Olur ya insan bir deneyim sürecinde hatalar yapar, belki istediği sonucu alamaz. Herkes farklı bir doğru sunarken sen kendi ideal fikrinin peşinden gidersin.
Hiç yanlışsa da benim yanlışım, herkesin doğrusundan daha iyidir dedin mi?
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Hep öyle yaşıyorum.. Umurumda değil kimin ne düşündüğü. Bir şeyler kendi vicdanıma, aklıma, karakterime yatmalı. Ki zaten elalem ne der diye düşünmeme de gerek kalmaz böyle olunca. Bedelini benim ödediğim hayatın hesabı kimseyi germesin.
Kendi doğrularımla yaşarım başkalarının doğruları ile yaşamak kendi aklınla hareket etmemektir ama kendi doğrularının iyi anlamda olması da önemlidir doğruların gerçekten yanlış olmaması önemli