18 yaşındayım ama beceriksizin tekiyim ve geleceğe dair tek bir umut kırıntısı bile yok ne yapabilirim?

Ortaokulda hep başarılı ve görülen bir kızdım. Liseye geçtim. Başıma bir kaç olaylar geldi bitti ve sonuç olarak lisenin bitmesine 3 ay kaldı. Ne görüldüm, ne istediğim liseye gittim, ne güzel arkadasliklarim oldu, ne ortamım güzeldi. Sıfır yani kocaman bir boşluk. Kendimi geliştirmedim de. Sürekli kucumsedigim insanlar bile beni sıkıcı buldu. Halbuki içten içe eglenceli ve sevgi dolu bir insan olmama rağmen. Kendimi bu hale gelmesine, büyüyünce böyle biri olacağıms hiç inanmazdim. Odaklanma problemleri de yaşıyorum. Ama en büyük suçlu benim biliyorum. En büyük kızgınlığım yine kendime. En başından güzel lise kazansaydim kendimi geliştirip bisiler yapsaydım en kotu ders calissaydin be kızım. Şimdi de tutmus niye sesimi duymuyorlar. aptalim ya

18 yaşındayım ama beceriksizin tekiyim ve geleceğe dair tek bir umut kırıntısı bile yok ne yapabilirim?
Cevapla