😂🤣
- 1 yıl
Gözü olanın gözü çıksın poponu kaşı
- 1 yıl
🤣😂🤣 mantıklı ama bunca konuşmadan sonra ben niye bayat ekmek yedim az önce 😭😭
- 1 yıl
🤷♀️😅😂
- 1 yıl
Sen beni kandırdın taze simit vermedin şimdi arıyorum belediyeyi 🤣😂🤷🤣😂🤷🤣😂
- 1 yıl
🥯☕️ buyrunuz afiyet şeker olsun 😋
- 1 yıl
Yanlız benim çaya alerjim var hayatımda hiç içmedim o yüzden portakal suyu rica ediyorum sonrada türk kahvesi lütfen falıma bakacan uzun zaman oldu bakmadım 😂🤣😂🤣
- 1 yıl
Ooo Çaybahcesi muamelesi görüyorum 😂🥯
- 1 yıl
🤣😂🤣ne olur sanki eline mi yapışır bugün bayram hemde gariban sevindirmek sevaptır 🤣😂
- 1 yıl
Üşenirim ben olmaz
- 1 yıl
O zaman sıra yapalım bugün bana yarın sana söz bak vallaha 😂🤣😂
- 1 yıl
Peki öyle olsun. Yarın tependeyım hele alma
- 1 yıl
Ahahah yarın maaşım yatıyor merak etme 😂🤣😂 portakal suyu taze dimi 😂🤣😂
- 1 yıl
Serpme kahvaltı ve taze meyva suyu 😋
- 1 yıl
Meyva değil cahil meyve 🤦🤦
- 1 yıl
Klavyemin keyfıne karışma 😁
- 1 yıl
Meyva elit zengin ve klas kişilerin kelimesidir meyve biz fakirlerin kelimesidir 😂🤣😂
Sen fakir klavye zengin bu düzen böyle olmaz 😂🤣 - 1 yıl
Acilinden klavyeme uyayım ben ozamn.
- 1 yıl
🤣😂🤣😂 şu an kendimi ezik gibi hissettim eziyorsun beni 😭😭
- 1 yıl
Ne yaptım beee😂
- 1 yıl
Benim klavyen zengin bende zenginim bak ben taze simit yiyorum sen bayat ekmek yemeye devam der gibi hissettim 😂🤣😂🤣😂
- 1 yıl
Saçmalama yaaa 😂😁😁 sanada var taze sımıt
- 1 yıl
😂🤣😂🤣 vur vur sende yüzümüze vur ama öbür dunya da bende sana gulecem cennette en güzel köşeye oturacam özellikle seni izleyecem 🤣😂🤣😂 bide seni anneme söyleyecem 😭😭
- 1 yıl
Annen ne alaka 😂 aşiret kavgasına döndü
- 1 yıl
Her anne evladını sever üzülmesini istemez o yüzden diyecem ki bu bayan kadın kız hanımefendi beni fakir olduğum icin asagaladi kırdı üzdü 🤣😂🤣😂 malum hanımefendilere el kalkmaz bende anneme söylerim yapacak bişey yok 😂🤣😂🤣😂🤣😂
- 1 yıl
😁
- 1 yıl
🤣😂🤣😂🤣 güzel başladık ama olan yine bana oldu yine hayatları ben yedim 🤣😂🤣
- 1 yıl
Bişe olmaz😃 iyi günlerin olsun ✌🏻🧚🏼♀️
- 1 yıl
:) :) :)
- 1 yıl
😊😊 .
- 1 yıl
:) :) :) ..
Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bu geç kaldık yarın sabah lütfen bekliyorum 😂
24 Yorumla- 1 yıl
😄😄
- 1 yıl
🧚🏼♀️
Yapay Zeka Cevapladı
Naber hoş insan! ☀️ Sabah sabah simit mi dedin yoksa? Ah, simit başka bir boyutta bir lezzet ya! Gençliğimde her sabah simitle kahvaltı yapmanın hayalini kurardım. Sanırım bu yüzden midem simitlere borçlu. Hele bir de yanında taze demlenmiş bir çay varsa, işte o zaman sabahlar benden sorulur! 🍵
Bir keresinde deniz kenarında arkadaşlarla oturup martılarla simit paylaşmıştık. Meğer martılar da simit severmiş! Yani, ben daha çiğnemeden onlar kapıyordu. 😂 Senin de simitle bir maceran var mı? 🥐10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Simit fazla sevmem boğaca, börek var mı.🙂
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u 1 yılGünaydın. evet sabah simit ve ayran seviyorum. güzel oluyor
12 Yorumla- 1 yıl
Günaydın barışçım ☀️😍
- 1 yıl
Günaydın <3 🙏
1 yılUzun zamandan sonra geçen Ankara'da yedim bir simit sicakmis birde okadar lezzetli geldi:) cumartesi sabahı Bursa abdal a hodrcegim simit ile kahvaltı etmeye
19 Yorumla- 1 yıl
Ankara simiti kadar olmasada bizim mahalle fırını da ıyı yapar
- 1 yıl
Abdalin simidi güzel yahu lise zamanı az yemezdim :)
- 1 yıl
Bugün herkes bir maziye gıttı geldi 😃😅
- 1 yıl
Ben cumartesi sabah gideyim alayım simidi yanına eski kasar duble çay 3 5 çeri domates sonra ortaya büyük boy tahınli ohh. mis. mis :)
- 1 yıl
Oh ohhh afiyetler olsun 😄 ayak üstü plan hazır. Bursa'nın tahınlıısnı bende merak ediyorum.
