+1 yılİki taraf ta girer tabi ki soru biraz garip olmuş. Ama hangisi daha çok girecek diye ve karşı cinsleri hakkında beklentiye girecek diye düşünecek olursak orta yaşlı bir kadının beklentisi orta yaşlı bir adamın beklentisinden daha çoktur. En iyisini ister. Fakat genç bir kızı (15-24) ele alalım genelde mutlu olacağı bir ilişkiyi ister ve karşısındakinin özgüvensiz olduğunu anlasa bile kendisine çıkma teklifi eden bir erkeği kabul etme ihtimali aynı durumun bir erkekte yaşanmasından daha fazladır. Yani genç yaşlarda erkek biraz daha beklentilidir kızlar da böyledir tabi ama genç erkek daha çok beklenti içinde olur tabi bu kişinin yaşam kalitesine göre değişir mutluluğu vs göre hayatı sikilmiş bir insan hiçbir şey istemez. Ama aynı yaşam kalitelerinde kıyaslayacak olursak genç kızlar daha az beklenti içinde olurlar. Ama tüm bunları genel olarak karşılaştırırsak kadın çok daha fazla beklenti içindedir(BURADAN SONRASI AÇIKLAMA İSTERSEN OKUMA) çünkü belli bir yaştan sonra bu beklenti her seferinde karşısına çıkan erkeğe göre artar ve aldatmaları da genelde bu yüzden gerçekleşir. İlk ilişkisindeki erkeğin seviyesi %80 olsun ikinci ilişkisindeki erkeğin seviyesi %60 olsun. Kesinlikle burada kadın, 2. ilişkisinde mutlu olduğu zamanlar olabilir ama eğer ilk ilişkideki erkekten daha mutlu edemezse 2. erkek kadının kendisini daha üstün görme eğilimi içinde olur çünkü ilk erkek gibi biriyle sevgili olmuştur. Yani ilk ilişkisindeki adam aynı kızı tercih ediyor bir de 2. ilişkisindeki adam. Yani beklentisi hep artar beklentinin altındaki biriyle ilişkisi olduğu zaman da birtakım sorunlar ortaya çıkar. İlk erkek için belki çoğu şeyi göze alıp yapar ama 2. erkekte aynı durum söz konusu olamaz ve 2. erkek kullanılır. Anasını s**er 2. erkeğin. İlk ilişkiden sonra 2. ye saygı duyamaz ve bu kadın için normaldir çünkü ilk erkek daha iyidir çünkü 2 ilişkisi olmuş ve aralarından en iyisi ilk erkek. Ama ilk ilişkisi bitti diye asla kendisinde hata aramaz çünkü ilk erkek onu zaten tercih etmiş yani kadın belli bir seviyeye ulaşmış. Bu seviyede devam eder ve beklenti bu yaştan sonra uzun bir süre hatta belki de hiç azalmaz.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBeta Kadınlar , alfa erkeklerden umutlanır ve beklentiye girer. Beta erkekler ise, alfa kadınlardan umutlanıp beklentiye girer. Beta kelimesi, ilişkide pasif ve baskın olmayan kişi olarak yorumlanır. Bu durumda Kadın ortalama ve seks yapan bir kadınsa, genelde beklentisini alırken; kimileri de evlenerek de beklentisini alabilir.
