Pişman olup "Keşke geçmişe gidip düzeltsem" dediğiniz şeyler var mı?

Bazen ne kadar doğru yoldaymış gibi gözüksekte yolun sonunda yanlış olduğunu anlarız fakat her şey için geç olur keşke geçmişe gitsemde o yola girmesem hiç dediğiniz anlara sahip oldunuz mu? Ve bunlar neler?
Pişman olup "Keşke geçmişe gidip düzeltsem" dediğiniz şeyler var mı?
Cevapla