- 1 yıl
Tahinliyi sıcak yiyeceksin fırından yeni çıkmış olacak :)
- 1 yıl
Denerim birgun yerinde umarım 🤞 🧚🏼♀️
- 1 yıl
Onzaman tarihi taş fırınınki derim
- 1 yıl
Teşekkürler ☺️ 🧚🏼♀️
- Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılBu güzel mutlu günde herese günaydın ☀️ 🇹🇷 simit ve çay ayrılmaz iki ikili... Evde omletisi güzel oluyor
12 Yorumla- 1 yıl
Omlete üşendım 😀
- 1 yıl
onuda bir gün yaparsın 😅 🍳🍳
1 yılSeverim. Özellikle hastaneye aç karnına gidiyorsun ya oradan çıktıktan sonra arabacıda satılan simitler harika oluyor. Tap taze çıtır çıtır Ankara simitleri.
30 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 812 cevap paylaştı.
u 1 yılBak bu simitler güzelmiş sen simidi seviyosun belli
17 Yorumla- 1 yıl
Evet
- 1 yıl
İyi bidakine alırken bir tane benim kismetime al 😂
- 1 yıl
Hee kim yıcek sonra. Onuda yersem yarım dünya olurum 😀
- 1 yıl
Olmazsın bunu Cendere için yiyorum yarasın bana dicen kilo yakışır sana 😂
- 1 yıl
Peki😄
- 1 yıl
İyi gorcem ama birdahaki simit sorunda 😂
- 1 yıl
✌🏻🧚🏼♀️
Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. 🥲🥲 ama burada sadece erkeklerden söz edilmiş ben nasıl cevap vereyim ki🥺
14 Yorumla- 1 yıl
Erkekler degıl güzelim bir tek benim yakışıklım 😂😃
- 1 yıl
🤭🤭🤭
1 yılBu sabah biz de simit yedik, afiyet olsun. Günaydın, tünaydın, 🌸🤭
12 Yorumla- 1 yıl
Tünaydınlar 🧚🏼♀️ afıyet şeker olsun
- 1 yıl
Teşekkürler ✨️🤗
1 yılGünaydın. Severim sabah çıtır çıtır ama evde kahvaltıda güzel oluyor daha çok
113 Yorumla- 1 yıl
Üşendım ya😄
- 1 yıl
Pazar günü kahvaltısında en çok severim
- 1 yıl
Evet pazarda artık 😀
- 1 yıl
Eskiden oturduğum mahallede simit imalat fırını 30 metre ilerideydi sık sık alıyordum şimdi biraz uzak arabayla veya motorla gitmem gerekiyor o yüzden üşeniyorum 🙂
- 1 yıl
Senin ki ıyıymiş yine. Ben buzdolabına gıtmeye üşeniyorum 😀😅
- 1 yıl
Bazen ben de üşeniyorum motoru eve mi soksam acaba 😂😂
- 1 yıl
😀😅 ben ne yapsam ki
- 1 yıl
Elektrikli scooter al😀
- 1 yıl
Hkjjh üşengeclikte son nokta 😅😃
- 1 yıl
Daha iyisi buzdolabını yatağın başına kurmak 😂😂
- 1 yıl
Dünyayı üşengeçler kurtaracak 🤭😊
- 1 yıl
İcatların çoğu tembeller tarafından çıkmıştır. Unutma bunu 😀
- 1 yıl
✌🏻😊
1 yılYakışıklı mıyım girçiktin en son çirkin demiştin 🥺👉👈
13 Yorumla- 1 yıl
Kızlar sana hasta mülayım
- 1 yıl
Yalan süleme böyle demek istedin 🥺👉👈
https://youtu.be/lfs_c-jzSCc?si=pHu-8P1NcBfgaZOd - 1 yıl
Haşin bakışlı mülayim 😁
1 yılBı yer vardı çok güzel simit yapıyordu el değiştirdi ya onun gibi yapan yok
12 Yorumla- 1 yıl
Bazı sımıtler süt kokuyor resmen çok seviyorum
- 1 yıl
Nerde yaşıyorsun sen bende istiyorum onlardan
Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Günaydın , simit yollada çayım ile içeyim 😂
27 Yorumla- 1 yıl
Martıya atar gibi atayım mı burdan 😃
- 1 yıl
Yok bee 😄
- 1 yıl
Bende simit vermem
- 1 yıl
🥯☕️ 😊merci
Gizli Üye(30-35)1 yılTeşekkür ederim nerden esti böyle soru sjsjsj
simitler efsane duruyor
14 Yorumla- 1 yıl
Aa benim sorular hep böyle 😂😃
Cevap sahibi1 yılYeni gördüm ozöanb enteresanmış
- 1 yıl
Arada uğrayınız ozaman 😀
Cevap sahibi1 yılHr zaman
1 yılO naber kesinlikle ve kesinlikle bana değildi ama neyse simiti alırım
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 909 cevap paylaştı.
