Kişilik & Karakter İletişime geçmekten korkuyorum sizce bunun nedeni nedir? beyazguc Takip Et Xper 4 Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor İletişime geçmekten korkuyorum sizce bunun nedeni nedir?Biriyle iletişime geçince kendi kandirlacak gibi hissediyorum İletişime geçmekten korkuyorum sizce bunun nedeni nedir? Cevapla Nedir Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. bence doktora gidebilirsin 0 1 Yorumla beyazguc +1 yıl Psikolojik mu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bence doktora gidebilirsin
Psikolojik mu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!