Ancak beta erkekler, zengin değillerse; genelde beklentisini alamaz. Çünkü kadınlar ilişkide, baskın olmayan erkek karakterini kesinlikle sevmezler. Zengin ise de genelde kadın tarafından sevilmeyerek evlenir ve evlendiğine zamanla pişman olur. İstisna bakire kadın, yönettiği beta erkeği seviyorsa; ancak böyle evliliğe kadar da yürütmek ister ve iki tarafta mutlu olur. Lakin azınlıkta olan bakire kadınla, r genelde alfa erkeklerle evlenir. Çünkü alfa erkekler, genelde ulaşamadıkları kadınlarla evlilik yapmak isterler. Bu yüzden, istisna şerhi koyuyorum. Hazır böyle sağlam giriş yapmışken, alfa ile beta kavramına daha detaylı deyineyim;
Alfa erkek kavramı : özgüvenli, kendi işinde genelde başarılı, toplumda saygısı olan , hem evde hem de dışarıda kadınını gururlandıran ve kadını koruyabilecek kadar güçlü erkeklere denir. Alfa erkekler, kadına gerekli saygı dışında hiç bir değer vermezler. Kadınlar da yönetmeyi değil, yönetilen olmayı sevdiklerinden alfa erkeklerle ;hem evlenmek hem de flört etmek isterler. Alfa erkeklerin temel çekici özellikleri: Yüksek özgüvenli olduğunu kadına hissettirtmek, kadını etkileyene kadar mesajlara bir saat geç cevap yazmak, bir çok sevgilinin olduğu süsü vererek kadına kıymetini bildirmesi, topluma karşı sert ama kadına karşı normal arkadaş olarak olarak davranması , özel günler haricinde hediye almaması , büyük hatalarını affetmemesi ve kendisine saygısızlığa izin vermemesi vs vs. İşte bu özellikler, alfa erkeği çekici kılıyor
Şimdi gelelim Beta erkeklere... Beta erkek: ezik, itici, özgüvensiz , kendi işinde bile çoğunlukla başarısız ve bu yüzden evlenecekleri kadın tarafından ( genelde evlenmeden birliktelik yaşayamazlar) sürekli aldatılıp milletin ortasında hakarete maruz kalan erkektir. . Beta erkeklerin en temel özelliği eşine, annesinden daha çok değer vermesidir. Bu yüzden kadınlar, beta erkekleri güçlü görmezler ve hep saygısız olurlar. Çünkü güçlü erkek , kadınını annesine saygı duydurabilecek erkektir. Yani Beta erkekler genelde özgüvensiz ve zayıf olduklarından, kadını koruyamazlar. Sadece maddi durumu iyi ise, kendisinden düşük seviyede bir kadınla evlenebilirler. İstisnalar olabiliyor ama istisnalar genel kuralı bozmaz. Zaten erkeğin , flörtte temel hataları; bunların aksini yapmasıdır.
Tecrübelerime göre Beta erkeklerin mutlu flört ilişkisi olmasa da mutlu evlilik ilişki yaşaması şöyle mümkündür; evleneceği kadın kendisini seviyorsa ve bakireyse ancak böyle iyi evliliği olabilir. Zira bakire kadın, karşılaştırma yapamayacağından; bakire olmayan kadınlarda olduğu gibi eski alfa erkeklerini özlemesi mümkün değil.. Bu durumda erkeğin de cinsel gücü iyi ise; beta erkek ancak evlilikte mutlu olabilir. Yoksa evlilik öncesi hiç bir kadın, beta erkekle seks yapmaz. Belki çok zenginse , kadına fena para harcıyorsa ve kadın da evlenmek istemiyorsa ; elinde tutmak için nadir de olsa seks yapıyordur. Çünkü kadınlar, sevmedikleri erkeklerle çok seks yapmazlar. Sus payı olsun diye sömürebildikleri sürece, haftada bir ancak..
Beta erkeği itici yapan özellikler ise: alfaların tersini yapmasıdır.
Betanın bir üstü , sigma erkek var bir de. Sigma erkek; hanımcı değildir, alfa erkeklerin tüm özellikleri taşımadığından kadınlardan alfalar kadar talep görmez, ancak herkesle birlikte olmayan kadını da kendine çekebilecek alfa özelliklerine sahiptir, orta özgüvenlidir, orta cesurdur, uzun ilişki tercih eder, uzun ilişkide olduğu kadın sigma erkekle seks yapar ve bu kadınla ilişki devam ettikçe sadık kalır. Ancak Sigma erkek, en az olan erkek çeşididir. Zira kadına ulaşabilen erkekler, genelde alfa olup tek kadınla yetinmezler. Ama betalar, genelde alfa olamaz. Ancak sigma olabilir , en fazla. Yani sigmalar, betaların evrim geçirmiş halidir. Zira alfa olunmaz, alfa doğulur. Sigma erkeklerin evlilikleri ise, genelde güzel olur. Tabi kendisini seven kadınla evlenebilirse. Zira pek talep gören erkek olmadıklarından, kendisinden kötü maddi duruma sahip bir kadın mantık evliliği yapmak isteyebilir. Bu durumda kadın bakire değilse, kendisiyle aynı maddi durumda bir kadınla evlilik yaparsa; kendisini seven kadınla evlilik yapmış olur ve kadın ona sadık kalır. Çünkü bir kadın kendisiyle aynı statüde bir erkekle, aşk evliliği yapar. Mantık evliliği, yüksek statüde olan biriyle yapılır
10 Yorumla
+1 yılBu konuyu farklı şekillerde ele almak lazım. Günümüzde erkeklerin kadınlardan beklentisi daha çok olmasina rağmen genel olarak baktığımızda kadınların erkeklerden beklentisinin daha çok olduğu aşikar. Çünkü kadınların düşünce yapısı duygusal algı ve yöntemleri çok ayrı seviyede. Bir kadının duygusal zekası erkeğe göre kat vekat daha güçlü bu yüzden her ihtimali deneme ve varmak istediği hedefe ulaşma arzusu da varsa o beklentileri gerçekleştirme isteği bile bunu ortaya koyuyor. Ancak kadın ister pes etsin ister sadece arzulasin her türlü beklentiye girecek ve o beklentinin önüne gelip gerçekleşmesini bekleyecek. Beklemek sanki bir vazife olmuş. Olabilir belkide bu şeye sebep olan erkeklerdir ama beklenti insanı duygusal yönden çıkmaza sürükler onu bilirim.