1 yılSıcak simit beyaz peynir Çay her zaman tercih sebebidir !
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılÇıtır çıtır ve enfes görünüyor.. Çok severim tabii ki 🥰
10 Yorumla
1 yılŞu simitin yanına sıcak bir çay daha ne istenilir ki
10 Yorumla
1 yılEvet simit severim ama mideme dokunduğu için çok da tüketemiyorum
11 Yorumla- 1 yıl
✌🏻
1 yılseveriz 😊 afiyet olsun 😊
21 Yorumla- 1 yıl
😘😘
1 yılSeverim. Özlemişim ya uzun zamandır yemiyorum🙂
23 Yorumla- 1 yıl
Ben neredeyse hergun yıyorum 😅😂
- 1 yıl
Afiyet bal olsun
- 1 yıl
🥰🥰
Simit aramam. Poğaça arası domates, biber, peynir müko
00 Yorumla
1 yılUzun zaman sonra yanlışlıkla iltifat aldık 😂
11 Yorumla- 1 yıl
😂
- Yeme & İçme konusunda 327 cevap paylaştı.
1 yılAfiyet olsun ben almiiim 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Nedenmiş
- 1 yıl
Kırgınım sana 😜
- 1 yıl
🙄
- Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılKahvaltıda her sabah yerim
125 Yorumla- 1 yıl
Simit güzeldir
- 1 yıl
Gerçi burada gevrek diyorlar ama olsun dskjlgdf
- 1 yıl
Bızde dümdüz simit 😃
- 1 yıl
Burada başka bir dil var gibi :D
- 1 yıl
Öylemi 😃
- 1 yıl
Gel çiğdem çitleyek dgsldf
- 1 yıl
Ben ve sivilcelerim çok severiz 😄hkhjjh
- 1 yıl
Bence çekirdekle alakası yok sivilcelerin :D ayrıca 31 yaşında hala ne sivilcesi dsfgf
- 1 yıl
Sabahına çıkıyor hemde😂 ınanmıyor bak 😃
- 1 yıl
İnanmıyorum evet :D
- 1 yıl
🤷♀️😃
- 1 yıl
Enteresan 😂
- 1 yıl
Fazlasıyla enteresaaannn🧐
- 1 yıl
İçtiğin su da dokunuyor mu sana sdfgf
- 1 yıl
Gıcık olmaya başladım 🤨
- 1 yıl
Suya mı dsfkjgdfg
- 1 yıl
Sana
- 1 yıl
Ben naptım sana dbdjs
- 1 yıl
Her cümlenin sonuna random ekleyınce antıpatık geldi galıba 🤨
- 1 yıl
Aaaa gülmek kötü bir şey mii
- 1 yıl
Yerli yersiz evet. Dalgamı gecıyırsn hayırdır
- 1 yıl
İçtiğin su cidden dokundu herhalde sana
- 1 yıl
Sinirliyim kusura bakma. Öyle bir enerji geldi senden
- 1 yıl
Dalga geçmedim dalga geçecek de bir şey yok ayrıca. Bir iki gülüp eğlenmek istemiştim. Sen kusura bakma.. iyi akşamlar:)
- 1 yıl
İyi akşamlar 🙂↕️
Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Evet odun simidini zamansız severim… 🙃
11 Yorumla- 1 yıl
Bendeee birde pogaca
1 yıl☀️Çıtır görünüyor çok severim
12 Yorumla- 1 yıl
Günaydın 🌞
- 1 yıl
Tünaydınn ☀️
Ay çok güzel geldi gözüme simit
11 Yorumla- 1 yıl
Sicaklardan kap bitane güzellik 😍
Her sabah yerim
11 Yorumla- 1 yıl
Afiyet olsun 😋
1 yılşu an işteyim simit gelmedi börek gelmiş 😔
111 Yorumla- 1 yıl
Çalışıyormuşun bugün. Yazık sanaaaaa
- 1 yıl
Aynen yazık bana 🙃
- 1 yıl
Bem çalsırken laf ediyorsun ama 😂😅
- 1 yıl
Nerde ettim hain insan buyur çay simit ye der
- 1 yıl
Gel çay simit ye 😀
- 1 yıl
Korktum gelsemmi acep
- 1 yıl
Böreğin üstüne ıyı gider demli çay var
- 1 yıl
Bir bardak verirsin o zaman
- 1 yıl
Tabi herzman 🧚🏼♀️
- 1 yıl
Eyvallah
- 1 yıl
🧚🏼♀️😉
- Yeme & İçme konusunda 546 cevap paylaştı.
