İlk başta benden hoşlandığını düşündüm ama sonra bana hoşalndığım biri var dedi ve redetti
Madem böyle neden evine çağırdı o saatte (bişey olmadı aramızda) ama neden? Neden yanıma otursana dedi böyle başlayıp sonra ghostladı beni acilinca da redetti
Ben de erkeklere böyle davranırsam, ilgi verip sonra biranda ilgiyi çekersem onlar da benim için deli olur mu ve bu ne kadar doğru
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Karakter meselesi böyle karakteri olan kız ile erkek mutsuzluktan kaostan başka birşeyleri olmayan canlılar 💫
Neden çok haklı bir yorum oldu bu çok doğru bir tespit kaotik biriydi
Teşekkürler öyleler hayatları boyunca başkalarını mutsuz etmeyle kendilerine heba ediyorlar sadece
İşte bu yüzden onun için hep iyi olsun diye dua ettim ağladım (dinle alakam yok benim bide çok nadir dua eden biriyim yılda 5i geçmez o derecede) hep iyi olsun diye yaptım ama biraz önce artık benim değil dedim kendi kendime ve onu korumak isteğim olsa da bu yanlış diyorum eğer bir öğreneceği varsa hayattan bırakmak gerekir
Çünkü hayatta gerçekten bazı şeyleri bazı insanları bırakmalısın
Gercek kalpler bırakmaz birbirlerini mutsuzluktan besleniyor bile bile kendisine ateşe attı
Bilerek yakın olup sonra gitti yani? neden bir erkek bunu yapsin cidden kafam almıyor
O kızla onu görüyordum bazen derste onun yanında oturuyordu ama sonra benle konuştu her şey iyidi biranda kafası karıştı mı ne
Allah akıl fikir versin dicem ama off offf
Bağlanma stili diye bir şey var kaçıngan bağlanma olabilir belki de
ya da sadece amacı sadece ve sadece cinselliktir
O kız ona yüzü vermedi senide yarabandı yaptı
Şimdi şöyle o kızla pek iletişimi yoktu yani instadan bile talpleşmiyordular benden sonra takpleştiler ama benle yani yakın gibiydi ben ona açıldım sonra beni redetti kıza instadan yazdı kız da arkadaşımdı ona yazman gereken kişi ben değilim dedi redetti yani kız da onu redetti şimdi benle konuşmuyor sanırım kız bu olayı arkadaşıma söylicem haberin olsun dedim o çocuğa ondan ya da artık niye bilmiyom
Yara bandı olsa şimdi gelir konuşur
O kızla yakınlaşmak içinse gece saat 23 ve 1 arası evinde olmazdım bana yürümüş bence bu yanıma otur falanla başladı konuşmamız instamı aldı falan sürekli beni tanımak için sorular soruyordu yani nebileyim artık sadece dengesiz ya da amacı cinsellik ve korkak bir erkek
Hayatı boyunca sende ahı bitmicek seni kaybetti o kız gelene kadar cep yapmış seni
Ben de böyle düşündüm ama sonradan bana eyvallah eyvallah, ghosting, bro, sen lezbiyen misin şakası geldi sinir oldum ben de açılma kararı aldım cepte görülen birine bu yapılır mı dersin?
Kendi acizliğindeki omuzlarındaki yükü sana atıyor
Nasıl bi yük anlamadım bunu
Ve buraya kadar çok güzel özetledin 🥲🥹sonunda beni anlayan biri valla arkadaşımdan iyi oldu kız bana gevşek ağızlı demişti bu olayı bi başka kıza anlattım diye hani kızarsın ama bu da denilmez ki
Gerçek Arkadaşlar bir ruh ikiz olur aura lar birleşir birbirleri oldularsa konuşmadan ayrı kalmadan olmazlar o seni haketmiyor çıkart gitsin bir söz herşeyi öldürür
Doğru yapmışım çıkarmakta ozumlarındakı yükü demiştin onu anlayamadım bitek
Cepte görür mü dedim en son eyvallah dediği kıza gostlamak yani bu
Ne diye o zaman şey etti ilk başta flört tarzı? beni mi sevmedi yani baktı istediğim gibi değil başımdan edeyim mi tarzı
yani kendi acizliğindeki omuzlarındaki pis yükleri sana atmaya çalıştı onu dedim🥰
Yani kaosunu benle paylaştı ne istediğini bilmeyen biri gibi yorumladım 😅
Kendisine yediremedi sana attı iftira gibi düşün😄
