
Bazen yaptığınız işlere meydana çıkarttıklarınıza kendinizde hayret edecek enerjide mi bulursunuz kendinizi ya da bazen hiç bişiy yapmamanıza rağmen fazla yorgun mu durursunuz yoksa sizde her şey normal seyrinde mi ilerler😅

Bazen yaptığınız işlere meydana çıkarttıklarınıza kendinizde hayret edecek enerjide mi bulursunuz kendinizi ya da bazen hiç bişiy yapmamanıza rağmen fazla yorgun mu durursunuz yoksa sizde her şey normal seyrinde mi ilerler😅
Yaptığınız işte ne kadar mutluysanız yorgun bile olsanız enerjiniz yinede yüksek olur. Sevmediğiniz bir işte gün boyu otursanız bile kolunuzu kaldırasınız gelmez. Üniversiteyi bitirdim mağazada çalışıyorum. Bir kamyon mal indiriyoruz. Ama öyle bir arkadaş ortamı var ki gırgır şamata. Akşam işte çıkıyorum yorgunluk filan kalmıyordu.
Evet bu aralar öyle
Cevap
8Cevap
Bu sıralarda daha fazla yorgun hissediyorum kendimi..
Bazen aşırı yorgun düşüyor ruhum bedenim evet..
Enerji dolu hissetmiyorum kendimi.
Yorgunluğum geçmişten kalan.
Keyfim yerinde ise enerjim fazladır gerçi benim ep enerjim fazla
Zamana göre değişiyor şu an enerjim daha fazla
Bazen enerjim düşer insanlar empati dert dinlemek gündem kötü haberler... of off
Vitamin alıyorum.
Bazen yorgun bazen zıpkın gibi
Hevesli olduğum işte enerjik diğerinde zorlama
her şey normal seyrinde devam ediyor
Normal seyirde devam ediyorum genel olarak
Ortalama
Evet hem de çok.
Yorgunluğum olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?