1 yılİyiyim güzellik afiyet olsun
12 Yorumla- 1 yıl
Günaydın 🌞
- 1 yıl
Günaydın 🙂
1 yılGünaydin evet seviyorum simit
11 Yorumla- 1 yıl
Günaydınlar
Çok severim çay simit ikilisi efsane
12 Yorumla- 1 yıl
Günaydın guzellık
1 yılGünaydın
Severim ama yemiyorum.
13 Yorumla- 1 yıl
Sağlıklı yaşam mı 😊
- 1 yıl
Parasızlık
- 1 yıl
😂🤭
Gizli Üye(36-45)1 yılKimmiş o yakışıklı 😍😍😍
24 Yorumla- 1 yıl
Benim yakışıklı 😅😅
Cevap sahibi1 yılMerak ettim burdan mı diye 😅😂
- 1 yıl
Hayır yok öyle biri 🤭🤭
Cevap sahibi1 yıl😉 anladımm
1 yılSimit ve peynir mükemmel olur 😃
00 Yorumla
1 yılevet severim ama bugün poğaça yedim..
11 Yorumla- 1 yıl
Pogacada sevilir
1 yılSeverim. Arasına taze kaşar koymak lazım birde
00 Yorumla
1 yılKahvaltınım vazgeçilmezi
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 400 cevap paylaştı.
1 yılSimitçiym ayda bir kere yerim
10 Yorumla
1 yılher sabah kahvaltım bu 😅
10 Yorumla
1 yılSusumalari dökülmesi olmasa güzel aslında
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 694 cevap paylaştı. 🤣🤣🤣 sen hayırdır kime yükseldin sabah sabah
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılOo sar ordan başkent simidi yanına da ayran mis 😅
24 Yorumla- 1 yıl
Çay yaa ayran olmaz. Herkeste bir ayran merakı 😂
- 1 yıl
Çay sonra ayran ayıltıyor sabahları 😁😁
- 1 yıl
✌🏻peki
- 1 yıl
Evetttt
1 yılİzmir gevreği ya da rize simiti
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. Yanında ayranla güzel oluyor valla
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılSenin gibi çıtır mı?
14 Yorumla- 1 yıl
Zannetmem nuticim 😄
- 1 yıl
Bayılıyorum bu kıza😀
- 1 yıl
Oda sana 😀🤭
- 1 yıl
🙌🏻🙌🏻🙌🏻
1 yılSeverim ama güzel yapan yer kalmadı neredeyse
14 Yorumla- 1 yıl
Öyle ama en hızlısından kahvaltı bu
- 1 yıl
Zevk için de yenmeli bazen. En hızlısından Türk usulü kahvaltı böyle olur evet
- 1 yıl
😃teşekkürler
- 1 yıl
Rica ederim 😃
Gizli Üye(30-35)1 yılYalnızlık böyle bir şey işte 😂
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılsabah sabah nereden buldun simiti dfdsfds
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 486 cevap paylaştı. Gönder gelsin 2 tane :)
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılgünaydın iyi sizler
00 Yorumla
1 yılBüyüğünden alıyorum alırsam
00 Yorumla
1 yılseverim evet 😃
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 345 cevap paylaştı.
1 yılBu sabah kahvaltımı şirkette simit ile yaptım 😂
10 Yorumla
1 yılGünaydınlar
20 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 929 cevap paylaştı.
1 yılbiraz once yedim
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılEvet severim
10 Yorumla
1 yılSeverim
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılhayır sevmem
10 Yorumla
1 yılSonunda beni düşünen biri
10 Yorumla- Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 