Güncellemeler
+1 yıl
Yalniz degilmisim 😞
Öyle bir şeyi aklından bile geçirme bu sana nefsinin şeytanın tuzağı Unutma ki imtihan içindesin İnşallah sonunda huzura kavuşan olacaksın İntihar etmek benim aklımdan asla geçmedi yapmam da Allah'tan korkarım
Cevap
10Cevap
Hayır değilim, pes etmek benim yaşam tarzım değil, savaşmayı çabalamayı seviyorum
Gittiği yere kadar gidecek sonrasını bilemem neler olur.
Pes etmek başka seninki başka. Bence sende ki bir eğilim. Pskoloğa veya psikiyatra gitmenizi tavsiye ederim.
Önemli olan savaşmak, kolay olanı herkes seçer.
Hayır yaşamak istedigim bir çok sey var
Girdim bunalıma bende düşünüyorum yapmam yakındır
Çıkış yolu bulamadigindandir
Bende oyleyim
Evet
Öyleyim
Kız dur bı sakin ol
Sacmalamaa
Saçmalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?