Hiç düşünmeden karşısındaki insanın hakkında kesin yargılar yapabiliyor ve kendilerini ilgilendirmeyen konularda bile kırıcı yıkıcı konuşabiliyorlar.

Hiç düşünmeden karşısındaki insanın hakkında kesin yargılar yapabiliyor ve kendilerini ilgilendirmeyen konularda bile kırıcı yıkıcı konuşabiliyorlar.

İnsanlar başkalarını yargilarken ego ve kibir yukludurler
başkasının mutsuz olması veya mutsuz etmeleri karaktersiz kişilerin mutlu olma yöntemidir
genelde narsist ve kişilik bozukluğu olanların en temel silahıdır
Bununla mücadele etmenin yöntemi o kişileri yok saymak ve umursamamaktir
Sitede de günlük hayatta da fazlasıyla mevcut bu türden kişiler. Çünkü kendileri değil, egoları konuşuyor. Başına gelecek şey var diyorum ben onlara. Malûm aynı şeyi yaşamadan büyük konuşmak basittir.
Cevap
3Cevap
Kötü oldukları içindir
Aile terbiyesi almadıkları için
Kendilerine gelince laf dedirtmezler
Hayatta en ucuz şe çünkü. Bedavadan yargılamak...
Evet var öyleleri ya
Çıkar meselesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?