Neyi yediremedi yani off anlamadım ben 😭😭(türkçem biraz kötü buarada )
Nerelisin😄😄
Azerbaycanlıyım 😄
Siz azeriler bizden baya dil biliyorsunuz Türklerimiz aptl türkce konuşur gibi görünür küfürden hakaretten başka bir şey konusamazlar
Estağfurullah ya öyle demeyin
Ve teşekkür ederim iltifat için
Öyle hayatın gerçekleri bu
Ne demek gerçekler
😀tamam öyle olsun jsjsj
Ama hala anlamadım ben jdjdjjd
Neyi anlamadın sor aklında takılan merak ettiğin ne varsa anlatayım
Teşekkür ederim 🥹🥹
Kendi acizliğindeki omuzlarındaki yükü sana atıyor
yani kendi acizliğindeki omuzlarındaki pis yükleri sana atmaya çalıştı onu dedim
Kendisine yediremedi sana attı iftira gibi düşün
burada yazdıklarınız
Nasıl bana iftira atıyor neyi
Beni gaketmediğini mi yani fazla mı geldim ya da yaptığı şeyden mi pişman oldu keşke dıygusuyla oynamasaydım gibi mi
ya da bu cinsellik yaşanacak kız değil bana duygusu var böyle olmaz diye mi redetti yani bilmiyorum
Ne demek 🥰🥰
İftira benim örneğimdi öyle düşün dedim
Kendi pisliğini acizliğini yediremeyip senmişsin gibi senin üstüne atıyor
Haketmiyor seni pişman olsa artık çok geç aldatılmıssın sen onun için canını verecekken o senin yerine baska kadını tercih etti kim bilir öpüştüler seviştiler kadının dnası teni o pislikte duruyor o kadınında onda
Bir zevk ugrına senle ayrıldı aldattı
Yok bişey yapmasına yapmadılar kız benim arkadaşımdı hani bana ağzı gevşek biriymişsin diyen kız onu reddetti bana göre ve gelecek vaad eden birş değil yakışıklı da değil zaten dedi neyini beğendin diyor kdkdj
Ama anladım sağolasın
Ne demek
Egoist kibirli bir tipmis , aklı sıra ders mi vermiş şimdi sana napmis, anlamı yok yaptığı hareketin.
Bilmiyorum ki emin misin şimdi bundan
Yahu elbette emin değilim
Belki de son anda vazgeçti
Bu da bir ihtimal
Ama her şekilde saçmalamış
Hmm bana uzun zamandır duygusal ilişkim olmadı dedi ve biraz bekledikten sonra açıkcası hoşlandığım birş var dedi
Ben de bu çocuğu çözemedim tam asıl olayı anlasam belki bana iyi gelir diyorum
Valla kararsizlardan asla iyi şeyler gelmez
Dimi ben de onun dengesiz olduğunu ve kaliteden anlamadığını düşünüyorum ben varken o kızı nasıl ister anlamıyorum
Orasıni bilemem
Öyle öyle yav he bir erkekmiş
S@l@k *
Şahsım adına şunu söyleyebilirim ki birisi benim duygularıma oynarsa o kişi benim için bitmiştir çok ta sevsem asla birlikte olmam.
Ben de işte zaten konuşmuyoruz ve olmam kalbim çok kırıldı
Hala seviyor muyum evet ama dön dese döner miyim hayır ki zayen dön de demez burnu düşse almax
Unut. Kolay mı diyeceksin değil ama en güzeli unutmak olacak.
Evet unuttum artık
Bazı canım kıymet bilmiyor diye tüm erkekler cezalandırılmasına nasılsın bazı canım kızlarda aynı olduğu gibü
Doğru tabide ama kaybetmemek için bu yapılırsa iyi mi olur diye de düşünüyorum şimdi böylr bağlanıyor insanlar demekki
Sen yinede kendinol
Kendim olmak şşe yaramadı
Yaramasıda gerekmiyor zaten kendine satgımıkaybetme yeter
Yok kaybetmem daha umursamaz olcam bu saygınlığıma bir şey yapmaz
Umarım üzülmezsin
Neden üzüleyim ki🧐
Biz mahallenin itleri çok kolay oynarız duygularınla
Öyle itciklerle işim yok 😄
Kolay gelsin size de ne deyim
Umarım denk gelmez diyorum işte :)
Öyşe b tipin yok senin ama
Sağol yine de
Şaka yapmıştım ama sen ciddi anladın birden sanırım
Evet hassas bi konu ya
Kırmak istemedim pardon
🤗tamam sorun değil
Utandım :)
Ayyy ben de seni utandırdığım için utandım jsjsjs
Bak şimdi iş saçma sapan biyer gidiyor :) tamamhadi ben utanmadım o zaman Bi daha seni kırmak istemem
Ahhaha tamam
Sagolasın
Sende sağol görüşmek üzere iyi akşamlar dilerin
Erkeklere sevgi yaramaz