Insan kendi bardağından bir şey içerken neden aynı kısma denk gelmesin diye çabalar jxbxjxn

Sizin nasıl takıntılarınız var?
Insan kendi bardağından bir şey içerken neden aynı kısma denk gelmesin diye çabalar jxbxjxn

Sizin nasıl takıntılarınız var?
Tatlı kaşıkları oluyor ya onunla yemek yenmesinden tiksiniyorum o yüzden kendimi kimi yıkar kenara koyar hep onla tatlı yerim başka kimsede onunla küçük çocuğa yemek yediremez
Birisinin sesi detone olduğunda ya da öksürmesi gerektiğinde sinir oluyorum içimden bağırıyorum "öksürsene bi Allah aşkına" diye öksürmeden o sesle devam etti mi delleniyorum aşırıı
hvjgjhb ben bi vursan hakkın rahmetine kavuşurlar 😎 ondan dokanmıyom kimseye Eheheeh neler var neler 👻
njkbhbk aslında kaçma planı yapıp hallederiz bee ama doğru kaşınmayayım şimdi 🤭😄
Çarşaf ve yorganımı ayak ve baş kısımlarını iple ya da bir zincirle isaretliyoum. Ayağımın değdiği yer burnumun ucuna kadar, koynuma kadar gelemez. 🤷♀️😂
Renkli iple dikiyorum bendee😃 yoruyor bee güzelim bu da uxndjx
Ay sorma be çiçeğim. İkimize özel fabrika açsınlar yorganlarimizi ordan alalım ya😄
Cevap
15Cevap
Düzen takıntım var başka yok bide sanırım dolap kapaklari ve cekmeceler açık duramaz rahatsiz oluyorum
Tam yatmaya gidiyorum görüyorum görmemezlikten geliyorum ksjsjs uykum kaçıyor kalk kapt işte dimi kxkdks
Simetri ve düzen takıntım var...
vardırda şu an aklıma gelmedi sdsd
benim öyle takıntılarım yok hiç.
Her eşyanın yerli yerinde olması gerekir. Bıraktığım yerde bulmam lazım. Karıştıran olursa bulamadığım zaman sinir oluyorum.
Hemde nasıl.
Temizlik takıntısı falan var Allah kahretsin ki skfkdk
Benim de var garip takıntılarım. Simetri manyağıyım ya.
Nerden bildin be 😂😂
Aşk olsun. Naptım ben sana 😂
Pekii hiç mi damacana dikmedin kafana Neclaaaaaaaa😁😂😂
4 kerede bitmezse noluyooo
Ne eteği kıııızzz ahsahhshahs benim yok aşkım ben çok düzzz bi insanım
Aşkım bardağın ağzını mikroplaştırman şaşırttı şslflsşf
Ahshahshhahs
Takıntım değil de düzen manyağıyım biraz düzenli olmalı her şey.
Hastanede ve ameliyathane de gör bir de sen beni 😂
Hayır 😂 düzgün olması için 1 saat uğraştığım vardı intörn dönemimde
😂 açık kalırsa kendi bilir bir daha çocuğu olmaz
😂 yapmayın cani değilim herhalde ama bence de düşmeyin
Hasta olmayı kimse sevmez 😂
Bakmam lazım 😂
😂 aman tamam bence de yorma hasta.
Hosto derken? Anlaşmışız sayalım
😏 biraz sinirlerimi bozduğunuz doğru
😏 neden acaba
Öfkelenemeden uyumuşum😂
Olmazsa olmaz takıntılarım yok, her takıntımın yerini başka bir takıntıyla doldurabilirim..
Bir elim ıslaksa diğer eliminde ıslak olması gerek.
Temizlik duzen acaipim;)
Deliyim galiba 😊😊
Al senin olsun😄 yorucu ama:(
Tm al😊👍
Arabalarıma takıntılıyım.
:D Olur inşallah
Herhangi bir takıntım yok pek :)
Onu bende yapıyorum.
Takıntı mı 🤔 yok canım ruh hastası mıyız
Yok canım estağfurullah 🙂
Yoo öyle takıntılarım yok
Herseye takılıyorum ben hastalık herhalde.
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?