10 Yorumla
Erkekler bence bir tık daha beklentiye girer çünkü erkekler için alternatif azdır. Kızlar mesela talipleri her zaman çoktur. Bu bence beklentiye girme ihtimallerini azaltıyor
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBence kişiye göre değişir ama kadınlar daha çok girer
20 Yorumla
+1 yılKadınlar daha çok beklentiye giriyor
10 YorumlaKarakterine , yetiştirilme tarzına göre değişir ancak genelde kadınlar beklentiye girer ama bence bunun sebebi kadınların hayal kurmaya merakı değil. Kadınlar, erkekleri kandırmak için umut vermezken erkeklerin çoğu zaman kadınları beklentiye sokup büyük büyük laflar etmesi yüzünden kadınlar beklentiye girer veya erkek ''sana çok aşığım, evlenince bizim de böyle olacak'' gibi cümleler kurup, ailesi ile tanıştırıp , ilişkiyi ciddi şekilde gösterip sonra en saçma sebepten ayrılıp sorumluluktan kaçabildikleri için ''kadınlar'' işaret gösteriliyor.
10 Yorumla
+1 yılBeklenti; kişisel bir tercihtir.
Araba, ev, iş vb. durumlarda erkekler daha çok beklentiye girer; aşk, dostluk vb. duygusal durumlar içeren olaylarda kadınlar daha çok beklentiye girer.
Tabii ki bu her erkek/kadın için geçerli bir durum değildir, istisnai durumlar olabilir. Kimi erkek daha duygusal olur ve beklentileri; aşk, dostluk vb. şeyler içerir.20 Yorumla
+1 yılKadınlar pembe panjurlu ev hayalinde erkeklere yatak yorgan olsun yeter.. kadınlar romantizm erkekler erotizm bekler .. kadınlar iletişim derdinde erkekler konuşmadan her şey hallolsun ister.. kadınlar detaylarda boğulurken erkekler kıyıya vuran balığın peşinde.. işimiz gerçekten zor..
30 Yorumla
+1 yılBiz olamadığı insanla ilişkiye devam eden beklentiye girer. Çünkü aşk sevgi biz demektir. Değer vermek özen göstermek ve bunları bazen sözle söylemek ve davranışlarla hissettirmek gerektir.
İlgi özenli sevmek bir ilişkide bekleniyorsa biz olamamış iki insan ve eksik olan bir çok sev vardır...20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılAnkete yanlışlıkla oy attım (erkekler)
İki tarafta beklentiye girer.
Tabi çoğunluğa girersek kadınlar daha çok beklentiye girer bence, çünkü kadınlarda kriter olayı çok kapsamlı ve perspektif.20 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 808 cevap paylaştı.
+1 yılHer ikisinin de duyguları var kişiliğe yapıya göre değişkenlik gösterebilir bu şu daha çok yapar bu daha çok yapar diyemezsiniz algısı olarak kadınlar gibi gözüküyor ama erkekler de beklentilere giriyor
10 Yorumla
+1 yılKadınlar genel anlamda beklentiye girerler
Hediye çiçek alsın
Beni sevdiğini beğendiğini söylesin iltifat etsin
Evlenme teklifi etsin
Yemeğe çıkartsın
Korusun kollasın istediğimi yapsın vs vs10 Yorumla
+1 yılErkeklerin tek beklentisi var :cinsel ilişki yaşamak
Biz kadınların da ilgi, sevgi, değer, sevgi görmek, güven gibi beklentilerimiz var.
