Arkadaşlar, hayatım boyunca ortamın hep zor ulaşılması güç olan en güzel kızlarıyla takıldım, vakit geçirdim. Bu bir alışkanlıktı aslında. Bugün yeniden farklı bir psikoloji ile daha çok fikirlerine önem verebileceğim, derin konular konuşabileceğim kızlara bakmaya çalışıyorum. maalesef bunu söylemek istemezdim ama güzel ve daha az güzel olan kızlar arasında bir fikir ayrılığı yok. Kitap, sinema, gezi, tarih bilgisi yok.
Ama Starbucks, lüks akşam yemeği hepsi istiyor.
Arkadaşlarına hava atmayı hepsi istiyor.
Dünyaya bakış açımı değiştiremiyorum, kızlar neden hep istiyorsunuz ve kendinizi geliştirmiyosunuz.
Zoru oynamak trip atarak olmaz, cümle 10 kelimeden uzunsa anlamıyorsunuz bile.
Ama Starbucks, lüks akşam yemeği hepsi istiyor.
Arkadaşlarına hava atmayı hepsi istiyor.
Dünyaya bakış açımı değiştiremiyorum, kızlar neden hep istiyorsunuz ve kendinizi geliştirmiyosunuz.
Zoru oynamak trip atarak olmaz, cümle 10 kelimeden uzunsa anlamıyorsunuz bile.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Karakter farkı olur
Dostum belli bir seviyenin üzerindeki kadınlar arasında, ilişkinin de 40ı çıktıktan sonra karakter farkı yoktur. Hepsi aynıdır.
Güzelliğin geçiçi bir durum olduğunu anladığın dönemlere gelmişsin
Aynı zamanda güzellik ve bakımlı olmanın da farklı şeyler olduğunun farkındayım.
Yanlış düşünüyorsun , önyargılısın
Önyargılarımı kırmak için girişimlerde bulunuyorum. Ama önyargılarımda haklı çıkıyorum.
erkekler de einstein ya aq ne kastın bi sg
bir zahmet önden buyur
amca tamam iki gram aklını zorlama buralarda kızlara saydırdığın site de kızlar soruyor aq
25' ini geçtiğinde çalıştığın işlerde sadece çeneni kapatmanı isteyecek insanlar var. Seni aşağılamak istemeyen, ama senin buna mecbur bıraktığın. Ben o insanlardanım. Biliyor musun; senin ilerideki hayatında yaşayacağın şeyleri sana müstehak olarak görüyoruz. ve senin yaşadığın kötü olayları hakettiğinizi düşünüyoruz. Ve bunun üzerine sadece 14 saniye falan konuşuruz. 15. saniyede işini yapmazsa s. sin gsin diyoruz. ilk gözden çıkarılan ve asla akla gelmeyen insan
yoo zeka da önemli bence
Soruyu okuduğuna emin misin?
Okumadım
evet