Bugün baya duyusallaştım. Sizce duygusal erkek olmak kötü mü?

Geçmişteki sıkıntılardan ve hep mutluluğu karşıma çıkacak doğru kişide aramaktan dolayı bekle bekle biraz duyusallaştım sanırım. O kişide bir türlü karşıma çıkmayınca bugün patladım. Peki duygusal bir erkek olmak kötü mü
Bugün baya duyusallaştım. Sizce duygusal erkek olmak kötü mü?
Cevapla