Sonuç olarak iki cins de beklenti içinde.
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 355 cevap paylaştı.
+1 yılIkiside beklentiye girer ama farkli konularda genel olarak erkekler cinsellik olarak beklemtiye girer, kadınlarda acaba ciddimiyiz evlenirmiyiz falan gibisinden.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Kadınlar yaradılışı gereği duygusal ve hissiyat sahibidirler o nedenleki karşısındaki kişiden ilgi sevgi saygı gibi olayları hem yaşamak hemde duymak isterler
10 Yorumla
+1 yılSağlıklı bir ilişkide iki tarafında bunları beklemesi ve gerçekleştirmesi gerekir. Tek taraf beklentiye giriyorsa bir problem vardır zaten.
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kadınlar daha çok beklentiye giriyor.. ama erkek ya da kadın farketmeksizin karşı taraf umut verirse beklentiye giriliyor illa ki..
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılHepsii, hepsi beklentiye girer. Canım sıkıldı artıkkk, yoksa ben miyim beklentiye giren. Aahh biri anlatsın artık, nedir bu beklentiye girenn?
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBen birini severken bir şey beklememeyi öğrendim... Beklentisiz sevmek...
20 Yorumla Kadınların beklentileri daha büyüktür. Erkeğin ki basittir.
10 YorumlaKadınlar bence
Ben sadece iftar saatini bekliyorum10 Yorumla
+1 yılKadınlar tabiki. Kadınlar bir bakışa bile hayal kurar...
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayat kadın beklentilerinin karşılığı üzerine kurulu.
10 Yorumla Sevgiyi arayan kimse beklentiye giren odur, kadını erkeği yok.
10 Yorumla
+1 yılResim güzelmiş.. Kızlar daha çok ama erkek aşık oldumu? Tutamazsın :)
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. İki tarafın da beklentisi var duygusal sosyal ekonomik cinsel tatmin.
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılGenel olarak kadınlar bu konuda bir beş adım kadar önde
10 Yorumla
+1 yılKadınlar bu konuda en ön sırada yer alıyor bence erkekler daha basit düşünüyorlar
10 YorumlaKadınların çoğu duygusal varlıklar ve sevdikleri insandan beklentide olurlar
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.
m +1 yılKızlar güven erkekler 20 dk da her şey olsun ister adamlar ise kadınları anlamayı seçer 👍
10 Yorumla Kadınlar en çok girer maalesef bundan da mütevellit hep kadın üzülür ya
10 Yorumla
+1 yılBiz kadınlar. Cok sey hayal ettim umutlandım. Beklentiye girdim ;)))) ama sonuc hüsran
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHanımefendilere beklentisi içinde oldukları kaslı zengin havalı uzun boylu yakışıklı cinsellik tecrübesi yüksek erkeklerle mutluluklar dilerim.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCinsellik olmayan ilişki de kadınlara nacizane tavsiyem bir beklentiye girmeyin ne bekliyorsanız çok beklersiniz...
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Kadınlar diyelim bari
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadinlar ciddi iliski ister erkekler de söylemeyim şimdi burada
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar
10 Yorumla
+1 yılYa bu çok kişiye göre değişen bir şey. Bir erkek olarak hem ilgi gösterirdim, hem ilgi görmek isterdim.
10 Yorumla
+1 yılKadınlar. Duygusallar çünkü erkeklere nazaran
184 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Evet erkeklerin de çok beklentisi olabilir. Ben genelleme yaptım. Ama siz böyle olabilirsiniz. Gayet normal☺️
- +1 yıl
Elbette, odun erkeklerin de maalesef olduğunu biliyoruz. Kadınlar sanki daha çok takıyormuş gibi geliyor bu ilgi hediye şımartılma işlerini 😂
- +1 yıl
Evet saygı, sadakat, dürüstlük olmadan aşk olsa bile hiçbir işe yaramıyor maalesef. Hala aşkın sevginin her şeyin üstesinden geleceğine inanan bir kesim var. Görücü usulü evliliklerde tartışmalar daha çok oluyor çünkü tanışmadan evleniyorlar resmen.
