Sadece arada düzen perileri geliyor o kadar 😁

Sadece arada düzen perileri geliyor o kadar 😁

Takıntım yok ama düzenliyimdir
Dağınığım
Cevap
10Cevap
Takıntım yok ama düzenliyim tabi ki de.. sadece bazen üşendiğim oluyor ama o zaman bile vaz geçmem düzenden
Var, dolap içleri ve çekmece içleri düzenli olmak zorunda hatta gittim düzenleyiciler aldim dağılmasına musade etmiyorum
Evet çok düzenli bir insanım. Üniversitede bile 600 kişi arasında en düzenli dolap benimki seçilmişti.
Vaay
Eskisi gibi takıntılı değilim ama bi ortam temiz ve duzenliyse kimin sayesinde olduğu açıktır yani been😄
Yani takıntı demek çok doğru olmaz ama düzenli olmayı her zaman için severim.
Takıntısı olan birisi değilim yeteri kadar düzenli biriyim..
Değişiyor o durum ama genel olarak dağınık değilim.
Ben OKB hastası bir insanım, buda düzen takıntısını beraberinde getiriyor.
Düzenliydim önceden artık düzenim yok ama çok da dağınık değilim
Düzenli olduğumu düşünüyorum
Beklemezdim😅
Sebep
Bilmem his
Bende gitmiyor ki gelsin.
Düzenli olmaya çalışan biriyim diyebilirim
Karmaşa olmasın yeter diyorum
Evet düzen konusunda titizim, takılırım.
Çok değilim keşke olsam
dağınık düzenlilerdenim ben
Düzenliyimdir
Değilim.
düzenliyimdir
düzensizin tekiyim
Cokça
Disiplinliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar