Herhangi bir konu hakkında karar verecek olsanız iş hukukunu mu ön planda tutarsınız insan hukukunu mu? Mevzu yalnızca ticarî değil. İlişkiler, aile içi, arkadaşlıkta gayet olabilir.

Herhangi bir konu hakkında karar verecek olsanız iş hukukunu mu ön planda tutarsınız insan hukukunu mu? Mevzu yalnızca ticarî değil. İlişkiler, aile içi, arkadaşlıkta gayet olabilir.

Adalet ve hakkaniyet ölçüsünde davranmaya özen gösteririm.. Yani teraziyi dengede tutmaya çalışırım.. Benim ya bu ya da bu şeklinde düşüncem yoktur.. Bir karar alırken, uygularken hem kalbim hem de mantığımı dikkate alarak hareket ederim.. Her insan bunu yapamaz.. Zor oluyor ama temiz oluyor..
İkisini de baz alarak karar veririm.
Bütün eigler için teşekkür ediyorum
İnsan hakları ve mutluluğu daha önce gelir. Ancak kişi beni salın dercesine sorun çıkarıyorsa yol vermek en güzelidir.
Cansın. Estağfurullah
Cevap
6Cevap
İnsan hukuku tabi ki de.. yani adaletli davranırım elimde geldiğince
Ben adalet terazisine göre karar veririm.
İş hukukunun elzem olduğu ilişkilerde iş hukukuna göre karar veriyorum.
Bahsettiğimiz hukuk sosyal bilim mayetinde değil anladığım kadarıyla. İş adabına bakarım ya da soruyu anlamadım
Açıklama?
Profesyonel hayatta iş hukuku daha önemli
İnsan hukukunu korurum.
İş başka, arkadaşlık başkadır...
İkisinin de değeri var yerine göre
İnsan haklarını
Insan hukuku 😊🙂🤔🤔
İnsan hukuku
İnsan hukuku
Adaletli sanırım.
Önce İslam hukuku...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?