Aşırı güzel ve ortalama kızlar arasındaki tek fark dış görünüş, bu kadar mı?

Arkadaşlar, hayatım boyunca ortamın hep zor ulaşılması güç olan en güzel kızlarıyla takıldım, vakit geçirdim. Bu bir alışkanlıktı aslında. Bugün yeniden farklı bir psikoloji ile daha çok fikirlerine önem verebileceğim, derin konular konuşabileceğim kızlara bakmaya çalışıyorum. maalesef bunu söylemek istemezdim ama güzel ve daha az güzel olan kızlar arasında bir fikir ayrılığı yok. Kitap, sinema, gezi, tarih bilgisi yok.
Ama Starbucks, lüks akşam yemeği hepsi istiyor.
Arkadaşlarına hava atmayı hepsi istiyor.
Dünyaya bakış açımı değiştiremiyorum, kızlar neden hep istiyorsunuz ve kendinizi geliştirmiyosunuz.
Zoru oynamak trip atarak olmaz, cümle 10 kelimeden uzunsa anlamıyorsunuz bile.
Aşırı güzel ve ortalama kızlar arasındaki tek fark dış görünüş, bu kadar mı?
Cevapla