Selamün aleyküm cümleten KS halkı
Yapılan iyiliği başa kakma durumuna maruz kaldınız mı? Ne hissettiniz ve nasıl tepki verdiniz?

Selamün aleyküm cümleten KS halkı
Yapılan iyiliği başa kakma durumuna maruz kaldınız mı? Ne hissettiniz ve nasıl tepki verdiniz?

Sessizce uzaklaşmayı çok severim. Vicdanımın rahatlığı kötü hissetmeme müsaade etmez. Zira diğerlerinin kötü hissetmesinden çok daha önemlidir. Bencillikse bencillik. Kötü niyetli değilim ki, zarar vermiyorum.
Yani maruz kaldık tabii ki nankör insanlara da çok maruz kaldık ama artık insanlar beni şaşırtmıyor işlerine geldiği gibi davranmayı tercih ediyor
Cevap
9Cevap
Evet sıkça kalmıştım ama iyilikten vaz geçmem
Sitenin iyilik meleği Polyanna
Teşekkürler
Evet o durumda kaldım. Bir daha o kişinin iyiliğini falan istemem
Maruz kaldım ve ben de ona yaptığım iyilikleri başına kaktım ve artık konuşmuyoruz :ddd
Dhfh en güzeli
Muhakkak olur bu o yüzden çok minnet altında kalmam aya işlerimi kendim halletmeye çalışırım
Öyle bişeyle karşılaşmadım, olur ki yaşandı, o iyiliğin mislini yapar, kişiyi çıkarırım hayatımdan.
Ara sıra kaldığım bir durum
Evet, çok kötü bir duygu maalesef ki
sustum hiçbişey dememdim
suyuna giderdim. yani bende iylik yapardım..
Tam dolandırıcı şeyi aldım senden
Ben mi dolandırıcı mı ahfjfjf
Av olmaktan iyidir sjdjd
Unutur giderim normalde
Temiz bi delirdim.
Yok kalmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?