- +1 yıl
Hahah , öyle düşünmeyin inanın azınlıkta dahi olsa iyi insanlar varlar. Ayrıca merhamet zaten bir zahmet olsun insanda ya, bana göre hayvanları sevmeyen insanları da sevemez mesela.. ayrıca ben de 21 yaşındayım ilerisi için benim de yuva kurma hayallerim var fakat bir insana güvenebilmek çok zor bir şey.
- +1 yıl
Ay kıyamam ben ona dilsiz garip hayvanlar.🥹 Kedi hassas noktam. İnşallah ilerde evime bir yavru kedi alabilirim. Aile evinde olduğumdan alamıyorum şu an izin vermiyorlar 😅 kuş aldım ben de geçen yaz. yavruydu 4 günde öldü. Çok üzülmüştüm hastaydı belli ki. Ama hala kendimi suçluyorum iyi bakamadım mı diye..
- +1 yıl
Evet bence de al yanına duygusal bağ kurmuştur seninle. Depresyona girebilir seni görmezse. Ben de kuşum limondan sonra bir kediyi bile sahiplenme konusuna tereddüt ettim çünkü en ufak bir hastalıkta vs insan kendini suçluyormuş bunu öğrendim. O kadar sahiplenmiştim ki hala üzülüyorum onun için 🥹
https://hizliresim.com/oewpxxz - +1 yıl
Geçen yaz işte. Hangimizin yaşını sordun anlamadım ama ben 21 yasındayım. Kuşun yaşını soruyorsan o daha bebekti valla uçamıyordu bile.
- +1 yıl
Ya inanır mısın uyanır uyanmaz anneme diyordum limoş napiyo uyuyomu diye o da yanıma getiriyordu. Çok mu ilgi gösterdim hayvan strese mi girdi bilmiyorum. Ayağını hareket ettirememeye başlamıştı ölmeden önce. Kan mı gitmiyordu ayaklarına anlamadım. Hayvanı bilerek öldürmeye kalksam daha geç ölürdü ya🥹 cereyanda kalmış da olabilir ihtimal çok valla.😭
- +1 yıl
Ahah tesekkurler İşte o duygusal bağdan dolayı korkuyorum kedi falan sahiplenmeye. Kuşa bile 4 günde çok bağlanmıştım sabaha kadar ağladım. Cennette bol mamalar yer inşallah. 🙏
- +1 yıl
Yaa amin orada bulusurum onla belki. Öper beni 😭🥹 dumana o yüzden çok iyi bak. Vicdan azabı çekmek kötüymüş valla.
- +1 yıl
Sen de öyle. Benim için iyi insanlar bir adım öndedir. Duman yavru mu şu an? Yoksa yetişkin mi
- +1 yıl
Dumanı profil foton yap ben görünce kaldırırsın haha. Öyle görebilirim.
- +1 yıl
Ayy ben onun kızgın bakışlarını yirim çok şekermiş🥹
bu Mart ayında seni zora sokmadı demi 😂😂 - +1 yıl
Ay öyleyse süper hahaha yoksa çok yoruyo sahibini. Ben de cok istiyorum süs kedisi alırım ilerde yüksek ihtimal. Kedim olsa adını pink koyardım 🥹😂😂
- +1 yıl
Cins kedi hep isterdim ücretli satarlar genelde para sorun değil ama hayvan ticaretine karşı birisiyim duman kendisi bizdi buldu yani bir yerden kaçıyor gibiydi restorana sığındı saklandı siyah kan akıyordu ağzından burnundan tüyleri yıpranmış kabarık böyle yani tuhaftı tıraş ettik egzamasi vardı bedeninde büyük şekilde sen getirmesen ölebilirdi bu hayvan dedi tedavi ettik 1 hafta hastanede kaldı hikayesi böyle 🥹 dişi kedi alırız sana Pink o zaman olur 😌
- +1 yıl
Ayy kiyamam ya iyilik etmissin baya demek ki. Cins cok pahalıysa zaten alamam da sokaktan alıp bakımını yaptirip kendim sahiplenebilirim acikcasi bu daha mantikli. Adı da pink olucak veya daha güzel bi isim 😂
- +1 yıl
Sokak kedilerini severken dikkatli ol bu arada bitanesi benim elimi kanattı hastane hastane kuduz ve tetanoz aşısı aradık gecenin bi vakti. Kilometrelerce yol gittik babamla. Çok kızmıştı bana. Artık kedileri dokunmadan seviyorum yolda 🥹
- +1 yıl
Hazel ismim. İstanbul siz
- +1 yıl
Ben okuyom. Normalde samsundayım ailem vs orada. Psikolog olçam
- +1 yıl
Ozel bi yurttayım tek kaliyorum. Eve çıkmam imkansız. İflas ederim valla 🤣
- +1 yıl
Avrupa kadıköy
- +1 yıl
Siz okuyo musunuz işiniz mi var yoksa?
