Tony gibi insanlık için olmasa da olur. Herhangi birisi için yaptığınız fedakarlık nedir?


Aşık oldum oda çok gariptir kızın yüzünden onu ve kazığı delirtti beni her şey üst üste geldi çocuk da beni sinir etti mucize oldu durdurmaya çalıştım saçlarımı yoldum 3 yıl acı çektim sonra ne mi? oldu ondan ve o zaman sevgilisiydi ondan kurtuldum evet kazık atarak gitti ama 2018den beri rahatım bence güzelliği kendini düşünmek falan en büyük rahatlık
Fedakarlıklar anlatılmak için yapılmaz ki. Yaptık çok şükür bir şeyler ama Allah bilsin yeter.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bu benim için çok uzun bir hikayesi olan konu
Rica ederim kardeşim
Cevap
9Cevap
Şuana kadar sevdiklerime öncelik verdim.. ya da insanlara fazla güvendim.. ama tekrar olmaz
Biri için karakterimden ödün vermiştim gayet yeterli bence djjf
Olayı anlat karar verelim 😂
Yoh anlatmem djfngm ama hak verirsin jdnf
Haksız olsan da hak veririm 😂
Adammaamamm sjfnf
Kalbimi kıran birine kötü davranmamıştım yeterli mi
Değil
Nası değil
Değil işte
Bence gayet yeterli be sabaha kadar uyuyamadıydık
Kendimden ödün vermek.
Ve sanırım ülke değiştirmek oldu.
Nereye gittin?
Türkiye geldim
Hoşgeldin😂
Ohoo geleli 17 yıl oldu saddov 😅 hoş buldum yinede 😅
Lisede mi geldin?
Okulumu yurt dışında bitirdim. 18imde geldim
Bütün hayatımı başkalarına adadım yetmez mi?
Yetmez
Canımı vereyim?
Öl de demedik şimdi
Ne yapayım peki?
Biraz çevre, hayvan haklarına falanda adayabilirsin.
Çevre edinmem çok zor insanlara tahammül edemiyorum
Neden?
Kafa yapım uyuşmuyor. Yaşı büyük hareketleri küçük çok insan var çok yorucu geliyor.
Doğrudur.
Thanosun yaptığı daha büyük fedakarlıktır. Thanos reis. Siz kötüleri anlayamadınız neden mantıksız olan iyiler sevilir
Bir ara annem evde yokken küçük kardeşime bakmıştım 👀
Gereksiz biri için hayatımdan ödün vermiştim, olmaz olasıca
3 yıl önceki sevgilim icin herseyimden vazgecmistim fakat haketmedigini anladıgımda ondan vazgectim
biraz uykusuz kalmak bıraz soğuklarda kalmak bıraz da bişeyler işte ayyşş çok da şey yapmamışım ben
Erasmusa gidersen biter demişti gitmemiştim yine bitti oysa ki Polonya’ya gidebilirdim aptalllll
Herkese iyi davrandım. Karşılığını da göremedim
Hayatimdan ödün verdim
Aklıma gelmedi yapmamışım sanırım
Ailemin destekçisi olmak
Kız kardeşim için yaptığımı düşündüğüm çoğu şey
Fazla tolerans gostermek fazla. affedici olmak
Canıma karşılık ruhumu verdim
Komşuma yardım ettim o benim için fetalik oluyor
sakin kalmak
yapmadim
Sevdiğim kişi için okulumu değiştirdim
Cocuk doğurmak
Büyük bir fedakarlık yapmadın
Borc ödemek
Hiç olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?