
Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?

Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
Çocuğumu yok ya güvenirsin ya hiç güvenmesin ne yaziki
Ve sevgi ile bir ilgisi yok güven bazı insanlar sever ama güvenmez bazıları ise sevmez ama güvenir
Yani bunun iç güdüsel olarak yaparız 🙂🙂🤗🤗
Güven problemlerinin temel sebebi zaten yine insanlar. Yaşadıklarımız, yaşattıklarımız bla bla bla. Herkesin esasen ilişkiden beklentileri de değişken ve aradığını her zaman bulamıyor insanlar. E bir süre sonra yine karavana olacak düşüncesiyle ilişkilerden uzaklaşıyor.
Çözüm ne peki sence
😂 Çözüm mözüm yok, üç maymunu oynarsa herkes ne ala
Haydaaaa kkkjh
Herşeye rağmen Beşiktaş a aşığız. Tüm zorluklara rağmen korkmadan.
Cevap
5Cevap
Çözümü yok.. çünkü güvenmiyorum.. en iyisi kimseye güvenmemek.. gerçekten bir insan güvenilir ise bunu zaten kanıtlamak için uğraşır
günümüzdeki her şeye bakarsak güven problemi çekmemiz çok normal bence.
hiç kimse gerçekten birisini sevmiyor , aldatma veya cinsellik için beraber oluyorlar.
ya da şiddet, genelde insanlar karakterini sonradan ortaya koyarlar.
belkide bu yüzden insanlar korkuyor , şahsen ben böyleyim
Güzel ifade etmişsin teşekkür ederim.
Evet normal ama çözüm ne peki?
Ve istisnalar da var yüreğiyle sevecek tamamen saf sevgiyle hayatını adayacak insanlar da var.
Denk geldiğinde kıymetini bilecek misin. Dünyada bir ters döngü durumu da var
Poyrazcığım Karayel'i koymuşsun.
Bir kere güvenmek çok zor. Bunun belli başlı bir çözümü yok. Bütün olay karşı tarafta bitiyor. Karşı taraf istediği kadar düzgün olsun, bazen insan korkularına yeniliyor. O şüphe hep içinde kalıyor. Kaybetme korkusu diyebiliriz.
Sevmekten korkmak ise daha çok tekrar hayal kırıklığına uğramakla ilgili. Ona bağlanırsa kötü şeyler yaşayacak, terk edilecek gibi.
Çok güzel ifade ettin
Güven tüm ilişkilerin temelinde olması gereken bir sey. Güven duyduğun için aşık olmazsın aşık olduğun için güvenirsin bu da her halde aşkın en sağlıksız yönü.
Ama öyle güven duymazsın bu güvendiğini sanmak !
Güvenin meydana gelmesi için güvenilir bir insanla güvenebilecek bir insanın denk gelmesi ve bu karşılaşmayı kaçirmamak gerekiyor
Yani zaten aşik güvendigini zanneder yanılır ama yinede normal düşünmedigi icin güvenmeye devam eder. Karşılasma kısmında ise yeterli degil her iki insaninda hem güvenilir olması hem de güven duyabilmesi önemli. Mesela ben güvenilir biriyim karsimdaki de güven duyabilrcek biri eee ya ben güven duyamiyorsam bunun temeli cocuklukta ediniliyor, zamana karsi direncli bir karakter ozelligine dönusuyor güvensizligin temel nedeni bozuk aile ikiskileri yani psikolojide temel de anne yatar
Dengesizlik yaratır düzenini bozar takıntılar oluşturur sağlığını yitirmiş bir ilişkidir benim için
Neden güvenmiyor insanlar çözüm ne
Herkesin kendine düzen vermesi lazım yani düzeltsin kendini yalanlarla bir şey olmayacağını bilmesi lazım ama yok kimse uğraşmıyor
Evet karakter eğitimi şart
Bunun bir çözümü yok Bana göre insan sadece yaşayıp görmesi gerekiyor
Deli olduğunda dünya daha çekilebilirken hem de..
Yaşadığımız ilişki travmaları diğer ilişkilerimizi etkiliyor
Çok şeyin değişir, artık hayatını onu memnun etmem için yaşarsın düşüncelerin tavırlarını ona göre kullanırsın, bundan ötürü kimseyi çok sevme seven insan sevdiğinin kölesi kur unutma
Çözümü, hiçbir insana ilişmemek.
Bu çözüm değil sorunun ta kendisi
Güvenmiyorum kimseye
Biliyorum ama çözüm ne sence
Hiç güvenmemek
Bu sorunun kendisi.
herkes de aynı şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?