- +1 yıl
Oo ne restoranı burgerse favorim😂
- +1 yıl
Adı ne restoranınızın. Lahmacun mu favorim bu arada😂
- +1 yıl
O ne öyle ya haykırıyorum 😂😂😂 doğrusunu unuttum valla.
- +1 yıl
Baktım googledan. Espriliymiş baya. Lah Pİ ma DE cun çözdüm yuppii
- +1 yıl
Baktım uzak kadıköye valla. Uzak geldi bana yani. 🤣 ama olsun siparis verrim bi ara ben. Bi de oranın tadına bakayım 😁
- +1 yıl
Aa doğruu onu unuttum bak. Olsun aklımda olmadı gelir yerim🤣
- +1 yıl
Olur. İyiki🙏 ben artik yatayım. size iyi geceler diliyorum😸😸
- +1 yıl
Kaldiralim. sana da iyi gecelerrr bekliyorum☺️☺️
- +1 yıl
Nasıl neden silinmiş çok garip ya
- +1 yıl
Uyuyordum valla. 🥹 ben aralıksız 15 saat uyuyabilen bi kızım
- +1 yıl
Ooo gönder canımı çektirdin valla. Künefe de isterim ama maraş dondurmalı🥹
- +1 yıl
@Bahar_555 evet bize ait 🙂
- +1 yıl
@pinkcivcivv Hazel niye sustu hiç konuşmuyor.. @Bahar_555 bu arada sizi tanımıyorum ama memnun oldum şimdiden 🙏🙂
+1 yılkarşı tarafın beklenti yaratan davranışı varsa iki taraf da beklenti içine girebilir normaldir doğaldır
00 Yorumlanormalde kadınlar girer de şimdi maalesef erkekler de giriyo ajsdha
10 Yorumla
+1 yılher ikisi de girer ama farklı beklentiler illa ki olur
10 Yorumla
+1 yılKadınlar da erkekler de girebilir ama çoğunluk biz kadınlarda gibi.
10 YorumlaKadınlar daha çok beklentiye giriyor
20 Yorumla
+1 yılKismeden beklentim yok
10 Yorumla
+1 yılErkekler daha çok beklentiye giriyor
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bence kadınlar
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılGenelde hem cinslerim girer
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Bence her ikiside bi beklenti içinde dır
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 425 cevap paylaştı.
+1 yılAçık ara önde kadınlar tabii ki
10 Yorumla
+1 yılBence cinsiyetle alakası yok
10 Yorumlabence kadinlar daha cok beklentiye giriyor
13 Yorumla- +1 yıl
https://t.me/ +hH-a5t7I36A5OTQ0
Kadında geçmişe erkekte geleceğe bakılır
10 YorumlaKişiye değişir bu durum ya
10 Yorumla
+1 yılKişiye göre değişir ama çoğunlukla kadınlar
10 Yorumla
+1 yılİyi tarafın da duygusal yapısına bağlı
11 Yorumla- +1 yıl
İki tarafin**
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılKişinin niyetine göre daha çok
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar tabikii kafada kurma 10 numara sfsffsd
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılGenelde kadınlar kendi kendine gelin güvey oluyor
10 Yorumla
+1 yılTabii ki kadınlar beklentiye girer genelde.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılHer şey karşılıklı bence
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 616 cevap paylaştı.
+1 yılHer canlı beklentiye girer
10 Yorumla
+1 yılEn çok duygusal hangi tarafsa o girer
10 Yorumla- Devamını Gör (26)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 