İnsanlar başkasına karşı yargılarken neden bu kadar acımasız ve arsızlık derecesinde rahatlar?

Hiç düşünmeden karşısındaki insanın hakkında kesin yargılar yapabiliyor ve kendilerini ilgilendirmeyen konularda bile kırıcı yıkıcı konuşabiliyorlar.

İnsanlar başkasına karşı yargılarken neden bu kadar acımasız ve arsızlık derecesinde rahatlar?
İnsanlar başkasına karşı yargılarken neden bu kadar acımasız ve arsızlık derecesinde rahatlar?
Cevapla