Erkekler duygularıyla oynayan kızlara mı aşık olur? Aynısını yapsam daha mı değerli oluruz? Neden sevince giderler?

İlk başta benden hoşlandığını düşündüm ama sonra bana hoşalndığım biri var dedi ve redetti

Madem böyle neden evine çağırdı o saatte (bişey olmadı aramızda) ama neden? Neden yanıma otursana dedi böyle başlayıp sonra ghostladı beni acilinca da redetti

Ben de erkeklere böyle davranırsam, ilgi verip sonra biranda ilgiyi çekersem onlar da benim için deli olur mu ve bu ne kadar doğru

Erkekler duygularıyla oynayan kızlara mı aşık olur? Aynısını yapsam daha mı değerli oluruz? Neden sevince giderler?
Cevapla